26 Eylül 2007 Çarşamba

3 YAŞ - 3 AY

Enes artık 3 yaşında

Emin ise 3 aylık oldu.

Nasıl büyüyecekler derken zaman akıp gidiyor ve yavrularım da büyümeye devam ediyor.Hep Enes ten bahsetmişim bugün de sıra Emin de


Emin cephesindeki gelişmeler

Oğluşum artık beni çok iyi tanıyor.Abisinden aldığı darbelerden sonra ağlarken gözündeki yaşlarla beni görünce o gülümsemesi var ya beni bitiriyor.

Genelde odada tek başına bıraktığım için ( ben abisiyle ilgilenmeye çalışırken ) gözü sürekli odanın kapısında.Gelip geçerken onu alayım diye bakıp duruyor.

aaaaaa aaaaauuuuuuuu diye sesler çıkarıyor.

İki eliyle sürekli birşeyler yakalayıp çekiştiriyor.Bazen geliyorum ki üzerine örttüğüm battaniyeyi başına kadar çekmiş.Sadece tek gözü açıkta kalmış.Oradan da etrafı seyrediyor.

Emerken iki eliyle yakama öyle bir yapışıyor ki sanki alacaklı :)Şimdiden pek de güçlü maşaallah


Tam bir kucakçı olduğunu daha önce yazmıştım.Şimdi ise buna bir yenisi eklendi.Kucakta ve ayakta gezerek emmek:)Tabiki bu isteği benim tarafımdan engellenmeye çalışılıyor.Çünkü bu aydan daha her istediklerini yaparsak...

Sabah 6.30 7.00 gibi kalktığında kızmayayım diye bir neşeli bir neşeli sormayın!Nasıl gülücükler saçıyor,nasıl şarkılar söylüyor tüm çocuklu anneler bilirler:)

Elma suyuna başladık (Bir çay kaşığı) Çok hoşuna gitti.

Abisinin sesini uzaktan bile duysa ağlamaya başlıyor.Tedbir olarak herhalde :)))

Şu an aklıma gelenler bunlar.İkiside hazır uyuyorken ben diğer işlerime bakayım...

4 yorum:

AYSUN dedi ki...

Zor olmuyor mu iki tane yavru? Hele de birisi minicikse. Çok şekerler maşallah ikisi de . Allah bağışlasın...

Kuaybe dedi ki...

Yazdıklarının hepsi çok şeker de abisinin sesini duyunca tedbir olarak ağlamasına bayıldım ben.. Yavrum benim, hayata karşı savunma mekanizmaları geliştiriyor demek ki :))

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

bencede tedbir amacıyla ağlıyordur o...
bu arada erken değilmi elma suyu için
ama sen şimdi yazdınya odada tek bırakıyorum kapıya bakıyo diye benim içim cıs etti ama ya! rabbim kimseyi yalnız bırakmasın! amin

sühendan dedi ki...

çok zor oluyor ben bu kadar zor olacağını düşünmemiştim

Savunma mekanizması süper:)Bazen öyle bir ağlıyor ki ben kesin birşey oldu diyorum.Enes diyor ki:Anne ben gerçekten birşey yapmadım.Kendisi ağladı:)Demek ki abisini görünce bile koparıyor yaygarayı

elma suyu konusunda damak tadının erken oluştuğuna inananlardanım.6. ayın geç olduğunu düşünüyorum.Senin için yazdıklarımı okuyunca cız ediyor.Benim içim ise gözümün önünde her an cız ediyor:(