31 Mayıs 2008 Cumartesi

İnna lillahi ve inna ileyhi raciun...

Eşimin babanesi salı günü vefat etti.Sünnet telaşımıza bir de cenaze ve başsağlığı telaşı eklendi.Bu işler çocuklu için hele de 11 aylık hareketli Emin le hiç de kolay olmadı.Hala da devam ediyor gelme gitmeler.Hafta sonu da bu şekilde geçecek sanırım.

Emin ,hala iyileşemedi.Gündüz ağlamaları yerini gece ağlamalarına ve uykusuzluklarına bıraktı.Doktor "sünnet yerinin kızardığını ve onun acı verebileceği söyledi".Antibiyotik verdi.Cenaze evinde herkes çok yorulup gece nasıl deliksiz uyuduğunu anlatırken ,ben ise üç gecedir birbuçuk saatlik uykuyla ayakta durmaya çalışıyorum.Başım çok ağrıyor.Bir de Enes kalabalığı hiç sevmiyor.4-5 gündür yoğun kalabalık onu çok bunalttı.o da acısını benden çıkarıyor.Çok yaramaz,hırçın,huysuz ve söz dinlemez oldu.Ben acısını kimden çıkarsam bilmiyorum.

Allah rahmet etsin.Ne kadar ölen kişi yaşlı da olsa,insan ölümü yakıştıramıyor.Sanki hep yaşayacakmış gibi düşünüp bu dünyaya yatırım yapmış olduğumuzdan öteki dünya soğuk geliyor ya da insanı korkutuyor.Ne kadar yaşarsak yaşayalım hepimizin gideceği yer orası...

23 yorum:

Hamarat Anne dedi ki...

Allah rahmet eylesin geride kalanlara sabır versin.

Yavrucak bunca kalabalık arasında sıkılır tabii,Allah sana guc kuvvet versin inş.

Kücük minnosa da gecmiş olsun,bir an once iyileşsin inş.

Kuaybe dedi ki...

Allah rahmet eylesin Sühendancım, başınız sağolsun..

Ve ayrıca Rabbim yardımcın olsun.. Üç gece birbuçuk saat uyumakla nasıl ayakta durup misafir ağırlayabiliyorsun canım yaa.. İnsanın o halde kendi evine bile gücü yetmez :((

gül dedi ki...

başınız sağ olsun ecele çare yok ne denir
Allah hepimize hayırlı ölüm versin
Sünnet yarasının bu kadar uzun sürmesine de ben anlam veremedim biz de geçen eylül yaptırdık ama en geç 4 gün içinde normale dönmüştü Allaha şükür sadece değince acıyacak koruması kaldı tik gibi 1 hafta sonra o da geçti
Allah tez zamanda şifa versin

Ayşe dedi ki...

Suhendan oncelikle basiniz sagolsun, buyuk babannenin mekani cennet olsun insallah...

ama en cok ben senin icin uzuldum.. yogun, ayni zamanda da enes-emin kardeslerin huzursuz gecen gunleri biran evvel yerini sukunete ve huzura biraksin insallah..

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

başınız sağolsun canım. rabbim mekânını cennet eylesin.
sana da kolaylık versin... umarım biran önce emin düzelir de sen de rahatlarsın.

Esra dedi ki...

Başın sağolsun canım,Allah rahmet eylesin..
Sana da güç kuvvet versin inş.iki küçük yavruyla eminim çok zordur bir de misafir ağırlamak..
İnş.Emin bir an önce iyileşir,ona da Allah şifa versin

KeLeBeK dedi ki...

Rabbim gidenin hesabını kolay eylesin, geride kalanlara sabır ve tefekkür ihsan etsin
Allah size de kolaylık versin, 3 günde 1.5 saat uyku ile misafir haa !? Anaların hakkı ödenmez diye boşuna denilmiyormuş

AYSUN dedi ki...

Canım başınız sağolsun:( Allah rahmet eylesin... Yaşlı da olsa insan ölümü yakıştıramıyor kimseye...

Tabii sana da Allah yardım etsin:( 2 çocukla ne zor olmuştur...

Minel dedi ki...

başınız sağolsun.
Allah yardımcınız olsun

sevgıleer

ŞimalŞimal dedi ki...

Allah rahmet eylesin. Başınız sağ olsun. Rabbim yâr ve yardımcınız olsun.
Amin,Amin,Amin.

ve geçmiş olsun :)

Selam ve DUA ile...
Aysun

sühendan dedi ki...

Başsağlığı dilekleriniz için hepinize teşekkürler arkadaşlar.

şimal siten şifreli.Okuyamıyorum.

Anne ve Bebisi dedi ki...

Basiniz sagolsun:((

уαѕємiη dedi ki...

Sühendancım Allah rahmet eylesin canım , başınız sağolsun.. :(

zor olmuştur senin içinde 2 çocukla Allah kolaylık versin canım

Anne ve Bebisi dedi ki...

Suhendancim, motifleri nasil baglayacagina youtube'den bakabilirsin. Ben bir video buldum, hepsini incelemedim ama sen de bir bak. sanirim anlatiyor nasil oldugunu. granny square ya da squares yazarsan pek cok video bulursun.

http://youtube.com/watch?v=0k5ER-mxMBs

Şekerci Butik dedi ki...

Başınız sağ olsun sühendancım..Allah rahmet eylesin..

Emin kuzusuna çok geçmiş olsun..umarım çabucak iyileşir kızarıklık..sünnet yarası çabucak geçsede acımasa artık kuzunun canı..

sanada kolay gelsin canım...

sevgiler..

eatnes dedi ki...

sühendacım allah rahmet eylesın sanada bol sabır versın...enes sunnet olmuş hadı gozun aydın allah murevtlerınıde gostersın sağlıcakla ınşallah

Elif dedi ki...

Alah rahmet eylesin.
yaşadıkların ne kadar yorucu.Allah sana ve tabi bana sabır versin.
hayat çok zor bazen ben de dayanamıyorum bu kadar yüke bazen de zorla polyannacılık oynamaya çalışıyorum.
bu sünnet olayı beni çok geriyor.ikinci çocuğum da erkek yine aynı şeyler yaşancak.ben aşırı kıyımsızım galiba.
emine de çok üzüldüm niye kızarıklık olmuşki acaba.bi de üstüne kalabalık gelmiş vah zavallı yavrucak.

resim olayını kendi yorum yerime yazdım.

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.
Sizlerin de başı sağolsun.
Ayrıca yavrulara da geçmiş olsun inşallah en kısa sürede atlatırlar.

zehra dedi ki...

basınız sagolsun allah yardımcınız olsun umarım bu telasede cocuklar cok bunalmazlar
...............
sunnetınız hayırlı olsun
..........
yasasın pazartesi cumanın gelmesıne 5 gun kaldı :)
mutlu guzel bır hafta dılıyorum

Ayşe dedi ki...

suhendan canim iyimisiniz? bir suredir seni goremedim yorumlarda ve blogunda o yuzden merak ettim, insallah afiyettesinizdir...

AYSUN dedi ki...

Nerdesiniz sühendan??

muko dedi ki...

Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inş..

bir an önce sende dinlenirsin inşş,en kısa sürede herşey yoluna girer inçç
sevgiler..

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Allah rahmet eylesin...