27 Şubat 2009 Cuma

EMİN...

Ahh yavrum Emin!!!Öğlen 12.30 13.00 gibi uyuman gerekirken bu saate (16.30) kadar direndin ve ben internette gezinirken kucağıma gelip sızıp kaldın.Uyuman gereken saatten beri yastık ayağımda seni bekledim.Bazen kaçtın,bazen yakalandın.Ama kararlıydın uyumamaya.Ben de vazgeçtim."Bugün uyumasın bari" dedim.Bu saatten sonra uyumak da neydi şimdi bebeğim?Bu saatte yatarsan kaçta kalkarsın ve sonra tekrar gece uykusuna kaçta yatarsın?Seni o saate kadar bekleyecek gönüllü kim?Sen uyudun ama arkanda soru işaretleri bıraktın.Abin okuldan geldikten sonra, sende uykunu almış olarak kalkarsan sizi kim tutabilir?Benimse pilim bitmiş durumda.Enerji depolamalıyım,ya da pilimi şarj etmeliyim bu dediklerim olmadan...

Kalın sağlıcakla...

11 yorum:

zehra dedi ki...

ayyy allah sana yardımcı olsun
dılerım bu gun en uslu cocuklar senınkıler olur:)

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Gerçekten hep öyle oluyor dimi,
onlar uyurken işler bitiyor tam dinlenicem derken onlar uyanıyor ve aynı telaşeye devam...
Annelerin hepsine yedek piller lazım.

Yadigar Demirarslan dedi ki...

Geçmiş Olsun Enes, Geçmiş olsun Sühendan;
yazılarını uzun zamadan beri okuyamıyordum. Çocuklar hele Emin çok şeker olmuş şu anda bilgisayar karşısından yanaklarını sıkmak geliyor içimden Maşallah ikiside çok şirin eminimki bu şirinlikleri delikanlı olsalar bile gitmez. İki erkek çocuğunun olması yor yorucudur eminim, benim bir tane erkek olmasına rağmen bütün evdeki havayı değiştiriyor, höt höt her istediğini yaptırmaya çalışıyor bu güçten iki tane olmasını düşünemiyorum bile rabbim sabır versin dayanma gücü versin sabır eklesin sabrına. Bu arada senin sağlığındaki problemlerin ortadan kalkmasına çok sevindim benim ağbim panik atak hastası ve ne demek olduğunu biliyorum. Kendine iyi bak o şekerleri benim için çoook öp yanımda olmalarını kendim öpmeyi çok isterdim inan.

Ayşe dedi ki...

:))

cocuklar kucukken benimde en korktugum seydi bu, zamansiz uyumalari..cidden duzen muzen kalmiyo o zaman, anne bitiyo resmen...ee siz na'ptiniz zor oldu mu o gun?

Şekerci Butik dedi ki...

canım benim yaaa...gerçekten uyumaları gereken saatte uyumadıkları zaman bütün uyku düzeni alt üst oluyor tabi bizde..
Allah kolaylık versin..

öpüyorum,

muko dedi ki...

Çok geçmiş olsun sühendan,rabbimdermansız dert vermesin nasılsa düzelir inşş en kısa sürede...

Selma dedi ki...

En sinir olduğum durum vakitsiz uyku. Tam dışarı çaıkacagız küçük hanım uyur. Neden? Uyku saatini kaçırmıştır ,annede pes etmiştir, uyutmamıştır. Bari dışardaki işlerimi halledeyim derken bizim vakitsiz misafir uyku gelir. Allah hepimizn yardımcısı olsun.
2. çocuğu düşündüğümüz şu günlerde bu yazı beni biraz daha düşünmeye sevk etti. Bir taneyle bile bu kadar yorulurken iki taneyle nasıl başederim. Ama iyi yöndende bakmak lazım dimi. 2 tane sevgi yumağımız olacak. Neyse konuyu dağıttım. İyi Şarjlar.

уαѕємin... dedi ki...

bizde de aynı durumlar var bazen inat edip uyumak istemiyor öğlen uyularını bende 8 e doğru yatırıyorum sabah 7 de kalktığımız için bölünme olmuyor

kolaylıklar diliyorum canım çok zor 2 çocuk sürekli dağılan bir ev topla topla bitmiyor :(

уαѕємiη dedi ki...

Dünya kadınlar günün kutlu ve mevlit kandilin mübarek olsun canım

Sevgiler

Şekerci Butik dedi ki...

Dünya Kadınlar Günün kutlu ve Mevlid Kandilin mübarek olsun.Allah dualarımızı kabul etsin.

Sevgiler

Minel dedi ki...

Allah dayanma ve sabır gucunu artırsın sühendan!
sevgıyle kal