31 Ocak 2009 Cumartesi

İYİ DEĞİLİM...

Önce çocuklarla başlayan grip sonunda beni de etkisi altına aldı.Griple birlikte sinüzitim de azdı.Baş ağrısından beynim uyuşuyor resmen.Bütün eklemlerim diş etlerime kadar ağrıyor.

Çocuklara hamileyken ve emzirirkenden kalan elli tane oruç borcum vardı.Günler kısayken tutayım diye düşünmüştüm ve uzun süredir pazar günleri hariç aralıksız oruç tutuyordum.18 tane kaldı şükür ama Salı günü yaşadıklarım bana yetti.Akşamleyin birden fenalaştım.Bir kalp çartısı ve bununla birlikte mide bulantısı,içimde fenalık hissi sanki bayılacakmışım gibi...Kulaklarımda bir basınç,halsizlik,nefes alamama sanki biri boğazımı sıkıyor..."Ben fena oluyorum,beni hastaneye yetiştir" dedim eşime...Birden ne olduğunu şaşırdı...Saçmalama falan derken bana dualar okumaya başladı ve hemen hemen beş dakika kadar sonra geçti ama ben üzerimden atamadım.Sürekli tekrarlayacak diye elim yüreğimde beklediğimden tekrar kalbim çarpmaya başladı.Doktora gittik.Akşam saati olduğundan acile...EKG çekildi,kan şekerime ve tansiyonuma bakıldı.Herşeyin normal olduğunu söylediler.Tansiyonum büyük 13 çıktı.Benim herzaman 10 a 6 olurdu.13 normal dediler ama bana ağır geldi.Eve gönderdiler.İyi olduğumu duymak beni o an için rahatlatsa da her an tekrarlayacağını düşünmek beni korkutuyor.

Yaşadıklarım panik atak belirtilerinin çoğunu kapsıyor.Kendi kendime aşmaya çalışıyorum ama yapabilir miyim bilmiyorum.Sizlerden isteğim benim için dua etmeniz.

21 yorum:

AYSUN dedi ki...

Geçmiş olsun Sühendan:( Oruç ağır gelmiş olabilir mi? Dula ederim tabii.. Allah yardımcın olsun...

Anne ve Bebisi dedi ki...

Canim cok cok gecmis olsun :( 1 seferlik gecici bir seydir insallah.

Hamarat Anne dedi ki...

COK COK gecmiş olsun canı,bence de oructan olabilir.
inş. tekrarlamaz.

SenaBera dedi ki...

Çok geçmiş olsun, Allah şifa versin.. Dualarımda olacaksın...

Ayşe dedi ki...

ufff cok gecmis olsun canim yaa, zor gunler gecirmissin, ama lutfen endise etme, Alla'in izni ile olmaz bi daha o sIkInti. Dua edecegim bende insaallah..ama lutfen icini ferah tut...belkide sinuzitin etkisi ile oldu o fenalik hissi..

masaallah ne kadar da cok oruc tutmussun, Rabbim kabul eylesin...ara verdin ama simdi dimi?

KeLeBeK dedi ki...

çok geçmiş olsun allah acil şifalar versin evlatların hürmetine.

biberlieatnes dedi ki...

çok geçmiş olsun bence düşünmemeye çalış düşündükçe saplantı halıne gelır cunku...

Esra dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım,inş.geçici birşeydir ve birdaha tekrarlanmaz.Allah acil şifalar versin..

Şekerci Butik dedi ki...

sühendancım,
çok geçmiş olsun canım..Allah acil şifalar versin...büyük ihtimalle oruçtan etkilenmiş olabilirsin...orucunuda Allah kabul etsin canım..

Selma dedi ki...

Geçmiş olsun. Belki bir sefere mahsus bişeydir. Karamsarlığa düşme bence. Oruç etkilemiş olabilir. Dualarımız seninle.

уαѕємin... dedi ki...

masaallah baya oruc tutmussun, Rabbim kabul etsin.

çok dikkat et canım kendine çok geçmiş olsun

dualarım seninle

Reyhan Cadısı dedi ki...

epey de sürdü sühendan ya;körle yatan şaşı kalkar, hastalarla yatamayan da böyle olur herhalde. Allah şifa versin. o cılız bedenine çok yüklenme uyanık müslüman, uzun günlere bırak kalanını da :)dualarım seninle. artık iyileşip tatlı ve komik yazılar yazmanı bekliyoruuuum. yeni yıl hasta yılı oldu ya:)

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

canım çok geçmiş olsun.dualarımızdasın bitanem.Kendine ve çocuklara çok dikkat et.Orucunu Rabbim kabulve makbul eylesin ve Şafi isminin hürmetine acil şifalar nasip etsin.

gül dedi ki...

geçmiş olsun
Allah bir daha yaşatmasın ama keşke aralıklı oruç tutsaydın

siyap dedi ki...

çok geçmiş olsun canım,inşallah bir daha tekrarlamaz.
bende de sinüzit ve migren var o ağrıları çok iyi bilirim.Allah kolaylık versin.

sevgiler...

SELDA dedi ki...

canım geçmiş olsun dua ediyorum rabbim arkadaşımıza şifa ver diye .sen rahat ol koyulan teşhise çok takılma denilenleri yap ama ismini kendine bile fazla söyleme ayetel kürsi yi okuyup üzerinde taşı Allahın izniyle kısa sürede iyleşirsin dularımdasın .

Yadigar Demirarslan dedi ki...

Öncelikle geçmiş olsun diyorum; insanın iki çocuğu olunca hastalık mekan tutuyor evlerimizi, aynı şeyleri yaşayan bir anne olarak önce size sonra kendime sabır diliyorum. Hastalığınız umarım tekrarlamaz geçici, bir problemdir inşallah. Rabbim acil şifalar versin..

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

nerelerdesin ve nasıl oldun hatun merak ettim

sühendan dedi ki...

Yorum yazan dua eden tüm dostlara teşekkür ediyorum.Dualarla ayaktayım.Bir daha olmadı bazen başlar gibi oluyor ama bertaraf etmeye çalışıyorum.
Enes ve emin hala iyileşemedi.Benim de sinüzitim geçmedi.Bunun dışında Allah a şükür iyiyiz.

SELDA dedi ki...

Bir hediyen var bloğuma uğra canım:)

KEO dedi ki...

çok geçmiş olsun, umarım çabuk toparlanırsın...