16 Nisan 2008 Çarşamba

Ya ben çocuklardan fırsat bulamıyorum yazı yazmak için...:(


16.04.2008 Çarşamba

Havalar güneşli.Onun için biz hemen hemen hergün parka gidiyoruz.Enes iyi ama Emin dişlerinin de vermiş olduğu rahatsızlıkla hem öksürüyor,hem de burnu akıyor.Ama ben üç gündür güneşlendirmek ve temiz hava almaları için çocukları dışarı çıkarıyorum.Bakalım alerjik bünyeli ve astımlı ENES le ,sürekli hasta EMİN in sonları ne olacak...:-)


13.04.2008 Pazar

Pazar günü bizim evlilik yıldönümümüzdü.Altı yılı geride bırakmıştık.Fakat eşim tahmin ettiğim gibi unutmuştu.Ama cep telefonuna kızkardeşim tarafından gelen bir kutlama mesajıyla hatırlamış oldu.Ama hatırlaması birşeyi değiştirmedi.Pazar günü bile işlerinin yoğunluğu sebebiyle çalışması gerektiği için 21.00 de eve gelince normal bir günden hiçbir farkı olmadı benim için özel olan bu günün.Gerçi telafisini yapacağını söyledi.Ama işler böyle yoğunken biraz güç açıkcası.


12.04.2008 Cumartesi

Gelelim cumartesi gününe.Asıl yazı yazmak için oturduğum güne.İlk olarak balıklarımızı (c.tesi günü sabah saatlerinde birini ve öğle saatlerinde ikincisini) kaybettik.Suyunu değiştirmiştim aldığımız günden beri ilk olarak.Ondan mı kaynaklandı bilmiyorum ama ikisi de öldü.Bu hafta biz de taziyeleri kabul ediyoruz.Bizleri acılı günümüzde yalnız bırakmayan arkadaşlara teşekkürler...:(


....................................................................


Gelelim büyük blog buluşmasına.Kuaybe yle ne zamandır İstanbul a geldiğinde tanışalım dediysek nasip c.tesi gününeymiş.Dışarıda buluşmak yerine bizde toplanılmasını teklif etmiştim ve arkadaşlarda kabul ettiler.C.tesi günü tam bir curcunaydı.İlk olarak Esra ve minik Erva yla tanıştık.Daha sonra Aysun ve minik İbrahim Berk teşrif ettiler.Daha sonra Kuaybe ve Yusufcuk,Minel ve Orhan Kerem,Zeynep ve Ahmet Melih geldi.En son olarak da Emine ve Talha,Hacer ve kuzucuğu son ve tek çocuksuz olarak da Seda geldi.Hepsi de ne iyi ettiler.Çocuklardan fırsat bulduğumuz kadarıyla tanışmaya ve sohbet etmeye çalıştık.Ben daha çok çocuklar birbirine zarar verir,bize de konuşma fırsatı vermezler diye düşünüyordum ama...Korktuğum kadar olmadı.Gerçi Enes i biraz amcasına ,biraz da babasıyla gezmeye göndermek zorunda kaldım çocukların selameti açısından.Ama Enes gitti.Elini Talha ya devretti...:-)


Arkadaşlar sağolsun iki çocukla yorulmayayım diye bişeyler yapıp getirmişlerdi.Hepinize çok teşekkür ediyorum arkadaşlar.Çok çeşit olduğu için herşeyden arttı.Gerçi ben giderken herkese artan yiyeceklerden götürme teklifinde bulunduysam da kimse kabul etmedi.Artan yiyeceklerle iki gün daha misafir ağırladım...:)Biraz da eşim işyerine götürdü.Ama hala bazı şeylerden var.Bereketlendi galiba...:P


Günün en beğenilen yiyeceği Emine nin yaptığı kurabiyelerdi.Kapış kapış gitti.Çocuklar artık yemesin diye kaldırdık...:-)



Günün çocuklar tarafından en beğenilen cicili bicili,rengarenk kurabiyeleri.Kesin çocuklar hazır sandı.Yoksa ev kurabiyelerinin yüzüne bakmadılar...:-)


Kurabiyeler kapış kapış giderken...



Evden çocuk manzaraları...




Yusufcuk tan Berk e parmak kukla dersi...:)


Yusufcuk tan diğer çocuklara Emin i boğma dersi...:P ( Kuaybe kızma.Espri olsun diye yazdım.)


Son olarak uzaktan yakından gelerek tanışmamızı sağlayan herkese teşekkürler.Bir dahaki görüşmeye kadar hoşçakalın...

8 yorum:

gül dedi ki...

böyle anne-çocuk buluşmaları çok karmaşa halinde geçiyor gibi görünse de çocuklar çok mutlu oluyor.anneler de fırsat bulabildikleri kadarıyla sohbet etmeye çalışıyorlar ama herhalükarda güzel bir hatıra olarak akıllarda kalıyor.İnşallah çoğalarak devam eder buluşmalarınız.

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Öncelikle merhum/merhume iki yiğit, mert, delikenlı, gencecik (cinsiyet var mıydı balıklarda bir öğretmen olarak bunu sormasam daha iyi mi olurdu bilmiyorum ama napiiim)
balıkçıklarınıza Allahtan rahmet dilerkene, geride kalan gözü yaşlı ailesine özellikle ve özellikle Enesçiğime başsağlığı dileklerimi sunar, yeni hayvanlara yönelme önerisini de eklerim.
.......
Evlilik yıl dönümünüzü kutlar nice nice mutlu birliktelik haberlerinizi almayı, yuvanızın huzur ve bereketinin katlanarak artmasını dilerim.
.......
Buluşma çok güzel geçmiş, belliki. Özendim, imrendim.
......
Acık karmaşa olmadan olmaz zaten. O tadı tuzu.
.....
Ama o güzel rengarenk kurabiyelerin tarifini yazmayınca ağız sulandırıp göz boyamanın da bi anlamı yok bacım.
Çok güzel görünüyorlar,lütfen acilen tarif ekleyiniz derim ben.
......
Enes ve Emin'i öperek bu uzuuun yorumuma son verirken diğer bebeleri de koklaya koklaya öpüyorum.

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

ancak toparlandın anlaşılan :D temizliğe kalmak isterdim ama evim çok uzaktı be arkadaşım :D
çok teşekkür ederim böyle bir günde evini açtığın için. sayende çok güzel bir gün geçirdik :D

Minel dedi ki...

ben dedim:)
sühendan günlerdir temızlik yapıyordur dedım:)
kafasını kaldırıp bloğa yazamaz dedim.
Ya o resimbe ben ne kadar dağılmışım,gözlerim kaymış hatta ve hattta şaşı çıkmışım:):)
hiç beğenmedim kendimi:(

AYSUN dedi ki...

Arkadaşım yaa biz bu cumartesi temizliğe gelirdik sen yorulmasaydın:) Tekrar tekrar teşekkür ederiz herşey için.

sühendan dedi ki...

İnş. Gül.Gerçekten güzel bir gündü.Allah tekrarını nasip etsin.

Güzel dileklerinin hepsi için teşekkürler yasemin.Kurabiyelerin tarifini bende bilmiyorum.Ama arkadaştan öğrenip yazarım inş.

Yok temizlik işini hemen hallettik.Nerden çıkardınız temizliğin uzun sürdüğünü.

Yok Minel.Günlerdir temizlik yapmıyorum da...Çocuklar durmuyor ki bloğa girip yazı yazayım.İkisi de uykularını kaybetti de...Yardımlarınız için ben teşekkür ederim.Resmi de kaldırıcam.

Aysun zaten herşeyi yapıp getirmiştiniz.Bir de temizliğe mi kalacaktınız.Oyuncakları toplayınca ev temiz gibi gözüktü zaten.Dağınık diye size çok kirlendi geldi galiba...Ben teşekkür ederim yardımlarınızdan ötürü.

annecik dedi ki...

imrendim şimdi size hem çocuklar kaynaşmış hem anneler sanaldan gerçeğe ne kadar güzel bana ne bende isterim dermişim güzel eğlenceler size

Kuaybe dedi ki...

Bir kere daha teşekkür ederiz Sühendancım.. Sen ne kadar "yok, yok.." desen de ev savaş alanı gibiydi bırakıp giderken :))

Biz de balık aldık bu arada.. Bakalım bizimkilerin ömrü ne kadar olacak?