17 Şubat 2008 Pazar

GİDİŞİMİZ MACERA - DÖNÜŞÜMÜZ MACERA ...


Emin iyileşmişken hemen oturdum bilgisayar başına...:)

Gezimizin rezervasyon,yol bileti gibi ayrıntılarıyla hep kardeşim ilgilenmişti.Gideceğimiz gün geldi ve Bostancı deniz otobüsü yolunu tuttuk.Deniz otobüsünün kalkmasına bir saat kala evden çıktık.Tam varmamıza 6-7 dakika kala kardeşim biletleri evde unuttuğunu hatırladı.Kendisi sorumluluklarını iyi bilen biri olduğu için kimsenin aklına evden çıkarken biletleri hatırlatmak gelmemişti bile.Yoksa babam böyle şeyleri tekrar tekrar sorar.


Neyse hemen İDO yu aradık.Ama "biletsiz giremezsiniz" cevabını aldık.Bu arada bir de babama nasıl söyleyeceğimizi düşünüyoruz.Bu tarz şeylere öyle sinirlenir ki...Telefonla konuşuyoruz ama babam daha farkında değil.Neyse söyledik babama.Tahmin ettiğimiz gibi babam çok kızdı.Ama olan olmuştu.Tekrar eve dönsek kesin vapuru kaçırıcaz.Evde kardeşim var.O getirse yine yetişemeyiz.Tekrar İDO yu aradık."Biletlerin üzerindeki barkot numaralarını versek geçebilir miyiz?"Yine cevap "HAYIR."Bu arada vardık tabi.Babam ve suçlu kardeşim gitti.Ne gelen var,ne giden.Biz meraklar içerisinde arabada bekliyoruz.Neyse biletleri iptal edip yeni bilet alınabiliyormuş.Hemen eski biletleri iptal ettik.Yeni biletleri aldık.Eşyalarımızı güvenlikten geçiriyoruz.Telefonum ısrarla çalıyor.Güvenlikten geçen çantamı alıp telefona baktım.Bu arada güvenlikten geçerken içeride bir çanta daha varmış.Unutmuşum.Sürekli anneme "eşyalar tamam mı?" diye soruyorum.İçime doğdu sanki.Annem bir saydı.Bir tane eksik.Hadi bakalım.Bul bulabilirsen.Etrafa bakıyorum yok.Birden gözüme ilişti.Bir baktım bir çocuk kendi çantaları diye almış elinde taşıyor.Hemen gittim."Bu çanta bizim galiba" dedim.Çocuğun annesi "bizim değil dedi".Ama çanta kızının elinde:)Neyse bu iş de tamam.Kapılar açıldı biz de sonunda deniz otobüsümüze bindik.

Sağ salim iki saaatlik yolculuğun ardından vardık Armutlu ya...
Korktuğum gibi olmadı.Vakit geçirmek için çok alternatif olduğundan Enes kardeşine zarar verecek pek vakit bulamadı.Genelde yorgun olarak eve gelip çizgi film izledi.Bol bol yüzdük,yürüyüş yaptık,parka gittik.Çok güzel vakit geçirdik.Enes in kendisiyle -kardeşsiz olarak- vakit geçirmem çok hoşuna gitti.Mutluluktan bugüne kadar duymadığım sözler söyledi bana deniz kenarında yürürken."Anne çok harikasın" "Anne çok komiksin" "Annecim,Annecim"gibi...
Emin ise ev ahalisi nereye giderse gitsin hasta olmasın diye evi bekledi yavrucak.Ama yine de hasta olmaktan kurtulamadı.Dişerini kaşıyarak vakit geçirdi.

Bu arada bizim çocuklar sabahın 7.30-8.00 inde uyandıkları için kimse bizimle aynı odada uyumak istemedi:( Tabi ki gençler gecenin tadını çıkarıp geç yatınca haliyle sabah uyanamıyorlardı.Bizimkiler dinler mi?Hergün erken kalktılar.

Ve artık dönüş yolu .....

Döneceğimiz günden birgün önce cep telefonumuza bir mesaj geldi."Hava muhalefeti nedeniyle deniz otobüsü seferleri iptal edilmiştir."Bu bizim için iyi bir haber olmadı.Sonuçta çocuklarla birkaç araca binip binmek ,üstelik fırtınalı ve yağışlı bir havada:(


Na yapalım.Kısmet.Sabah erkenden kalktık.8.30 da evi boşalttık.9.00 Yalova otobüsüne bindik.!10.45 te indik.Hemen feribotta yer var mı diye kardeşim bakmaya gitti.Biletlerimizi alıp geldi.Bu sırada anons ediliyordu."Pendik yolcusu kalmasın diye..."Hemen koştura koştura feribota kendimizi atmaya kalmadan kardeşim"Çantanın birini bilet aldığım yerde unuttum"Görevlilere söyleyip bir koşturmaca daha...En sonunda feribottayız.Kendimizi attık koltuklara.Dinlenmeye başladık.Neyse ki feribottan indiğimizde çok geçmeden eşim karşımdaydı da...Bir de orada çanta bırakmadan evimize kavuştuk.

Bir tatil daha mutlu sonla sona ermiş.



10 yorum:

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

valla baya macera olmuş... eksiksiz döndünüz dimi.
fotolar çok güzel. zavallı minik kuş emin evde tıkılmış ama ya..
enes de baya eğlenmiş. sözlere bayıldım. bende duymak istiyorum...
biz evden çıkamıyoruz kaç gündür. sonunda kar geldi... yaşasınnnnnnn

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Bu ufaklıkları takip ediyorum :)

Ben sevmiyorum Kışın tatili , üst üste giyinmeyi ne biliyim yaz olunca geliyor aklıma tatil :)

Ama sizinki baya bir eğlenceli yolculuk olmuş Bebişişlerini Öperim .. Sevgiler..

DERYA dedi ki...

MAŞALLAH YOK YOK YANİ GÜZEL EGLENCELİ VE BOL STRESLİ TATİL OLMUSA BENZİYOR GECMİŞ OLSUN:)

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Armutluyu gördük, geçmişe gittik. Biz de balayına gitmiştik. Aynı yerlerde fotoğraflarımız var. Hepsini tekrar yaşadım. İnşallah kısmet olursa yavru kuşum oğlumla da gitmek isterim ama yazın daha güzel oluyor. E bide İhsan Kaptan vardı. Bize her akşam sinyal gönderen. Devam ediyor mu? Blogunu beğendim tecrübelerinden faydalanmak isterim. Sizi de bize beklerim.....

Esra dedi ki...

Gerçekten baya bi maceralı geçmiş tatiliniz:) Benim babam da çok kızar öyle şeylere,tahmin edebiliyorum tepkisini:)Zavallım Emin evde kalmış hep,olsun ama o da yaza yürüyünce eğlenir bol bol..
Armutluyu ben de severim,özellikle yazın daha bi güzel oluyor:)
Resimler çok güzel..
Sevgiler

sühendan dedi ki...

Allah a şükür eksiksiz döndük Eminecim:)İnşaallah Talha da sana söyler annesi böyle güzel sözler.Evet yaşasın kar yağdı:)

Yazın tabi ki tatil daha güzel mısır patlağı.Ama iki çocukla o kadar bunalıyorum ki;yaz kış farketmez.Yeter ki tatil olsun:)Gerçekten eğlenceliydi.Bana da açıkcası çok iyi geldi:)

Teşekkürler Derya.
Stres olmazsa olmaz.Hayatın her alanında malesef oluyor.

Evet Yasemin.
Biz de 2006 ın Temmuz ayında gitmiştik.Yazın daha güzel en azından denize girme imkanı oluyor.Kışın da havuzla idare ettik.İhsan Kaptan yotu hava muhalefeti yüzünden.Sanırım yazın oluyor.
Bloğumuzu beğenmene sevindim.İnşaallah elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.Gelicem ziyaretinize:)

Elif dedi ki...

Benimde çok ihitiyacım var kış tatiline ama tabi imkansız:(
senin siteni ilk ziyaretimden beri hep kendi geleceğimi görüyorum.nede olsa benimde 2 oğluşum olcak, isimleride benzer:)
sen yine benden iyisindir,ben şimdiden unutkanım 2 çocukla halim nolur Allah bilir:)?
çocukları biyerlerde unutmıyımda:)

zehra dedi ki...

bay�l�yorum sen�n bu ufakl�klara cok sekerler eneste muzur b�r �fade devaml� var:))) bu arada tat�l�n�z ne guzel gecm�s boyle sizin ad�n�za sev�nd�m ayr�ca sana mutlu ,sagl�kl� ,huzurlu
,a�k dolu ,sevgi dolu
cok guzel bir hafta
diliyorumm

AYSUN dedi ki...

Sühendaannn Ben yoruldum okurken gidişinizi:) Dönüşte çantayı unutan kardeş biletleri unutan kardeş mi?:)

Biz de bir kere yetişememiştik yalovaya feribota. Telefonla ertelemştik biletleri. Sağolsunlar yardımcı olmuşlardı:)

Her türlü aksiliğe rağmen güzel zaman geçirmişsiniz. Tabii özellikle Enes:) Arazi aracının yanındaki pozuna bayıldım. Çok masum...

Hıım buraya nasıl gidilir? Size mi aitti gittiğiniz yer yoksa otel gibi bir yermiydi?

sühendan dedi ki...

İnşaallah en kısa zamanda sana da tatile gitmek nasip olur Elif.
İsimleri benzer olsun da yaşadığım zorluklar benzemesin..Emre daha küçük olduğu için kardeşini daha kolay kabulleneceğini,en azından kıskanmayacağını düşünüyorum.
Unutkanlık hamilelik ve sonrasında bayağı oluyor.Merak etme.Sen onları unutsanda onlar kendilerini mutlaka hatırlatıyorlar:)

Kardeşi olmadan masum bir ifade vardı oğlumun yüzünde.Kardeşten sonra masum ifade yerini muzur ifadeye bıraktı:)
Güzel dileklerin için çok teşekkürler.

Evet Aysun...Biletleri unutan kardeş,çantayı unutan kardeş:)Gittiğimiz yer İhlas Armutlu Tatil Köyü.Yenikapı ve Bostancıdan deniz otobüsüyle iki saat.Google a yazarsan ayrıntılı bilgi bulabilirsin.Biz kiraladık.6 günlük paketlerde kampanya var.Yine de sorun olursa yardımcı olurum.