11 Eylül 2007 Salı


Bugün oğlum ENES in doğumgünü

3 yıl nasıl da geçti insan anlamıyor.İlk doğduğu günü düşündüm bugün.O zaman bu günler o kadar uzak geliyordu ki...Ama şimdi bakıyorum acısıyla tatlısıyla gelip geçmiş.Her anın tadını çıkarmak,bardağın dolu tarafını görmek gerekiyormuş meğer...İlk zamanlar yeni anneliğe alışmak,gaz sancılarından susmadan ağlayan yavruyu susturmak insanın bir hayli vaktini alıyor.Şimdi düşünüyorum da çoğu şeyi unutmuşum.Resimlere bakınca hatırlıyor insan o günleri.Neyse geçmişten ders alıp ikinci çocukta her anı dolu dolu yaşamaya çalışıyorum.

2 yaş çocuğu ergen çocuğu nasılsa öyleymiş.Ama ben kardeşi olana kadar öyle bir zorluk pek yaşamadım.3 yaş döneminde ise bir durulma hakimmiş.Ama ben bu durulmayı da kardeşinden dolayı pek yaşayamayacağımızı düşünüyorum.Bakalım gelecek günlerde bizleri neler bekliyor.

Bakalım Mevlam neyler...
Neylerse güzel eyler...













7 yorum:

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

ooooooo hayırlı olsun doğum gününüz. burçdaşıma rabbimden uzun, sağlıklı, bereketli, güzel bir ömür dilerim. sanada iki bebeyle uğraşırkene sabır dilerim :D
ben biraz geç gördüm kusura bakma. anca toparlanıp bakıyorum bloglara :D

AYSUN dedi ki...

mutlu yıllarrr enesciim:)

sühendan dedi ki...

Doğum günümüzü kutlayan herkese teşekkürü bir borç biliriz:)

Kuaybe dedi ki...

Aaa ben de geç kalmışım :((

Yavruşunun yeni yaşı hayırlı, ömrü uzun olsun.. Artık büyüdüğüne göre biraz da uslu dursun inşaallah :))

sühendan dedi ki...

Teşekkür ederiz Kuaybe ablabı.İnşaallah dediğin gibi biraz da uslansa:)

Anne ve Bebisi dedi ki...

Dogum gunu kutlu olsun yakisiklinin:)

Hafsa dedi ki...

sevgili enesimizin yeni yaşı kutlu olsun. yanaklarından öpüyorum.. görüşmek üzere...