24 Ekim 2007 Çarşamba

Şu an öyle başım ağrıyor ki...

Bütün günün yorgunluğu var üzerimde...

Heryerim kırılıyor...

Halbuki birtek çamaşır topladım ve yemek yaptım.

Sanki dünyanın işini yapmışım gibi yorgunum...

Evi görseniz savaş alanı gibi...

Meğer iki çocukla uğraşmak,onları idare etmek ne de zormuş...

Bir de ikisi de gün boyunca hiç uyumamışlarsa...

Sabahın yedisinden,akşamın yedisine tahammül sıfır oluyor...

Akşam eşim geldiğinde ''Annelik görevimden istifa ediyorummmmmmmmmmmm''diye haykırmak geldi...

''Evet evet yanlış anlamadın dört ayda pes ettim''.

Bazen dışarda çalışmanın çocuk bakmaktan daha kolay olduğunu düşünürüm...

Eşim geldikten sonra biraz dinleneyim diye çocukları babaannesine götürdü...

Ben de evde yalnız...

Yarım saat sonra telefon:

''Enes altına çişini yaptı,geliyor''.

İstifa etmek orada kalsın dinlenmek bile yok...

Annelik zor zanaat...

Bir o kadar da güzel bişey:)

Neyse arkadaşlar...

Ağrıttık başınızı...

Boşuna denmemiş...

CENNET ANNELERİN AYAĞI ALTINDA...

25 yorum:

AYSUN dedi ki...

Canım yaa ne kadar dolmuşsun. Tahmin edebiliyorum halini:( Ben bile sadece akşam ve hafta sonlarında berke baktığım ve tek olduğu halde offfluyorum... Ama bir gülücükleri ve sarılmaları değiyor herşeye:)

Anne ve Bebisi dedi ki...

Canim ya:(

Cocuklari goturebilecegin bir park yok mu yakinlarda?

Elbette dusunmussundur ve elbette bir sebebi vardir ama neden gunduzleri 1-2 saat buyugu apartmandaki akrabalara birakmiyorsun?

Bebek bile olsalar icerde bunliyorlar. MK, ogleden sonra olunca ne yapacagini, nereye saldiracagini sasiriyor. Ama disari cikarinca giki cikmiyor. Koy buyugu pusete, kucuge de bir sling yap, as boynuna:) Disarda hic olmazsa kafani dinlemis olursun:))

Tabi evin civari nasildir bilemem:(
Koy yerinde ya da kucuk bir kasabada olsan, salardin cocuklari bahceye, sokaga:(((

büşra deniz dedi ki...

yine ben...
ben yapacağım yorumla,yazmış olduğun yazıdaki yorgunluğunu biraz hafifletmek istiyorum...
evet anneliğin zor olduğu aşikar(nerden biliyorsun ki sen dersen annem sık sık hatırlatıyor ordan:)
ancak evlatların sağlıklıysa ve biri akıl küpü(enes),diğeri bir melaike iken bence yorgun olduğunda bunları düşün ve mutlu ol...
ailenize mutluluk huzur dilerim bir ömür boyu.

sühendan dedi ki...

Evet Aysuncum...
İnan ki o bir gülücükleri ve uykudayken ki o melek halleri olmasa çok daha zor olurdu bunu biliyorum.

sühendan dedi ki...

Sevgili Esra
Senin yazılarını okurken MK. yı hergün dışarıya çıkarman o kadar hoşuma gidiyor ki...
Malesef akraba apartmanında oturmanın güzellikleri olduğu gibi zorlukları da oluyor.Dışarıya çıkmak için bıraksam ''bu havada nereye gidiyorsun?Çocuklar hasta olur'' gibi laflar beni çok rahatsız ediyor.
Çıkmayınca da ben inan ki psikolojik hasta oldum çıktım.Tahammülsüz,sinirli,hayattan zevk almayan gibi...
Geçen gün bir haftadır banyo yaptırmamıştım büyüğü.Yaptırdıktan sonraki gün burnu akmaya başladı.Hemen banyo yaptırdın hasta ettin gibi...Gel de çık işin içinden...Gezme orda kalsın banyo bile yaptırmak suç:(
Evimizin etrafı müsait.Ama ben laflardan dolayı daha uzak yerleri tecih ediyorum.
Çok doluyum çoookkk.Yaramı deştin.

sühendan dedi ki...

Teşekkürler Büşra
Evet mesajın amacına ulaştı:)Biraz olsun insan rahatlıyor.Güzel şeyler hatırlamamı sağladın.Bazen bardağın dolu tarafını görmekte insan zorlanıyor.
Güzel dileklerin için de sağol...

Esra dedi ki...

Canim... hepimize oluyor ayni seyler. "istifa ediyorum" demek bazen benim de icimden geliyor ama olmuyor iste. Anne, yine anne... goreve devam. Disarida calismak kesinlikle evde cocuk bakmaktan daha kolay. Basina gelen bilir...

Iste iki misli yukumlulukten korktugumdan, basima gelecekleri bildigimden, ikinciyi yapmaya cesaret edemiyorum.

Anne ve Bebisi dedi ki...

Ah bu insanlar...

Suhendan, gidemezsin diye kapiyi tutacak degillerdir, ne soylerlerse soylesinler al cocuklari, her gun yarim saat de olsa cik disari. SIKICA giydir, ne olacak ki? Asil cikmazlarsa, evin icinde hasta olur cocuklar. Kulak asma, asmamaya calis.. Kendini ve cocuklari eve hapsetme. Olacakla olecegin onune gecilmezmis, cocuklar hasta olacaksa sen ciksan da hasta olur, cikmasan da.. Dinleme kimseyi.

zehra dedi ki...

allah yardımcınız olsun ama bu ıkı ufak seker seye degmezmı annesı yer onları ablası:)))

Hafsa dedi ki...

Bence de kimseye kulak asma.. bildiğini yap arkadaşım. bu zamanda mutlu olmanın yolu burdan gecıyor. bana boyle sözler sarfeden pek yok ama olsaydı asla kulak asmazdım emın ol.. sizin oraların havası da guzel.. cıkın sık sık valla...

sühendan dedi ki...

İki misli yükümlülük olduğu kesin archisugar ama eğer çocuğum kardeşsiz kalmasın diyorsan mecburen insan düşünüyor.Kendini hazır hissettiğinde olması en güzeli.

Evet Esra...
Kapıyı tutacak değiller.Haklısın.Laflar konusunda kendimi aşmam gerekiyor.Sonuçta bu hayat benim hayatım.

Evde daha çok hasta oldukları kesin.Temiz havaya ihtiyaçları var.MK.yı hergün dışarıya çıkaran bir anne olarak dediklerini uygulayacağım Esracım:)

sühendan dedi ki...

Teşekkürler Zehra ablası.Değer bu şekerlere:)
Eğer mesleğiniz danışmanlıksa kıskançlık konusunda bana yardımcı olursanız sevinirim:)

sühendan dedi ki...

Sağol Hafsacım
Güzel dileklerini uygulamaya çalışacağım.Yapı meselesi.Artık söylenilenleri takmamamayı öğrenmem gerek.

Anne ve Bebisi dedi ki...

Arkadaşlardan birisi,sizin oraların havası güzel demiş, memleket nere? :))

sühendan dedi ki...

Memleket İstanbul ama Çengelköy semti
Çamlıca havası var buralarda:)))

Adsız dedi ki...

guzel dilekleriniz icin tesekkur ederim ,sizin de yavrularinizi Allah bagislasin :)
pek de guzel yerde oturuyormussunuz,bizim icin de bi bardak cay icin :)
yesim

Kuaybe dedi ki...

Söyleyebileceğim tek şey var:

Seni o kadar iyi anlıyorum ki.. Hem de tek bebişle.. İki olsaydı ne yapardım Allah bilir!!

Rabbim yardımcın olsun..

Anne ve Bebisi dedi ki...

Çengelköy'de oturulur da dışarı çıkılmaz mı yaaa! Bir de sahile yakınım de de... :P

sühendan dedi ki...

Desem mi diye düşünüyorum.Dersem evde oturduğuma pek kızacağa benziyorsun Esra:)
Arabayla beş dakika yürüyerek onbeş-yirmi dakika sürer.

Amin Yeşim
İçerim inşaallah.Esrayla İst. gelin de birlikte içelim:)

sühendan dedi ki...

Sağol mma.Bazen ilk sen misin iki çocuk büyüten diyorum kendime.Büyüyünce unutucam yaşadığım zorlukları biliyorum ama şu an onları düşünemiyorum.Sanki hep böyle devam edecek gibi geliyor:)

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

rahatla arkadaşım... herkesin başına geliyor bu durumlar.
takma kimsenin lafını sen. bana da karışmak istemiştiler ama ben biraz cazgırım sanırım :D artık pek bişey diyemiyorlar.
birde şu yönden bak sen çocuklarının yanındasın sürekli. biz onların özlemiyle geçiriyoruz tüm günü. bu arada mola istersen gel bizim buralara birlikte gezelim hem sen gezerken ben bakarım minişe (Tecrübeliyim nasıl olsa)

sühendan dedi ki...

Evet Allah a şükür yanlarındayım ama biraz da ayrı kalıp özlemek de güzel:)
Teklifini değerlendireceğim.En son bize geldiğinde inmemişti zaten miniş kucağından:)))

Anne ve Bebisi dedi ki...

Sühendancım, ben orda oturuyor olsaydım sanırım bi tek yatmaya eve girerdim :P

Açalya dedi ki...

Suhendan, icinde bulundugun duruma uzuldum. Akrabalarin gozunun ustunde olmasi epey can sıkıcı. Epey dominantlar sanirim, yoksa pek dinlemezdin oyle degil mi? Yakinlarda oyun parki varsa gotur cocuklari, orada baska annelerle tanisirsin, cocuklar da akrabalarin veletleri disinda baska cocuklar da gorurler hem. Yada Cengelkoy'de sanirim degil mi bu tepedeki kafeler, kahvalti yerleri vs. Musaitsen al cocuklari da onlar sicak cikolata icerken sen de cay icer simit yersin, acilirsiniz...haftada bir yapsan ilac gibi gelir. Hatta Istanbul anne blogger'lari ile tanismayi denesen (bayagi varsiniz, cocuklar icin oyun gunu bile yaparsiniz valla)
Sevgiyle kucakliyorum seni ve tatli ogullarini.

sühendan dedi ki...

Sevgili Açelya
Aslında dominat değiller ama benim yapım gereği kimse gittiğim yer konusunda bişey söylemeyecek.Sonuçta eşim izin veriyor da gidiyorum.

Gerçekten İstanbullu blog arkadaşlarla tanışsak çok iyi olur.Bu ve diğer güzel fikirlerini değerlendireceğim.

Ben de dante yi öpüyorum.