24 Ocak 2008 Perşembe

EMİN! Oğlum! Bugün 7 aylıksın...

Daha doğumun dün gibi aklımda...Nasıl da doğum masasında bir saat doktoru beklemiştik:( Aklıma geldikçe içim bir tuhaf oluyor.

Bugün ise -mucize bir şekilde- büyüyüşünü hayretler içerisinde izliyorum.

Doğduğun günden beri çok gözü tok bir çocuksun.Doyduğun andan itibaren nasıl da acıkmadan yeniden emzirmek istersem öğürüyorsun.

Emerken elini yüzümde dolaştırman bana öyle mutluluk veriyor ki anlatamam.Bazen de ağzıma elini sokuyorsun ve ben de azıcık ısırınca oyun olduğunu anlayıp nasıl da alttan alttan gülüyorsun:)

Savunma mekanizman da çok iyi gelişmiş durumda.Tabiki bunda abinin etkisi büyük:)Bir de kuzenini görünce aynı tepkiyi veriyorsun ve basıyorsun çığlığı:(

Bugünlerde resmen seni zorla emziriyorum.Açıkçası bırakmadan korkuyorum.Emmek yerine yemek yemeyi tercih ediyorsun.Tercihlerin de var bu ayında.Yaptıklarınla beni şaşırtıyorsun.

Bu aralar o kadar çok su içiyorsun ki...İçin mi yanıyor evladım?Yoksa dişlerin henüz çıkmadığından mı bu suya kanış?Bazen yarım litreyi buluyor bir günde içtiğin su miktarı.Verilecek kiloların mı var yoksa?:)))

Biberon ve emzik istemiyorsun.Bu konuda da abinin izinde gidiyorsun.

Beni tanıman çok hoşuma gidiyor.Ağlıyorsan bile beni görünce gözünde yaşlarla gülümsemen beni bitiriyor.

Artık odadan seni almadan çıkmama tahammül etmiyor çok ağlıyorsun.Yanında benim de oturmamı veya seni de alıp götürmemi istiyorsun.Oysa ben iş yapmak istiyorum.En azından evi toplayıp akşama yemek yapmalıyım değil mi?

Çok güleryüzlüsün.(Abinde olmayan bir özellik.)Herkes bu huyunu çok seviyor.

Tenin o kadar güzel,pürüzsüz ve kaygan ki...Banyo yaptırırken yağ sürülmüş gibi...Vücuduna döktüğüm sular kayıp gidiyor.

''Babası gel gel" yaptığımda el hareketime ve dudaklarıma o kadar dikkatli bakıyorsun ki ...Her an sen de söyleyecek gibi...

Küçüklüğünden beri oturmaya meraklıydın.Biz yatırmaya çalıştıkça sen doğrulmaya çalışıyordun.Artık destekli oturabiliyorsun.

Uyku düzeni diye birşey senin için hiç olmadı.Bugün uyuduğun saatte yarın uyumuyor veya yarın aynı saatte uyutsam bir önceki gün kalktığın saatte kalkmıyorsun.Çok mu şey bekliyorum ne?Büyüdükçe oturur inşaalllah...

Gazsız ve uslu bir bebek olman uykusuzluklarını kapatıyor.Gazlı bir bebek olsaydın iki çocukla ben ne yapardım.

Son olarak senin sesinle sabahları uyanmak o kadar güzel ki...Sanki hergün yeni bir şarkı besteliyorsun benim için:)Erken kalktığın için affettirmek mi istiyorsun acaba kendini?

İkinizle uğraşmak sizleri memnun etmek bazen gerçekten beni yorsada,Allah'a sağlıklı birer çocuklar olduğunuz için daima şükrediyorum...

CANIM OĞLUM! YEDİNCİ AYIN KUTLU OLSUN...





10 yorum:

AYSUN dedi ki...

Gözlerim doldu Sühendan... Ne güzel bir yazı. Allah nice yaşlarını göstersin sağlıkla.

Bu arada ben sana mail atayım sünger bob sayfası yapımı için olur mu?

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Canım duygularını nasıl güzel dile getirmişsin.Rabbim sağlıklı sıhatli nice yaşlar yıllar geçirmenizi nasip etsin inşallah

Adsız dedi ki...

finallerim bitti hayata döndüm ve uğradım yine sitenize.
yazını okuduktan sonra kafamda bir şimşek çaktı.enes ve eminin gelişimlerine,hal ve hareketlerindeki gözlemlerine dair yazdığın bu yazıları bence mutlaka kendi el yazınla güzel bir deftere kaydet.ben bu yazıyı okuduktan sonra acaba 20 li yaşlarda emin annesinin kendisi için yazdığı bu yazıyı okursa ne hisseder düşüncesine kapıldım.empati yapıp eminin yerine kendimi koyduğumda ise şunu itiraf edebilirim ki bir insana çok zevk verir bu yazı.ileride tabiki emin ve enes te mutlaka okurlar burdan ama ben derim ki güzel bir deftere bu tarz yazılarını kaydet.onlar bilmesin bu durumu ve senin için özel bir yaşlarında güzel bir paket yapıp doğum günü hediyesi olarak ver.bence milyarlar değerinde bir hediye olur.hem inan böylece tarihe bir not düşmüş olursun.annelerinin el yazısıyla kendi çocukluklarının tarihi atılmış olan güzel yazılardan oluşan bir defter.hatta sanatçı ruhları gelişirse biraz üzerinde çalışıp yayınlayabilirlerde:)
neyse bu siteye yazılan yorumlardan farklı bir yorum oldu sanırım bu biraz.konsepti fazla zorlamadan yorumuma son verip sen bir düşün derim.:)

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

evet gerçekten güleryüzlü bir bebek emin... hatta ctsi günü şen kahkahalarına şahit olmuş biri olaraktan maşaallah barekallah diyorum... ve abisi ile emin'e hayırlı, uzun, bereketli, sağlıklı, güzelllllll bir ömür diliyorum...

Esra dedi ki...

Emin'nin yedinci ayı kutlu olsun..Rabbim nice aylar,yıllar kutlamayı nasip etsin..

Elif dedi ki...

ikiside birbirinden güzel çocuklar maaşallah.7. ayınız kutlu olsun.Allah hayırlı mutlu seneler görmeyi nasip etsin.darısı başıma,biran önce 2.oğluşumun 7. ayına bi çırpıda gelirim umarım:)

sühendan dedi ki...

Teşekkürler Aysun.Allah tüm annelere evlatlarının her yaşını görmeyi nasip etsin

Mail ini bekliyorum.

Teşekkürler bir hoş seda...İçimden geldiği gibi yazdım.Güzel dileklerin için de teşekkürler...

sühendan dedi ki...

Finallerinin bitip bizim bloğa uğramana sevindim.Yokluğun belliydi.Kuzen de artık uğramaz oldu diyordum:)))

Senin böyle bir hediye almak hoşuna gideceğine göre eminim çocuklarımın da hoşuna gider büyüdüklerinde...

Teklifini değerlendireceğim.

sühendan dedi ki...

Teşekkürler arkadaşım (mta)
İnşaallah bir dahaki ay görüşmek üzere...

Teşekkürler Esra...Amin.Cümlemize inşaallah...

Teşekkürler Elif.İnşaallah sen de biran önce büyütürsün ikinci bebişini:)

уαѕємin... dedi ki...

baktım iki oğluşun annesi bloğunu güncellememiş :p

eskilere göz atayım dedim

ne güzel bi yazı olmuş eskilere bi akç ay öncesine götürdün benii

tşkler canım

öpüyoruz sizi