25 Mart 2008 Salı

Çok mutlıyum,çok heyecanlıyım,çok.............,çok...................

Şimdi bu mutluluğun sebebini soracak olursanız;
Benim bir senedir - evet,evet tam bir sene- Enes e kazandırmaya çalıştığım tuvalet eğitimiyle alakalı.En çok korktuğum iki mesele vardı.Sütten kesme ve tuvalet eğitimi.Sütten kesme bir o kadar kolay oldu ama tuvalet eğitimi için aynı şeyi söylemem imkansız...

Şu an için "hele şükür kazandı "diyebilirim.Emin e altı aylık hamileyken başlamıştım ve hamileliğin vermiş olduğu zorlukla birlikte,tuvalet eğitimi de fiyaskoyla sonuçlanmıştı.Daha sonra Emin doğunca tekrar denedik.Ama kardeş altına yapıyor ve seviliyor.Enes altına yapmıyor ama sevilmiyor (!) yine ters tepti.

Şimdi kendi isteğiyle ve kararlı olarak "Altıma bez bağlamanı istemiyorum." diyor.Bu durum beni çok mutlu ediyor.Ama korkuyorum.Daha önce de söyleyip tekrar tekrar başa dönmelerimiz çok olduğu için...:(

İşte mutluluğumun sebebi budur arkadaşlar.Allah tuvalet eğitimi kazandıracak olan arkadaşlara kolaylık versin...:P

...........................................................................................

Biz bu hafta başı itibariyle iyileştik arkadaşlar.Emin le başlayan virüs maceramız Enes ve babasıyla son buldu.En son eşime de bulaştı.Ben, neyse ki sadece -kusma ve ishal görmekten- mide bulantılarıyla atlattım bu dönemi.Eşim dinlenmeye fırsat bulamadığından ve şeker hastası olduğundan bünyesi kaldırmadı.Serum takılarak ancak bu dönemi atlattı..:(

Bu günlük de bu kadar günlük.Enes arka odadan bağırıyor.Emin de uyuyor.Ben de biraz Enes le ilgileneyim.

19 yorum:

AYSUN dedi ki...

Aman ne güzel Sühendan. İnşallah başarıyla sonuçlanır çiş - kakiş durumları:)

Hepinize geçmiş olsun... Şu an Bünyamin de evde yatıyor:( Baba - oğul hastalar:(

sühendan dedi ki...

İnşaallah Aysuncum.Darısı sizin başınıza...:-)

Size de çok geçmiş olsun.Onlara bakacak biri lazım şimdi:(Sizde de bulaşıcı bir hastalık mı söz konusu?

HülyArda dedi ki...

sütten kesme bizim için de zor olmadı ama bakalım tuvalet eğitimi nasıl olacak inşallah onu da kolay atlatırız.
bu arada hastalıklarınız için de geçmiş olsun , geçmiş ama Allah bir daha göstermesin.

уαѕємin... dedi ki...

Gözün aysın Sühendancım maaşalah oğluşa ;)

уαѕємin... dedi ki...

Gözün aysın Sühendancım maaşalah oğluşa ;)

Kuaybe dedi ki...

Wooow Sponge Bob süppeeerrrr :))

İyileşmelerine sevindim ama babanız biraz ağır geçirmiş anlaşılan.. Allah şifa versin..

Tuvalet meselesinde de sana da bana da kolaylıklar diliyorum Sühendancım.. Zor bu işler ama kendisi istemiyorsaherhalde daha kolay kurtulursunuz bezden.. Aferin küçük adama..

Elif dedi ki...

aa sayfanız değişmiş.sünger bob da çok şeker durmuş. bende değiştiriyim bi ara bari değişiklik iyidir.
seni okudukça kendi geleceğimi görüyorum.benimkilere herhalde birlikte öğretcem tuvalet eğitimini.
neyse atlatmışsınız hastalıkları çok şükür,dahada hastalanmayız herhalde bahar geldi nede olsa.

Esra dedi ki...

Hayırlı olsun..
Erva da bugün "anne çişş"diyerek klozete oturdu ve yaptı çook mutlu oldum:)
Darısı bizim başımıza inş.

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Oh oh hayırlı olsun bizim daha bu konulara yolumuz uzun olsada bilgilenmek lazım dimi sühendancım :)

senin adına maddi manevi çok ama çok sevindim :)

Oğluşlar büyüyor maşallah barekallah : )

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Tüm aileye geçmiş olsun canım.İnan siz anneler aklıma geldikçe dua ediyorum Rabbim kolaylıklar versin diye dışarıdan çocuk bakmak çocuk istemek kolay görünüyor ama ne kadar çok zahmeti varmış:)Sormuştun ya bana sen çocuk istemiyormusun diye istiyorum istemesine sizleri takip ettikçe biraz fikrimden vazgeçiyorum:))))))(şaka tabi)Ne zormuş anne olmak yaaaaaaaaa.

zehra dedi ki...

cok cok gecmıs olsun kıyamam ben ona:))

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

sonunda bitmiş tüm hastalıklar çok şükürrrrrr...
ayrıca enesin bezi istememesine senin adına çooooooook sevindim :D kazasız belasız sızıntısız bu süreç nihayete erer inşaallah...
bu arad blog harika olmuş... uğramayalı baya olmuş sanki :D

sühendan dedi ki...

@hülyaarda.Sizin için de inş. tuvalet eğitimi kolay olur.
Geçmiş olsun dileklerin için teşekkürler.Amin.

@yasemin.Teşekkürler.

@kuaybe.Sen de seviyorsun ya sponge bob u.Beğenmene sevindim.
evet kendi istemediği için şuan yapmıyor."Sokağa çıktığımda arkadaşlarımın bana bebek demesini istemiyorum" diyor.Gece bezliyyim diyorum.Ona da izin vermiyor.

sühendan dedi ki...

@elif.Teşekkürler.Beğendiğinize sevindim.Enes sevdiği için yapayım dedim.Şimdi bloğa baktıkça çok hoşuna gidiyor...:)
Bende hep sizleri merak ediyorum.İki çocukla neler olacak diye.
Baharın gelmesiyle Enes da çok hasta oluyor.Ta ki,haziran sonuna kadar.Polenler hasta ediyor.Alerjik bünye çok zor.

@esra.Teşekkürler.Gerçekten insan çok seviniyor.Bilip de altına yaptığı için çok üzülüyordum.İnş.Siz de kolaylıkla kazanırsınız tuvalet alışkanlığı.

sühendan dedi ki...

@mısır patlağı.Zaman su gibi akıp gidiyor.Bir de bakıcaz ki nazlı berra hanım ın tuvalet eğitimi vakti gelmiş.Allah herkese bu dönemi kolaylaştırsın.

@bir hoş seda.Anlatılanlar sana şimdi daha da zor gelebilir.Ama inan insanın kendi çocuğu olduğu zaman sanki daha kolay.Allah sana da hayırlı vakitte,hayırlı evlat nasip etsin.

sühendan dedi ki...

@zehra.Teşekkürler.

@mta.Bitti ama yeniden öksürükler başladı bile...:-(
Beğenmene sevindim.Eee bayağı oldu tabi.İşler yoğun olunca.Bloğa uğrayacak vakit bile bulamadın anlaşılan:P

Adsız dedi ki...

iade-i ziyarete geldim efeniiiiin:)
çok çok geçmiş olsun..
ben kızımda sütten keserken de tuvalet eğitimi verirken de bir sıkıntı yaşamadım,şükür.. anneler olarak biz tuvalet eğitimini, kendimizi önceden kurduğumuz, sıkıntılı bi iş olarak algılarsak, çocuklar da strese girer bence. konuşmayı,yürümeyi öğrenmek gibi doğal bi süreç kabul etmek lazım.. ben biraz daha eğlenceli hale getirilmesinden ve lazımlık kullanmadan direkt tuvalete başlanmasından yanayım..
başta onun için de bizim için de yeni bir şey tabi.düşünsene az şey mi?
şimdi sırada oğlum var.. iki yaşını doldurdu ve kakasını yapınca bezini,popisini alıp geliyor.. bazen elimi tutup tuvalete götürüyor, oturuyor klozete. ablasını da görünce hevesleniyor tabi. havalar ısınınca başlayacağız inşallah.. doktorumuz gündüz ve gece eğitimine aynı anda başlatmıştı bizi Kayra'da,kızımda yani. ben çok faydasını gördüm, çok hızlı öğrendi..
sevgiler,

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Sünger Bop çok güzel olmuş. Sayfa yenilemek gerekiyor galiba arada.
Siz de görünce hoşuma gitti değişiklik.
Tuvalet meselesine sevindim, İnşallah devamı gelir.
Hastalıkların hepsi geçmişte kalsın, geçmiş olsun İnşallah

zehra dedi ki...

ay ay ay buyumus de kocamanmı olmus abımız
nelerde ogrenmıs oyle
senın adına bende cok sevındım
...........
mutlu huzurlu saglıklı başarılı ve sevgi dolu
kocaman bir hafta diliyorum