20 Mart 2009 Cuma

BİRİ FAYANS ÜSTÜNDE-BİRİ DOLAP İÇİNDE..:)))

Ben ne kadar arayı açmayayım yazma konusunda dersem ,ara o kadar açılıyor.Yine uzun zaman olmuş yazmayalı.Geçen iki postu kısa aralarla yazınca çok sevinmiştim ve herhalde "artık sık sık yazarım" diye düşünmüştüm.Nazar ettim kendime...:)

Günlerim dolu dolu geçiyor.Sabah ilk olarak Enes i okula gönderiyorum bir telaşla.Arkasından Emin e kahvaltı hazırlıyorum ve onu da yedirdikten sonra doğru bilgisayar başına.Kimler neler yazmış ilk önce onları okumaya başlıyorum.Bir günde bile o kadar çok okunacak post (yaklaşık60 tane)oluyor ki...Hepsini gözden geçireyim dediğimde ben kendi bloğuma yazı yazacak vakti bulamıyorum...:( "Google reader" de neredeyse yüze yakın kişiyi takip ediyorum.Bu da benim çok vaktimi alıyor.

Bunun dışında evlenecek bir arkadaş mutfak takımının parçasını yetiştirememiş ve yardım istedi.Bir ay içerisinde beş parça bu dantelden yapmam gerekiyor.Biraz zor.Yok yok çok zor.Aslında kolay.Bilgisayar başına hiç oturmasam belki de yetiştirebilirim.Ne de olsa erkenden ayaktayım.

Kilo alması kolay, vermesi zor."Kilo almayayım ,formumu koruyayım" diye ne zaman düşünsem canım hamur işi bişeyler yapıp yemek istiyor.Bu gün de bu katmerleri yaptım kendim için.


Tarif burada

Emin şu an uyuyor.Bugün bana torpil geçti oğlum sağolsun.Uzun süredir uyuyor.Ben de katmerleri ve akşam yemeğimi yaptım.Bılaşıkları yıkadım.Bir de kendime çayla birlikte akşam için makarna koymuştum ocağa.Yine bilgisayar başına geçince ocaktakilerini unutmuşum.Allah ım ben bilgisayar başına geçince kendimi kaybediyorum herhalde.Geçen gün çaydanlıktaki su bitmiş kaynaya kaynaya.Ben yanık kokusu gelince hatırladım ocağa çay koyduğumu.Blogları okurken unutmuşum.Şimdi de makarnanın suyu bitmiş bir sıra da tavaya yapışmış.Blog kazaları bunlar...:)))

Son yazımda Emin in vakitsiz uyuduğunu yazmıştım ve "ne zaman kalkıp" tekrar "ne zaman " yatacağından şikayetçiydim.Oğlum beni utandırdı.20.30 da uyandığı halde 22.30 bu şekilde yerde uyuyakaldı.Ben resmen şok geçirdim.Çünkü uykusuzluktan bayılsa bile bu şekilde sızıp kaldığı hiç olmamıştı.Oğlum beni utandırdı...:(

Enes artık benden bişey istemiyor ve bu şekilde tezgah üstünde dolaşıyor.İstediğini almak için çıkmış geçen gün bende resmini çekeyim bari dedim.İşin kötü tarafı Emin yaşına başına bakmıyor o da çıkıyor.

Enes eskisi kadar Emin e kötü davranmıyor.Bayağı düzeldi.Demek ki kardeşini kabul etmesi için neredeyse iki yıla ihtiyacı varmış.

Emin le saklambaç oynuyorduk.Baktım dolabın içine girmiş.Kapağını da bir güzel üzerine kapatmış.Çok hoşuma gitti.Nasıl akıl ediyorlar."Nereden aklına geldi oraya saklanmak? "hiç anlamadım...

Bu resmi de Enes in isteği üzerine çektim.Kendisini ve kardeşini kral ilan etmiş.Bizi çeker misin anne dedi.Hiç kırar mıyım ben oğullarımı?...:)))

7 yorum:

Anne ve Bebisi dedi ki...

Hep aklimda ama bir turlu yazamadim. Kansizlik konusunda cok gecmis olsun. Sen o postu yazinca aklima geldi, kansizlik sinir yapiyor :(( Enes'in sinirliligi ondan kaynaklaniyor olabilir. Insallah kansizlik sorunu cozulunce siniri de gecer yavas yavas,

büşra deniz dedi ki...

katmerlerden bende istiyorum:)nasıl kabarmışlar öyle maşallah.enes ve emini de öp yerime.

SELDA dedi ki...

maşallah rabbim bozmasın büyüdükçe daha da sarılır kardeşine hırpalanacaksa ben hırpalarım ama kimseye ezdirmem yapabilir:) ama sonuçta kardeş der işin şakası geçmiş gitmiş olsun kabullenmiş benimsemiş olsun mevlam güzell günlerini gestersin sevgiler.

yastuf dedi ki...

ok seker gorunuyor krallar:)))

Bloglari okumak gercekten cok vakit aliyor insan kendini kaybediyor arasira:)))

Selma dedi ki...

Geçmiş olsun çaydanlık ve tavaya.Emin bana çok büyümüş geldi annesi.(Maşallah).Dolaba saklanmayı akıl edişinden belli zaten. Krallıkta pek yakışmış oğluşlara. Öpüldünüz.

Şekerci Butik dedi ki...

hehe oğluşlara maşallah süper krallar.. ;)

bu arada şu kiloya dikkat ederken canının hamur isteyip hiçyapmadığım kadar da hamur işi yapmak nerden çıkıyor bende anlamıyorum nedensee :D:D

sevgiler..

уαѕємin... dedi ki...

BİRİ FAYANS ÜSTÜNDE-BİRİ DOLAP İÇİNDE..:))) demişsin ya çok güldümm :))

resimler harika büyümüşler gibi geldi gözüme yada sen sık sık yazmıosun ya birden bakınca büyük geliolar bize :)

ahh o kiloları hiç sorma bende de aynı durumlar valla rejim diet denilince hep yasaklıkar akla gelioo :)

öpyoruz sizi