3 Şubat 2008 Pazar




Yarın Armutlu'ya, altı günlük ufak bir tatile gidiyoruz.

Enes ve Emin hasta.Yine burunları akıyor.Öksürük var.Enes'te ayrıca göz çapaklanması mevcut.İnşaallah gittiğime pişman olmam.

Annem ,kız ve erkek kardeşim,anneannem,teyzem ve iki kuzenle gidiyoruz.Kadro kalabalık.Aslında eşim gelmediği için gidip gitmemekte kararsızım ama Enes için gittiğim söylenebilir.Enes için değişiklik olsun istedim.Sürekli bilgisayar ve ev ortamından sıkılıyor doğal olarak.Şimdiden çok mutlu havuza gideceği için."Hadi gidelim" "Ne zaman gidicez" deyip duruyor.Eğer annemlerle tek başına gitmeyi kabul etseydi ben hiç gitmeyecektim fakat ;Enes Bey yalnız gitmeyi kabul etmedi.Haklı çocuk.Anne evde kardeşle yalnız bırakılmaz:P

Tatil dönüşü yeni haber ve resimlerle buluşmak ümidiyle...

6 yorum:

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

hayırlı yolculuklar...
demek bizi buralarda bırakıp tatillere gidiyorsunuz... ne diyelim umarım çok güzel geçer, dinlenmiş ve eğlenmiş olarak dönersiniz :D

sühendan dedi ki...

Teşekkürler arkadaşım...
Keşke senin de gelme fırsatın olsa da gelsen.Birlikte eğlenirdik işte o zaman.İnşaallah dediğin şekilde dönerim.Benim iki çocukla hele de Enes le pek bir ümidim yok ama...

DERYA dedi ki...

ooohh oh tatil yapıcaksınız inşallah problemsiz dönersiniz iyileşmiş bir skilde iyi tatiller.

Kuaybe dedi ki...

Sağ salim gidin, eğlenip dönün inşallah..

Enes de haklı hani.. Anne evde -hem de en yakın rakip- kardeşle bırakılmaz :P Akıllı çocuk :))

AYSUN dedi ki...

Güle güle gidip gelin inşallah. Oradaki maceralrı bekliyoruz...

Anne ve Bebisi dedi ki...

Umarim tatil guzel gecmistir:)