13 Mayıs 2008 Salı

Geç Kalınmış Bahar Aktivitesi...

Biz de bir etkinlikle bu haftaki konuya katılalım istedik.Enes in çayır-çimen alerjisi olduğu için çimenlerde yuvarlanamadı.Biz de onun yerine bol bol çiçek çokladık ve evde "bahar dalı" yaptık.Bunun için gerekli malzemeler:

Patlamış Mısır yapıştırıcı

Biz yapıştırıcı olarak prit kullandık.Ama çok zor oldu.Sizler yapmak isterseniz sıvı yapıştırıcı tercih etmenizi öneririm.











Son olarak da boş bir ağaç dalı...







Enes yine çok heyecanlandı ve sevindi faaliyet yapacağımız için.Kahvaltıyı zor yaptık.Ağaç dalı bulucaz diye bizi rahat bırakmadı.Sonra da yapmaya başladı faaliyetini...






Dikkatlice yapıştırıcıyı sürdü.


Yapıştırıcı sürdüğü yerlere patlamış mısırları yapıştırdı.Ama yapıştırıcı tutmayıp ta mısırlar düşünce bayağı sinirlendi.


En sonunda istediğimiz hale geldi baharda çiçek açmış ağaç dalımız....


14 yorum:

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

hahahaha. süper bir aktivite
benim aklıma gelmedi. biz de birsürü şey düşündük ama hem fotoğraf makinası hem de şartlar bizim tersimizi düşünmüş olmalı ki hepsi geri tepti.
bunu biz de oğlumla yapalım. teşekkür ederiz sühendan teyzesi :D
sanırım emin bu faliyet süresince de uyuyordu :D

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Ay çok güsel fikir :)

Çok hoşuma gittiii ama ben yaparken bitirirriiim o patlamış mısırları hehe

sevgiler..

Esra dedi ki...

ben de bayildim bu fikre!
Daha Defne anlamaz sanirim ama birkac ay sonra deneyebiliriz. Cok sagol fikir icin!

уαѕємin... dedi ki...

benimde aklımda bu vardı :)))) siz bizden önce yapmışsınız

yapıştırıcıyu sğren mısırları yapıştıran ellere kurban olayımm

alalhım nazarlardan korusun

gül dedi ki...

Hariks bir fikir! ben de bunu sıfımda deneyeyim çok beğendim çocuklarla bahar aktivitemizi yaptık çünkü öğrencilerimle yaparım çok sevinirler.Teşekkürler.

firdevs dedi ki...

bunu bizde muhammed'le denesek cok fena sevinir :)) cok iyi fikir ;)

masaallah enes ne kadar yakisikli :)

siyap dedi ki...

ay çok güzel valla yaratıcılığınıza hayran oldum!çok güzel bir aktivite olmuş tebrikler...

enes ve emin çok tatlı maşallah!sevgileeer...

Kuaybe dedi ki...

Fikir çok güzel gerçekten.. Derya Baykal da o mısırları sprey altın yaldızlı boyayla boyayarak yapmıştı böyle birşey, yılbaşı süsü olarak.. Çok hoştu o da..

Yusufcuk biraz büyüsün, ben de kendi ördüğüm çiçekleri yapıştırtacağım ona inşaallah böyle bir ağaç dalına :))

Minel dedi ki...

Çok güzel fikir,ana okulunda çalıştığın belli oluyor..

bir süre sonra bizde deneyelim bakalım


sevgiler

Esra dedi ki...

Çok güzel olmuş,gerçekten aynı baharda çiçek açmış ağaçlara benzemiş..Hiç aklıma gelmezdi patlamış mısırdan böyle bir aktivite yapılacağı,varsa boyle başka aktivitelerin bekleriz bize de bir fikir olur hem:)

Şekerci Butik dedi ki...

Çok güzel olmuş şahane bir fikir..tebrikler canım..

Gerçektende çiçek açmış bir hali var dalın..

Başaşrılarında dolayı kuzuyu tebrik ediyorum..

sevgileeer...

Anne ve Bebisi dedi ki...

Cok guzel bir fikir gercekten:)

Emin'in yaramazliklarini okurken MK'ninkileri okuyorum zannettim yahu:)

Hele hele cekmeceler, asiri derecede aglama, yemek sandalyesinden yere atilanlarin oradan inince tek tek toplanip yenmesi:))) hepsi MK'da da var:) Bunlar onceden programlanmis, zamani gelince devreye giriyor yaramazliklar hahahah:))

sühendan dedi ki...

Faaliyetimizi beğendiğinize sevindik.Yorum yazıp beğenen arkadaşlara çok teşekkür ediyoruz.

muko dedi ki...

çok güzel olmuş ağaç dalınız..