20 Şubat 2008 Çarşamba















Karlar eridi.Yollar açıldı.Biz ancak bu konuya değiniyoruz.

Ben kar ı çok severim.Aslında yağmuru,güneşi de seviyorum ama karı bir başka seviyorum nedense...

Kar yağarken herbir kar tanesinin birbirine değmeden yere düşüşündeki mucizeyi izlemeyi severim.

Doğanın bembeyaz bir hale bürünmesini severim.

Karda yürümeyi severim.

Karda yürürken çıkarttığı o sesi severim.

Karlar erirken ki o su şırıltısını severim.

Bu sene de hazır kar yağmışken Enes le birlikte birgün babası,birgün de ben karın tadını çıkarmaya çalıştık.Emin ise olayları -tatildeki gibi- evden takip etti:(





Kaymaya giden Enes...









Bu seneki karın tadını da böylece çıkarmış olduk:P

11 yorum:

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

bizim buralar çok soğuk olduğu için biz birdahaki kar yağışına bağladık ümitlerimizi...
enes için ne güzel günler olmuş...
hem tatil köyü hem de kar yağışı...
bol bol eğlenmiş maşaallah... umarım emin kurtarmıştır bu süre zarfında paçayı abisinden :D
seneye emin'i kimse tutamaz evde :D

zehra dedi ki...

YA�ASINNNNNNNNNNNNNN
bu g�n cumaaaa haftanin beklenen g�n����
mutlu sagl�kl� huzurlu a�k ve sevgi dolu g�zel bir hafta sonu diliyorummmmm

AYSUN dedi ki...

Aaa seneye biz de böyle olacağız inşallah...

Esra dedi ki...

Karlar eridi,resimler çok hoş hatıra kaldı..evinin manzarası ne güzel Sühendan..Sanki biliyorum sizin oraları,maxiden aşağı yokuş aşağı giderken bu manzarayı görüyordum:)

firdevs dedi ki...

ayy ne guzel yaaa :)) burdada yagsada oynasak oglumla :)

AsYa dedi ki...

bu kardan adam biraz yassı olmamış mı:)

Kuaybe dedi ki...

Ben biriktirmişim yine "okuyamadıklarımı" :((

Ama olsun.. Geç de olsa "unutkan" dayıya güldüm, feribotta şirin şirin sırıtan Emin'i sıkıştırmak istedim, o kardan adamı Enes mi başına bastırmak suretiyle yamıştırdı (!) diye merak ettim :))

Size daha bol ve uzun eğlenceler cicim..

zehra dedi ki...

nihayet pazartesi geldiiiii buda �una i�aret cuman�n gelmesine sadece 5 g�n kaldiiiii
mutlu haftalar:))

Adsız dedi ki...

bu kış kar yüzümüzü güldürdü umarım su açısındanda etkili olmuştur..

sühendan dedi ki...

Evet mta.
Enes ve Emin için iyi oldu.Bende öyle düşünüyorum.Sene emin i tutabilene aşkolsun...:)

Bizde aynı güzel dileklerde bulunuyoruz Zehra...Çalışan için cuma önemli birgün gün.Ama evde çocuk bakan için farketmiyor.Haftanın hergünü aynı benim için:(

İnşaallah Aysun...

Evet Esra.Yerimizi doğru tahmin ettin.Size yakın oturuyoruz.Tanışabiliriz istersen...

sühendan dedi ki...

İnşaallah sizin oralarda yağarda oynarsınız Firdevs.Çok zevkli oluyor.

Bu kardan adam bayağı bi yassı.Biz yapmadık.Çünkü ellerimiz dayanmadı o soğuğa.Onun için yapılmış bir kardan adam bulup hatıra fotoğrafı çektik:)

Evet Kuaybe.Ben de Kuaybe ne zamandır uğramıyor bize deyip üzülüyordum:(
Yok kardan adamı Enes yamultmadı.Yaramaz diye her suçu oğlumda bulmayın ablası.O zaten öyleydi:)

Sana da mutlu haftalar Zehra...

Evet yurtdışı eğitim.İnşaallah yazın su sıkıntısı çekmeyiz.