28 Eylül 2007 Cuma

Güler misin:) Ağlar mısın:(


Dün başımdan geçen bir olaydan bahsetmek istiyorum.

Sabah kalktım daha doğrusu kaldırıldım.Çünkü ikisi de uyanmış.Onlar uyanıkken uyumak ne mümkün...Daha sonra Enes le kahvaltı yapacaktık.Ben kahvaltıda enes le kendime küçük çatal çıkartıyorum.Eğer küçük çatallar makinede kirliyse kendime büyük çatal alıyorum.Küçük çatallar temiz olduğu için kendime de küçük çatal çıkardım.Bunu gören enes: hayır sen o çatalla yemeyeceksin.Senin çatalın o değil demeye başladı.Bende ona ısrarla küçük çatalların temiz olduğunu benim de küçük çatalla yiyeceğimi anlattım .Ama nafile...Sonuç vermedi.Kendisi çatal ve kaşıkların olduğu çekmeceyi açtı.Bana bir tane büyük çatal çıkararak:

Al bu da sana kapak olsun!!!!!!!!!!!!!! demez mi?

Ben beklemediğim bu cevap karşısında şoke oldum.Sanki ben büyük çatal yok dedim de ona.Bana verdiği cevaba bakın.Hiç o lafı duymamış gibi davrandım.Üstüne gidersem daha çok söyleyeceğini düşündüm.Sen o lafı nerden duydun ( Meğer bi sanatçının şarkı adıymış ) nasıl aklına geldi de bu olayda o lafı yapıştırdın?

Dünden beri kulaklarımda o söz yankılanıyor.Daha üç yaşındaki çocuğun konuşmasına bakın.Büyüdükçe daha neler duyacağız kimbilir.Herşeye hazırlıklı olmalıyız.

İşte şimdi siz söyleyin dostlar:Bu olaya güler misin:) Ağlar mısın:(

6 yorum:

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

tamam karar verdim. talha'ya tv. yasak, radyo yasak, bilg. yasak.
anacım allah kolaylık versin ne diyim. çocukların nezaman ne söyleyecekleri belli olmuyor :D
allahtan talha henüz konuşmuyor tam olarak. bi konuşsa neler diycek kimbilir

Hafsa dedi ki...

Bence hem gül ve hem ağla:) çünkü cocuklarımız bu kadar akıllı oldugu için sükretmeli ve gülmeliyiz..Ve ağla çünkü maalesef cocuklarımızı bu yozlasmıs dünyada büyütecegiz..

AYSUN dedi ki...

off yaa ne kadar tv seyrettirmesek de arkadaşlarından öğrenecekler bu lafları... Yozlaşmamıza yanıyorum:(

Kuaybe dedi ki...

Bunların tek suçlusu "Merbil".. Anladın sen onu :P

sühendan dedi ki...

Evet maalesef evde tv olmadığı halde bunları duyuyor ve öğreniyor.Bu yozlaşmış dünyadan kendimizi ve çocuklarımızı ne kadar koruyabilirsek kar.Neyin doğru neyin yanlış olduğunu anlatmaya çalışıyorum bıkmadan:)

mma ilk önce evde tv olmadığı için ne demek istediğini anlayamayacağımı düşündüm.Onun için minik talha nın annesiyle yaptığım istişare sonucu onun MehmetAliErbil olduğuna karar verdik:)Mta karadenizli kıvrak zekasıyla bana yardımcı oldu:)
Doğru anlamış mıyız?

Kuaybe dedi ki...

Evet cicim doğru anlamışsınız :)) Ben ilk ondan duymuştum o lafı, o yüzden öyle yazdım..