21 Ekim 2007 Pazar

Evet blogsever dostlarımız

Herzamanki gibi uzun bir aradan sonra yazma fırsatı bulabildim.Zira resimden de anlaşılacağı gibi Enes ten fırsat bulamıyorum:(

Arkadaşların bayram anılarını güzel güzel okurken biz de anlatacak pek fazla bişey olmadığı için bu kadar geciktik.Neyse yine de bahsedelim.( Biz de geri kalmayalım )
Bayramın birinci günü aynı apartmanda oturan babaannemiz ve dedemizle bayramlaşmak için üst kata çıktık.Bütün amcalar da oradaydı.Kahvaltımızı yapıp bayramlaştıktan sonra herkes gitti fakat biz babaannemize yardımcı olmak amacıyla birinci günü orada geçirdik.

İkinci günü benim ve eşimin hala,dayı,amca ve teyze ziyaretlerinde bulunduk.( Yani sadece birinci derece akrabayı ziyaret )Fakat evde olmayanlar bu ziyaretlerimizden nasiplerini alamadılar:)))Zira hem Anadolu yakasını hem de Avrupa yakasını aynı günde ziyaret etmek bir hayli zor oldu.

Üçüncü günü ise annemler memleketten döndükleri için bize kahvaltıya geldiler.( Halamın oğlu aynı şekilde.Herhangi bir gelişme yok.Sadece yoğun bakımdan çıktı fakat hiçbirşeye tepki vermiyor,hiçbişey hatırlamıyor ve konuşamıyor)

Bir bayram klasiği bu şekilde son buldu.

Enes iyileşti sayılır.Sabah akşam yediği 8 iğneden ve bir de serumdan sonra ancak toparlayabildi.

Hastalığından kalma bir ağlama huyu var.Herşeye ağlıyor.Ne zaman vazgeçecek bilmiyorum.

Tuvalet alışkanlığı hala bir düzene girmedi:( Bugün gece de olmak üzere tam altı kez baştan aşağı kıyafet değiştirdik.Acaba Esra nın bahsettiği diaper free olayını uygulasaydık daha mı kolay olurdu:)

Kardeşine karşı hala çok ilgili.Sabah ve akşam dayağını eksik etmiyor.Abisinin sesini uzaktan bile duysa ağlamaya başlıyor ufaklık:(

Şimdi bir de tehdit etme olayı çıktı.İstediği bişey olmayınca ''Kardeşimi uyandırırım bak haa''diye beni korkutmaya çalışıyor:0

Bu günlük de bu kadar.Herkese sağlık,mutluluk ve huzur diliyorum:)

8 yorum:

AYSUN dedi ki...

Siz de babaneyle mi aynı binadasınız:) Ne güzel çok uzağa gitmeye gerek kalmıyor böylece:P Biz de ananeye hemen iniveriyoruz başımız sıkışınca:)

Kuaybe dedi ki...

Ya bu çocuklar vallahi çok akıllı yaa.. Demek seni Emin'i uyandırmakla tehdit ediyor.. Gittikçe gözüm korkuyor benim :))

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

tehdit ediyor demek aman allahım...
nekadar da zeki zamane çocukları ya :(

sühendan dedi ki...

Evet Aysuncum.Biz sadece babaanneyle değil eltiler ve eşimin dayılarının kızlarıyla aynı apartmandayız.Yani anlayacağın akraba apartmanı...Ananeyle aynı apartmanda oturmanın daha iyi olduğunu düşünüyorum:)

sühendan dedi ki...

evet mma...Beni tehdit ediyor.Sen bak Yusufcuk büyüdükçe daha nelerle karşılaşacaksın:)

Zamane çocuklarına yetişilmiyor mta...Seninkini de görücez bakalım neler yapacak:)

büşra deniz dedi ki...

ben malesef sende mi babaanne ile aynı apartmandasın benim gibi veyaa ahh bu zamane çocukları biz anneleri çok şaşırtıyor gibi mjlar yazamıcam statüm gereği
statüm:bekar/öğrenci:)bu sebeple enesin şapkalı pozlarını ve senin altına yazdığın iletiyi beğendiğimi ifade etmekle yetineceğim.:))öpüldünüz

sühendan dedi ki...

Öncelikle teşekkürler Büşracım.Sende 4-5 sene sonra yazarsın o türden yorumlar:)O zamana kadar statün değişir herhalde:evli/çalışan :)))

Hafsa dedi ki...

ayyy fenalıkk bastıı. o kadar kötü degıl durumumuzzz... yaşasın cocuklarımııııııız:))))))