27 Mart 2009 Cuma

KORKUYORUM.......

Bugün anestezi doktoruyla görüşmemiz vardı.Enes i muayene etti.Alerjik astımı olduğunu söyledim.Ciğerlerini dinledi ve "ciğerleri temiz" dedi(keçiboynuzu suyu sağolsun)."İyi bakın Enes e de ameliyat gününe kadar hasta olmasın" dedi."Biz sizi 20 gün içinde arayacağız" dedi.Tam çıkarken asistanı "biz hastalar içinden dört tanesini seçtik.Bunlar içerisinde sizde varsınız."Bu hafta cumartesi" gelin yatış işlemlerini yapalım dedi.Ben bir şok oldum."Yarın mı "diyebildi.Çocuk kızgın kızgın bakarak "bu cumartesi ne zaman oluyor "dedi.Ne bileyim insan "yarın gelin yatış işlemlerini yapalım" der.Ben zaten şok olmuşum.Bu kadar çabuk beklemiyorum.Yer zeynep kamil çocuk hastanesi olunca...

Yarın (yani bu cumartesi!!!) 11.30 yatış işlemlerini yapacağız ve pazartesi günü Allah nasip ederse ameliyat olacak.Ben iki gün Enes i hastanede nasıl zabt edeceğim.Sağlıklı çocuk iki gün hastanede ne yapar?Allah hakkımızda hayırlısını nasip etsin.

Bu arada "Muhsin Yazıcıoğlu" ve arkadaşlarına çok üzüldüm.Allah ölenlere rahmet,yakınlarına da sabır versin.İnna lillahi ve inna ileyhi raciun...

1 yorum:

yastuf dedi ki...

Rabbim yar ve yardimciniz olsun en kisa surede iyilesir Enes ins...

Gecmis olsun.
Sevgiler.