15 Eylül 2007 Cumartesi

2.5 aydır raflardan kaldırdığımız ilaçlarımız sonbaharın gelmesiyle yeniden raflara dizildi.Because Enes hastalandı.Sadece yaz aylarında hasta olmuyor.Buna da şükür.


Burun akıntısıyla başlayan hastalığı,burnunu çekip durmasıyla öksürüğe dönüştü.Geçen sene bu şekilde her ay hastaydı.Bu hastalık bizde hemen krup denilen hırıltılı solunum yolu hastalığına dönüşüyor.Elhamdülillah şu an krup olmadı.Hemen ilaçlara başladım.Ama bizim afacan rahat durur mu?Kardeşinin etrafından ayrılmadığı için ( kah ağzına giriyor,kah üstüne çıkıyor,kah başına vuruyor)ona da bulaştırdı hastalığını:(


Küçük yavrum daha 2.5 aylıkken burun tıkanıklığıyla tanışmış oldu.Bu gece sanki büyük biri horluyormuşçasına sesler çıkarıp durdu.Nefes almakta zorlandığı için her zamankinden daha fazla uyandı bu gece.O uyanmasa bile ben boğuluyo mu diye sürekli kalkıp bakmaktan uyuyamadım.Emmekte de bir hayli zorlandı.Allah tan biran önce iyileşmelerini diliyorum.Çünkü çocuklar hastalanınca huyları da değişiyor.

4 yorum:

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

çok çok geçmiş olsun arkadaşım. rabbim şifalarını versin bebelerin.

Hafsa dedi ki...

geçmiş olsun.. çocuklarımızın hastalığı onlarla beraber bizleri de cok yoruyor.. hele de minik emin icin daha zor olmuştur.. allah en kısa zamanda şifalar versin...

Kuaybe dedi ki...

Allah şifa versin miniklerime.. İkisi de hemen iyileşir inşaallah.. Sana da kolaylıklar diliyorum.. Biri bile zor, iki hasta bebişle uğraşmak kimbilir nasıldır?

Hamarat Anne dedi ki...

gecmiş olsun, burun tıkanıklıgı biliosun bizim de basımız da.. Neyse ki ateşli virüslü bir hastalık değil...
geçmiş olsun iki bebise de..