9 Kasım 2008 Pazar

KIL PAYI

Şöyle bilgisayar başına oturup uzun uzun yazmak istiyorum.Yazmayı özledim.Ama nerdeee...Enes evdeyken daha sık yazıyormuşum.Bende Enes yokken daha sık bilgisayar başına oturup yazabileceğimi düşünmüştüm ama yanılmışım.Hem Emin hiç fırsat vermiyor;hem de Enes olmadığı için bol bol tek çocukla gezmektan fırsat bulamıyorum yazmaya.Günlerim çok dolu geçiyor.Ya misafirim var ya da gezmeye gidiyorum.Bu sebeplerden yazmaya fırsat olmuyor.

Enes okula iyice alıştı.Arada "gitmiycem" ler oluyor ama sonra vazgeçiyor.Cuma gecesi de çok ağır krup oldu.Evdeki buhar makinası da işe yaramayınca gecenin 4.00 ünde Z.Kamil e götürmek zorunda kaldık.Orada da iğne ve üç posta soğuk ilaçlı buharla eve döndüler babasıyla 5.30 da.Okula gittiği için daha sık hasta olacağını biliyordum zaten.Allah dermansız dert vermesin.Buna da şükür.

Emin le ilgili haberler ve resimler bir sonraki post ta olacak.

KPSS sonuçları açıklandı.Ben 40 falan bekliyordum.64 almışım.6 puan daha alabilseymişim işe girme olasılığım daha çok olacaktı.6 puan eksik olmasına üzüldüm.20-30 puan olsa üzülmezdim ama keşkeler bitmiyor şimdi...

Bugünde eşimin amcasının oğlunun feshanede düğünü var.Ben daha evi bile toplayamadım.Mutfak almış başını gidiyor.Ütü almış başını gidiyor.Çamaşırlar katlanmayı bekliyor.Eşimin toplantısı olduğu için evde yok.İki kişi sürekli dağıtıyor ve ben yetişemiyorum.Hiç iş yapasım da yok.Hangi gün oldu ki zaten...:(

İnşallah bir sonraki yazıyı daha kısa sürede yazabilirim.

9 yorum:

firdevs dedi ki...

:) eger isler birikmisse , benimde hic is yapasim yoksa , o zaman yarin yaparim diyorum :p direk piskolojimi rahatlatiyorum :) yoksa , su yapilacak bu yapilacak diye diye aksam oluyor . bakiyorum sonunda hic birsey yapmamisim . ama ruhum isleri dusunmekten fena yorulmus .

bende 2 cocuklu anne olarak , surekli evi topluyorum ama nafile :) en iyisi sabah supurup siliyorum . sonra aksam cocuklar uyuyana kadar saldim cayira :))

benim felsefem artik " dun yaptigim temizlikten eser var mi ? yookk . ee o zaman kendimi yirtmaninda bir alemi yok " :p

madem ibadetlerim yanima kalacak tek karim , onlara daha cok ozenmeye calisiyorum ;)

Ayşe dedi ki...

aa cidden kotu diyordun, gene iyi almissin arkadasim, ben pek anlamiyorum bu puan islerinden ama olur insaallah, hemen olmasa bile bir sonraki alimda. Herseyin hayirlisi olsun hakkinizda insaallah..

uff isler deme yaa, cidden hep ayni hep ayni...bir yerden duzeltiyoruz, diger yerden baska bi is cikiyor...

Enes e de cok gecmis olsun. malesef ozellikle ilk okul yilinda malesef cok sIk oluyor hastaliklari ama olsun bunun sayesinde bagisikliklari da gucleniyor..

arayi uzatma sen, yaz bosluklarinda biseyler benim gibi ;)

zehra dedi ki...

kpss ıcın hayırlı olsun sıkma canını ev dagıtma konusunda allah yardımcın olsun

gül dedi ki...

2 çocuğu olup da dağılmayan ev yok gibidir canım arkandayız bu seneye kadar hergün makina açardım ama artık gün aşırı yapıyorum ha tabiii o gün boş mu kalıyorum hayır ama yavaş yavaş azaltıyorum gerçekten çok nankör şu temizlik
ama sen daha sık yazmalısın

Mısır Patlağı :) dedi ki...

oof sühendan sen şu an benim evi görmemelisin :)

Kps de hakkaten iyi sonuç gelmiş oğluşunada geçmiş olsun Salgınlar çoğalıyor kış gelişiyle sevgiler.

Elif dedi ki...

gayet iyi almışsın hedefine çok az kalmış ne kadar ümitsizdin halbuki.inşallah Allah gönlüne göre bir işe girmeni nasip eder.
ev işleri çok nankör, yap et pırıl pırıl yap yine dağınık yine kirli hele mutfak hiç bitmiyor.

уαѕємin... dedi ki...

krup bizimde bir dönem vazgeçilmez hastalıklarımızdan birtanesiydi her sene tekrarlardı afrada çok şükür bu sene olmadı çok geçmiş olsun canım

Kps de hakkaten iyi sonuç gelmiş herşeyin hayırlısı

Bizde de öle 2 tane evi dağtan canavar peşlerinde sürekli koşan bir anne :D yalnız değilsin canım

Esra dedi ki...

Evet ya Sühendan,eskiden daha sık yazardın şimdi Enes yok ama sen iyicr azalttın güncellemeyi..
Yeni yazını bekliyorum en kısa zamanda:)

Minel dedi ki...

Puanin cok iyi nasip ins.birdahakine olur.gecmis olsun diyor Allahtan sifalar diliyorum
Sevgiler