10 Ekim 2007 Çarşamba

Enes le babası teravih namazından iyi haberlerle döndüler.Sekizinci rekatta sıkılmış ama neyse ki namazın sonuna kadar sabretmiş elhamdülillah.Keşke ramazanın başından beri gönderseymişim:)))
Namazla ilgili bölümümüz bu kadar. Gelelim asıl mevzuya

Kusmuktan midesi bulanan dostlarımız okumasın.Çünkü bu yazı mide bulandırıcı öğeler içermektedir:)))Söylemedi demeyin..!

Pazartesi günü saat 14.00 suları.Yeme problemi olmayan oğlum Enes 3-4 gündür hiçbirşey yemeden ayakta durmaya çalışıyordu.Ya burun akıntısı ve öksürük yüzünden;ya da kardeş kıskançlığından (ben kendisiyle daha çok ilgileneyim diye) olduğunu düşünüyordum.
Sabah kahvaltısında zorla yarım haşlanmış yumurta yedirebilmiştim ve birazcıkta süt...
Daha sonra ben bilgisayar başındayken beni rahat bırakmayan çocukta bir halsizlik,bir sessizlik hakimdi.Daha sonra başka bir odaya gitti.Ben de uyumuş olduğunu düşünerek (hemen yanına gidersem uyanır diye)hiç yanına gitmedim.Birden annnneeeeeeeee diye bir ses! Hemen bilgisayarın başından kalkıp koşmamla ne göreyim!

Gözlerime inanamadım.Hani yüzlerine yoğurt maskesi yaparlar da yüzleri bembeyaz olur ya...İşte öyle...Kusmaya pek alışık olmayan oğlum ( 3 yaşına kadar bu 3. kusuşu) kusarken ev kirlenmesin diye elini ağzına tutmuş.Bütün çıkarttığı gözüne,yüzüne,kaşına,saçına bulaşmış artı benim yanıma gelene kadar koltuk ,halı ve yerler...Hiç beklemediğim bu manzara karşısında ne yapacağımı şaşırdım.Hemen üstünü başını değiştirdim ama banyo yaptırmadan olmaz.Bütün heryer sabah yedirdiğim yumurta.Hiç hazmetmeden hepsini çıkarmış.Banyodan sonra kusup rahatlamıştır düşüncesiyle birazda dinlensin diye yatağına yatırdım.Bende evi temizlemeye koyuldum.Sonra bir daha.Bu defa da yatağı,yastık battı.Oradan da kaldırdım oturma odasına getirdim.Orada bir daha.Benim moralim iyice bozuldu.Hemen doktorunu aradım.Hastaneden ayrılmış.Ne yapacağım nereye götüreceğimi şaşırdım.Eşimi aradım.Sağlık ocağına götür bakalım ne diyecekler dedi.Gittik burnunu içeriye çektiği için midesini bulandırıyor.Onun için dedi.Doktorun odasına da kusunca böyle kusmaya devam ederse çocuk uzmanına götürün dedi.

Eve geldik.Su verdim onu bile çok geçmeden çıkarıyor.Bu defa başka bir doktordan randevu aldık.21.00 de doktorda olucaz.Gittik daha doktor kuyruğunda yaşadığımız hadiseleri anlatmıyorum.Doktor grip dedi.! 10 iğne...sabah akşam.Bir de serum takıldı.Biz kadir gecesini hastanede ihya ettik.Eve geldiğimizde saat 23.30 olmuştu.Kendimizi yatağa zor attık.

Kusma bitti bu defa da ateş ve ishal başladı.Allah sağlık,sıhhat versin.Bütün salgın hastalıklara yakalanır benim oğlum:)))Şimdi de biriken çamaşırları,ütüleri ve hastayı iyileştirmekle uğraşıyorum.

Durum bundan ibarettir dostlar.Midenizi bulandırdıksa affola...

Tüm okuyucularımızın Ramazan bayramı mübarek olsun.Bayramdan sonra inşaallah iyi haberlerle bilgisayarınızda olmak dileğiyle...

4 yorum:

Hafsa dedi ki...

ah be arkadaşım büyük geçmiş olsun.. Enes'in yerlere kusmuk gelmesin diye azını kapamaya calışması da içimi bir fena yaptı:( canım benim allah acil şifalar vesin.. inşallah bayramdan sonra beraber gelin de tarık kardeşiyle güzelce oynasınlar... bayramın mübarek olsun.. allah saglık verssssinnn :)

sühendan dedi ki...

sağol canım.Amin.İnşaallah bir getiren olursa iki çocukla gelmeye çalışıcam.Pek anlaşamıyorlar ama alışmaları lazım:)

büşra deniz dedi ki...

açıkçası uyarına rağmen ne kadar mide bulandırıcı olabilir ki diyip okudum.sonra anladım hayatta uyarıları dikkate almak gerek:)ama maşallah öyle güzel tasvir etmişsinki maske gibi yüzüne sürmüş falan da diyince ben yazının sonunu getiremedim...yoo yooo kusmadım sadece okumayı sonlandırdım o kadar.enese geçmiş olsun der(ki bayramda biraz iyiydi sanki en azından kusması yoktu:)yanaklarından öperim

sühendan dedi ki...

sağol Büşracım.yorumlarını herzaman bekliyorum.