19 Ocak 2009 Pazartesi

:(((((((((((((((((((((((((

Emin in hastalığı bir türlü bitmek bilmedi.Üstüne ek olarak Enes de hasta oldu.Kim kime bulaştırdı o meçhul ama Emin ağır bir şekilde grip geçiriyor.Burun akıntısı,geceleri uyutmayan öksürük ve burun tıkanıklığı,sulanmış gözler ve ateş...

Enes in de alerjik astımı olduğundan kuru ama ardı arkası kesilmeyen boğazı gıcık olmuş tarzda öksürüğü,burun akıntısı ve ateşi var.Okula göndermedim.Dinlensin çabuk iyileşsin diye ama nerde.Sanki hasta olan benim.Ben oturuyorum.Onlar sürekli hareket halinde.Enes e grip aşısı yaptırdığım için hem de daha büyük olduğundan Emin e göre daha hafif geçiriyor.

Allah yardımcım olsun.Grip de bulaşıcı bir hastalık olduğundan Emin de sürekli bana yapışık olduğundan(her an yanak yanağa,nefes nefese) benim de nefes alıp verirken sırtım ağrıyor ve arada da ateş basıyor.İnşallah bana da iyice bulaştırmadan ikisi de iyileşir de eski sağlıklarına kavuşur.

Enes evde olduğu için bilgisayar bana kalmıyor.Onun için bu kadar yazdığıma şükür.Resim ekleyemiyorum.Hastalarımla ilgilenmeliyim...

15 yorum:

beyzanın annesi dedi ki...

çok geçmiş olsun
ne kadar hasta olsalarda enerjilerinden bişey kaybetmiyo yaramazlar:)

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

rabbim şifa versin arkadaşım her iki yavruya da...
sana kolaylıklar dilerim. en kısa zamanda düzelirsiniz inşaallah...

gunlukcugum dedi ki...

cok gecmis olsun insallah sende hasta olmadan cabucak atlatirsiniz gribi...sevgiler..

Anne ve Bebisi dedi ki...

Hay Allah :( Cok gecmis olsun :(( Kisa surede iyilesirler, sen de hasta olmadan atlatirsiniz bu donemi insallah. Tekrar acil sifalar canim.. Nezle de olsalar operim delikanlilari :))

siyap dedi ki...

çok geçmiş olsun gerçekten zor bir durm.inşallah sana bulaşmadan ikisi de en kısa sürede atlatırlar.şu kış aylarının en kötü şeyi bu hastalıklar işte...

Allah yardımcınız olsun kocaman sevgiler bizden size(belki pozitif enerji hastalıkları gönderir :))

Elif dedi ki...

GEÇMİŞ OLSUN.ÇOK ZOR OLUYOR HAKİKATEN,BİRİ HASTALANDIMI DİĞERLERİNEDE MUHAKKAK BULAŞIYOR.GEÇENLERDE SENA HASTALANMIŞTI.ABLA VE ABİSİ BİZEDE BULAŞACAK DİYE SENAYA HİÇ YANAŞMADI AMA GENEDE ONLARA BULAŞTI.
BEN ZEHRA VE YUSUFA GEÇEN SENE GRİP AŞISI YAPTIRMIŞTIM.GERÇEKTEN HASTALIKLARINI DAHA HAFİF GEÇİRDİLER AMA HASTALIKLARI HİÇ BİTMEDİ.BURUN AKINTISI,ÖKSÜRÜK ,HAPŞIRMA BİR KESİLDİ BİR BAŞLADI OLDU.O YÜZDEN BU SENE ONLARA AŞI YAPTIRMADIM.

gül dedi ki...

Allah şifa versin size ve sizin nezdinizde tüm hastalara malum mevsim kış hasta çok
sana da sabır ve dayanma gücü versin inşallah

muko dedi ki...

çok geçmiş olsun Allah acil şifa versin inş...

Elif dedi ki...

aynı bizim halimiz biz dördümüz de hastaydık.atlattık çok şükür Allah sizinde yardımcınız olsun. özellikle senin hasta olmaman lazım en kötüsü, en zoru bu.Allah acil şifalar versin...

Selma dedi ki...

Geçmiş olsun. Bizde çok hastayız.Aynen grip ve çok ağır atlatıyoruz.Allah hepimize acil şifalar versin.

Adsız dedi ki...

Sühandancım ne güzel oğulların için site yapmışsın yeni gördüm hayırlı olsun ; ) hepinize de geçmiş olsun ; ) Çocuk zor iş bakalım ben neler yapıcam :))

Şekerci Butik dedi ki...

çok geçmiş olsun canım...:((( Çabucak iyileşirsiniz inşallah..

Esra dedi ki...

Çok geçmiş olsun,Allah acil şifalar versin canım.İnş.şimdi daha iyisinizdir...

tedarikmucize dedi ki...

Allah şifa versin. çocuklardaki enerjiye bende anlam veremiyorum. bizim bir tanıdıkta 4 yaşında oğlu var. sürekli kışın hastadır. ama hiçde oturmaz:)

уαѕємin... dedi ki...

çok geçmiş olsun canım umarım iyileşmişsinizdir