25 Mart 2009 Çarşamba

AMELİYAT :((((((((

Genelde çocukları eşim banyo yaptırıyor.Geçen gün Enes banyoda çok ağlayınca banyoya gittim ve ağlamasıyla birlikte sağ taraf kasığında şişlik olduğunu fark ettim.Çok korktum.Elleyince elime bişey gelmedi ve sanki normale döndü.Sonra Enes i banyodan çıkardık.Üstünü giydirirken yine baktım ve bişey yoktu.Ama aklımda soru işareti bırakmıştı.Gece uyurken bakıyordum bişey yoktu.Ara ara tuvalete gittiğinde baktım.Bir iki defa daha şişliği farkettim ve kasık fıtığı olabileceğini düşündüm.İnternette edindiğim bilgilerle ağlarken,bağırırken ve ayaktayken daha belirgin olabileceği ve el vurulunca kaçabileceğiydi.Tedavinin de ameliyat olduğu yazıyordu.Dün soluğu çocuk cerrahında aldık ve teşhis "kasık fıtığı"ydı.Ameliyat olması gerekiyordu.Gerekli kan tahlilleri yapıldı ve cuma günü anestezi doktoruyla görüşeceğiz.

Hakkımızda hayırlısı olur inşallah...Hep Allah a dua ediyorum."Bir hastalığımız,rahatsızlığımız olduğu zaman geç kalmadan fark edebileyim" diye.En korktuğum şey;"geç kalınmış" tedavi...Rabbim dualarımı kabul ediyor.Çoğu zaman ben farkında olmadan bana gösteriyor.

Basit bir ameliyatmış ve aynı gün çocuk eve dönebiliyormuş.Ama ben yine de korkuyorum.Enes zor bir çocuk.Kan alınırken bile hastaneyi ayağa kaldırdı.Ameliyat öncesinde ve sonrasında da neler olur tahmin bile edemiyorum.Aslında düşünmek de istemiyorum.Ameliyat basit bile olsa insanı korkutuyor.Rabbime şükürler olsun.Daha ağır,zor ve dermansız dertlerden bizleri korusun.Dalarınızı bekliyoruz....

21 yorum:

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

rabbim şifa versin arkadaşım. allah yardımcın olsun... inşaallah kolaylıkla atlatırsınız bu dönemi

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Canım çok çok geçmiş olsun Rabbim acil şifalar versin.Sen gönlünü ferah tut Enes RAbbimin yardımıyla çabukcak kolay birşekilde atlatır inşallah.Dualarımdasınız

nihal değer dedi ki...

çokk geçmiş olsun geçen hafta buna benzer bir ameliyat geçirdik biz de . Hidroseli ameliyatı. Aynı endişeleri yaşadım ben de . Aynı gün döndük biz de eve. Ameliyat sonrası biraz zorlu geçiyor ama çocuk bunlar o kadar da naz yapacaklar değil mi? Kolayca atlatmanız dileğiyle

Sevil-Kaan dedi ki...

Allah şifalar versin. inşallah en kısa zamanda ameliyat olup sağlığına kavuşur. Geçmiş olsun.

Anne ve Bebisi dedi ki...

Cok gecmis olsun canim :( Dedigin gibi Allah beterinden korusun :( Insallah kolayca gecer ameliyat ve ayni gun eve gule oynaya donersiniz.

Ayşe dedi ki...

Gecmis olsun Suhendan..Ne guzel erkenden farketmissin ve hemen tedavisi olabilecek. Calistigim yilarda bebek inguinal hernilerine(kasik fitigi) cok girdim, icin rahat olsun cok kolay ve kisa suren bir operasyon. Anestezi alacagi icinde insaallah hic zorluk cekmeyecek.

Dualarimizdasin insaallah...

zehra dedi ki...

canım cok gecmıs olsun allah acıl sıfalar versın
ınsallah kolay atlatırsınız

Minel dedi ki...

Allah şifalar versin
Erken teşhis dediğin gibi çok önemli
inşallah birşey olmadan sorunsuz bir şekilde atlatırsınız

Sevgiler

Esra dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım,Allah yardımcınız olsun,acil şifalar versin..

gunlukcugum dedi ki...

GECIP GIDER INSALLAH COK KOLAY ATLATIRSINIZ INSALLAH.RABBIM DERMANSIZ DERT VERMESIN.SELAM VE DUA ILE..

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Çok geçmiş olsun.
Farketmen çok iyi olmuş, enazından dediğin gibi bir an önce tedavisi yapılır.
İnşallah kolaylıkla atlatırsınız.
Allah yardımcınız olsun.

Şekerci Butik dedi ki...

canım çok geçmiş olsun allah acil şifalar versin..

kocamam öpüyorum...

annecik dedi ki...

ALLAH şifa versin en hafif şekilde ameliyatınız ve ileşme sureciniz geçsin yaradan daha büyük sorunlardan korusun çook geçmiş olsun

yastuf dedi ki...

Cok gecmis olsun .
Ins..cabucak iyilesir Enes ...Dualarimiz sizinle.

denizanasi dedi ki...

çok geçmiş olsun. inşallah en kısa sürede iyileşir..

biberlieatnes dedi ki...

çok üzüldüm umarım başarıyla gecer ameliyat ve enes kısa zamanda ıyıleşir.. çok gecmiş olsun...

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Canım dualarım sizinle inşallah çabucacık atlatırsınız erkekn fark etmiş olmanda ayrı bir seviinç.

İyi haberlerinizi beklyrum mujks

benDENIZbusra dedi ki...

Allah acil şifalar versin.çok geçmiş olsun.

gül dedi ki...

Allah şifa versin, çabuk geçer inşallah hemen fark etmen de ne güzel
iyi haberlerini bekliyoruz

sühendan dedi ki...

Arkadaşlar hepiniz çok sağolun.Sanal da olsa desteğinizi yanımda hissetmem ve dualarınız bizimle olduğunu bilmem ayrı bir güç verdi bana.Şimdi kendimi daha iyi hissediyorum.Hepinize teşekkürler...

SELDA dedi ki...

çok geçmiş olsun rabbim yardımcın olsun dualarımdasın sevgiler.