12 Şubat 2008 Salı

BİZ DÖNDÜK...

Dönmesine de...

Emin çok hasta.Giderken hasta olduğunu yazmıştım ama...Şu an Emin i tanıyamıyorum.Bir çocuğun bu kadar mı huyu değişir?

Neyi var derseniz:Burun akıntısı,öksürük,ateş ( 39 derece),huysuzluk,uykusuzluk,iştahsızlık,aşırı terleme...Yetmez mi?Yeter,yeter.Tatil dönüşü neye uğradığımı şaşırmış durumdayım.Daha yorgunluğumu bile atamadım.Üzerine yeni yorgunluklar eklendi.

Tabi ki etraftan da "Tatile gittin,çocuğu hasta ettin" sesleri yükselmeye başladı.(Neyse ki eşim tarafından henüz bu söz söylenmedi:P)Ama bu lafları işitmekten korktuğum için Emin gittiğimiz gün eve girdi.Çıktığımız gün çıktı.Bir kez olsun dışarı çıkarmadık.Enesle ben ise hergün üç saat yüzdük.Parkta oyunlar oynadık ve deniz kenarında bol bol yürüyüp;denize taş attık.Biz iyiyiz.Olan evde oturan Emin e oldu.

Beklediğimiz diş tatilden döndüğümüz gün gözüktü."Oğlum tatilimi bekliyordun diş çıkarmak için."İkinci kez bu heyecanı yaşıyorum.İnanın ilk ve ikinci farketmiyor.Ne de olsa bu Emin in ilki:)))

Bana göre bu sıkıntıların sebebi diş.Ama çevremdekiler için öyle değil:(((

Demek ki neymiş:Hasta olmak için dışarı çıkmak gerekmiyormuş.
Demek ki neymiş:Ne kadar dikkat edersen et çocuk hasta olabiliyormuş.
Demek ki neymiş:Bu sözü söyleyecek olan her halükarda söylüyormuş.
Demek ki neymiş:Beklenen diş tatilde çıkabiliyormuş:)))

Gidişimiz ve dönüşümüz maceralı bir tatildi.Ayrıntıları ve resimleri daha sonra ( Emin iyileşince) aktaracağım.Şimdi Emin Bey le ilgilenmeliyim.Biz de katıldık dişliler kervanına:)

4 yorum:

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

geçmiş olsun canım...
atalarımız ne demiş: sakınılan göze çöp batar demişşşş...
takma sen onlara mutlaka söyleneceek birşeyler bulurlardı. emin hasta olmasaydı da.
umarım sana ve enese iyi gelmiştir tatil. yorgunluk hariç tabi :D
emin de inşaallah kısa sürede eski güleç haline döner.
bu arada dişler hep böyle önemli günleri bekler :D talha'dan tecrübe ettim :D

Minik Patikler dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun öyle düşünme hastalık her yerden gelebilir. Biz adam bebeğin hasta olduğu pazar biraz hava almak için dışarı çıkmak istedik ama vazgeçtik ve akşamına gene ateşi falan yükseldi. Dedim çıksaydık hasta çocuğu daha hasta ettik diye üzülecektik, kısmet. Allah dermansız dert vermesin, derdi verip dermen aratmasın. Dişli, güzel günler dilerim :) Allah hayırlı etsin.

Kuaybe dedi ki...

Hayırlı olsun ilk diiiişşşş :)) İnşaallah rahatsızlık azalır bir iki güne kadar.. Bence de dişten olabilir.. Yusufcuk her dişte hasta gibi oluyır çünkü, çıkarınca rajhatlıyor, birşeyi kalmıyor.. Uykusuzluk hariç tabii :P

Biz tatil resimleri isterük :))

AYSUN dedi ki...

Dişiniz hayırlı olsun canım:) Ohh siz ana oğul keyif yaparken benim miniğim hastalanmış:( Çok geçmiş olsun. İnşallah düzelir bir an önce de resimleri görürüz...