5 Nisan 2008 Cumartesi

Enes in aylardır istediği balık alındı.


Bu durumdan memnun olan:Enes ...:)
Bu durumdan rahatsız olanlar:Ev halkı ve balıklar ...:(






Uzun süredir "biz de balık alalım.Onlara yem atmak istiyorum "diyordu.Tuvalet alışkanlığını da kazandı.Bari hem mükafat ;hem de teşvik olsun dedim aldım.Gerçi eşim evde herhangi bir hayvan beslemeye karşı ama işten geldiğinde balıklar evdeydi:(

Balıkların evimize gelmesiyle dört kişi olan nüfusumuz da altıya çıkmış oldu.Balıklarımızın adı:Skitbörd - böyle yazılmadığı kesin- süngerbop da ki bir karakterin adı ve kakule - bu da bir çizgi filmdeki karga...:)


Enes balıkları halının ortasına koyuyor.Kendi sandalyesini de getirip balıkların başına geçip oturuyor.Akşam işi iyice abarttı ve suya tükürmeye ,ağzını suyun içine sokmaya başladı.Ne yapmaya çalıştığını anlayamadık.İkazlar da fayda etmeyince balıklar bir süreliğine yüksekçe bir yere kaldırıldı.Sonra bir daha yapmayacağını söyleyince ona güvenip indirdik balıkları.




Göz hapsine tutulan balıklar...:P


Ben bu gece Enes i uyku da tutmaz dedim ama neyse ki geceyi deliksiz uyuyarak geçirdi.Sabah kalktığında ki ilk işi balıkların başına gitmek oldu.Yem saatleri de geldiği için yemlerini verdi.Şimdi de başını bekliyor balıkların...:) İlk heves anlıyorum onu.Sonra yüzlerine bile bakmayabilir...:P


Bu günlük de bu kadar...Herkese iyi hafta sonları....

20 yorum:

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

hayırlı olsun yeni üyeleriniz... aileniz baya kalabalıklaştı...
enes için güzel bir mükâfat olmuş annesi...

AYSUN dedi ki...

haha birden 6 ya çıkmış aile bireyleri:P Sühendan emin ol bir anlık heves. Zeyno'ya da balık alınmıştı. 2 hafta neredeyse onlarla yatacaktı. Ama ondan sonra yüzüne bakmadı dediğin gibi:P

gül dedi ki...

biz de almıştık 2 tane ,3 gün sonra biri ,2 gün sonra da diğeri öldü inşallah sizinkiler ölmez çocuklar için evde hayvan olması çok iyi , iyi yapmışsınız balık almakla ilgilerini çekecektir

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

haha yeni aile bireyleriniz hayırlı ve uğurlu olsun.Resme bayıldım:)bayıldım.

firdevs dedi ki...

zavalli baliklar :p simdi bu baliklarda nemo gibi bir maceraya kapilmasinlar :))

emin bu sayede biraz rahat eder :)

Minel dedi ki...

biz hiç tanışmadık ama bu hafta sonu tanışmadan önce bir selam vereyim dedim.adresimiz
orhankerem.blogspot.com,davetiyenizi gönderiyorum
selamlar

sühendan dedi ki...

Teşekkürler mta.

Demek tahmin ettiğim gibi Aysun.Hevesleri geçiyor.

İnş. kısa sürede ölmez Gül.Çünkü bu durumu Enes e nasıl açıklayacağımı da bilmiyorum açıkcası.Ölümü bu yaşta algılaması zor.


Teşekkürler seda ablası.

İnş. kapılmazlar firdevs.İlk günkü hevesi kalmadı.

Siteniz herkese açıkken uğruyordum Minel.Orhan Kerem i tanıyorum. Ama tanışmamış olsak bile önemli değil.Tanışırdık.Davetiye için teşekkürler ama gelmedi davetiyen...

Minel dedi ki...

Teşekkür ederim:)
Adres macerayolculuk@gmail.com
değilmiydi?

sühendan dedi ki...

Evet geldi davetin.Teşekkürler.

siyap dedi ki...

merhaba,balıklarınız hayırlı olsun.çocuklar evde beslenecek hayvanlara bayılıyorlar eminim onlara çok güzel bakacaktır,sevgileeer...

Adsız dedi ki...

allaj balıkların sonunu hayretsin:)

damlasakızlıkurabiyem dedi ki...

merhaba.resimdeki pozu çok iyi yakalamışsınız.balıklara allah kolaylık versin:p sevgiler...

nes-kafe dedi ki...

ben size gelecem cumartesi müsaitseniz adresinizi alabilirmiyim :)

nes-kafe dedi ki...

mail adresim neslihan.yalman@yahoo.com

DERYA dedi ki...

şü poz herşeye degmezmi annesi büyük bir merakla inceliyor.

Minik Patikler dedi ki...

hayırlı olsun :)
Bizim evde de iki tane kaplumbağa var ama depresyona girdiler hayvanlar, beni de üzüyorlar nedne böyle mutsuz duruyorlar anlamadım. Suya envai şekilde dalış ve müdahele bizde de var :(

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Dikkatini yoğunlaştırması çok güzel ama inşallah zararsız bir yoğunlaşma olur:)
Kardeş te biraz nefes alır tabi.
Hayvanlar çocukların çok ilgisini çekiyor, çok seviyorlar.
Ben de çok seviyorum o ayrı:) :)

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Güzel arkadaşım senden hala ses soluk çıkmadı buluşmadan sonra ne alemdesin merak etim:)öpüyorum enes ile emini.

Adsız dedi ki...

Ben Sühandan yengemi çok seviyorum.Tabi ki Enes'i Emin'i de çok seviyorum.Ama bu aralar galiba Enes uslu oldu.Gerçi Emin'i kıskandığı var.Balıklara tükürmesi çok kötü bir davranış.Ama 2 yeğnimi de çok seviyorum.Ve de çok şirinler.
Yazan:Ebru Kartal