31 Mart 2008 Pazartesi

EBE - SOBE



Sobe konusu: Küçükken dinlediğiniz şarkılar ve şu an size hissettirdikleri...

Küçüklüğümle ilgili aslında çok fazla şey hatırlamıyorum.Kötü de geçmedi aslında küçüklüğüm ama nedense hatırladığım bazı kareler var.Onları da çok silik olarak hatırlıyorum.Doğumla mı unuttum acaba diye dişünüyorum bazen kendi kendime...

Zihnimi bayağı zorladım.Ancak ortaokul yıllarını hatırlayabiliyorum.Daha önceleri ne dinlediğimi hatırlayamadım.Ortaokul yıllarıma denk gelen ergenlik döneminde "Tarkan" ve "Tayfun" furyası hakimdi.Ben de Tarkan ın "Kıl oldum abi" , Tayfun un ise "hadi yine iyisin " diye söylediği şarkıları hatırlıyorum.Bir de Burak kut un "Sen sevdiğimdin,bebeğimdin,neden ayrıldık....diye başlayıp devam eden şarkısı aklımda.

Şu an bu şarkıları duyduğumda bana hiçbirşey hissettirmiyorlar.Şuan ki zevklerime hiç hitap etmiyor bu şarkılar.O zamanları düşünüp de "nasıl dinlemiş bu şarkıları"diye içimden geçirmeden edemiyorum.Gençlik işte...

Annem in bayram sabahları erkenden "Bugün bayram ,erken kalkın çocuklar.Giyinelim en güzel giysileri.Üzmeyelim bugün annemizi..." diye söylediği şarkı ise her bayramda beni tebessüm ettirerek o günlere gitmemi sağlar.Ben de anne olarak çocuklarımı bayram sabahları böyle kaldırıyorum.

Hatırlayabildiklerim bunlardan ibaret...

2 yorum:

gül dedi ki...

evet ben de rahmetli barış manço'nun o şarkısıyla kaldırıyorum çocuklarımı bayramlarda çok hoşlarına gidiyor
çok iyi bir seçim

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

:D belkide doğumla silinmiştir hafızan :D
ben de o şarkıyı söylüycem ama çocuk benim sesimi duyunca bayramdan soğur diye söylemiyorum :D