22 Eylül 2007 Cumartesi

En başta...
Severim ; Yaratanı

Severim; yaratılanı ( Yaradılanı severiz,yaradandan ötürü )

Severim; ailemi,akrabalarımı,arkadaşlarımı

Severim; gezmeyi hem de çok severim (İki çocukla evde oturmadığımdan belli )

Severim; çalışmayı ev hanımlığına bir türlü alışamadım:)

Severim; Eyüp Sultan Camisi'nde sabah namazı kılmayı

Severim; Piyer loti de oturup simit yemeyi,şehri seyretmeyi

Severim; görmediğim şehirleri gezip görmeyi

Severim; başka şehirlerden yine dönüp dolaşıp İstanbul a kavuşmayı

Severim; kitap okumayı,internette dolaşmayı,msn ye takılmayı,bloglar arası turlamayı (çocuklardan fırsat bulursam )

Severim; her ay arkadaşlarla buluşmayı (iple çekiyorum)

Severim; alışverişi,hediye alıp vermeyi

Severim; yağmur altında ıslanmayı,kurumuş yapraklarda dolaşmayı,kartopu oynamayı

Severim; eşimin bana sürprizler yapmasını

Severim; yeni tarifleri denemeyi

Severim; insanları mutlu etmeyi

Bize verdiği sayısız ve sonsuz nimetlerden ötürü Allah a şükretmesini severim.


veeee soooon olaraaaak taaa
sanal alemde SOBELENMEYİ SEVERİM :)))))

3 yorum:

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

sev tabi...
sobelenmek de güzeldir :D

büşra deniz dedi ki...

eveet sonunda blogunuzla tanışmış bulunmaktayım.hatta tevafuk oldu hoş bir yazıyı okuyarak başladı sizin maceralı yolculuğunuza katılışım.bu arada siteye göz attım da gayet hoş olmuş.yayında ve yapımda emeği geçen herkesi tebrik etmek gerek:)

Hafsa dedi ki...

severim arkadaşlarımı ben de yaa.. unutmuş muyum.. cok üzüldüm:( bütün arkadaşlarıma sevgimi iletiyoru! :))