12 Ağustos 2008 Salı

BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM...

Karışık duygular içerisindeyim.29 yaşına girdim.Hem yeni bir yaşa girmenin mutluluğu;hem de 30 a yaklaşmanın burukluğu var.Bilmiyorum sizler ne düşünüyorsunuz ama;bana 30 yaş çok soğuk geliyor.Hem kendimi de o kadar büyük hissetmiyorum açıkcası.Ruhum daha 24-25 yaşında.Belki bu bir sene içerisinde duygularım değişir.(mi acaba?)

..............................................................................................

Emin emmeyi iyice unuttu.Hiç aklına bile gelmiyor.İlk günlerdeki güzel uykular yerini sabitlenmiş kalkma saatlerine bıraktı.Yattıktan 3-4 saat sonra kalkıyor.Sabah namazında muhakkak kalkıyor.Sonra da saat 6.30 en geç 7.00 de artık yatmıyor.Hepten uyanıyor.Dün inat ettim.7.00 den 9.00 a kadar ayağımda salladım.Artık her tarafım tutulmuş ve uyuşmuştu.Hergün deliksiz uyuyacağım günlerin hayalini kuruyorum.Bakalım bu hayalim ne zaman gerçekleşecek.

Emin hala yürümüyor.Bazen 5-6 adım atarak bizleri sevince boğuyor.O kadar.Enes fırsat vermiyor sağolsun.Her yürüme girişimini boşa çıkartıyor.Elini bıraktığı anda ittiriyor,ya da koltuktan çekip yere düşürüyor.Emin de korkudan cesaret edemiyor yürümeye.
Bir de Emin in "ANNNEEE" deyişi var ki...Beni mest ediyor.

Enes de iyi.İyice sokak çocuğu oldu çıktı.Kapının önünde bir arkadaş sesi duymasın.Hemen "arkadaşlarım dışarı çıkmış.Bende çıkacağım "diyor.Evde dursa daha kötü.Sürekli sandalyeye çıkıp aşağı bakmak istiyor.O bakınca Emin durur mu?O da bakmak istiyor.Eğer hasta değilse ve çıkması için bir engel yoksa ben de izin veriyorum."Arkadaşlarıyla vakit geçirmek,bilgisayar başında vakit geçirmekten iyidir" diye düşünüyorum.

Allah ım hayırlı ömürler sen bizlere nasip et...

22 yorum:

KeLeBeK dedi ki...

yeni yasınız hayırlı olsun ben de yasımın sureklı buyumesındne tedırgın olurum hep, ve hep ılerdebır gun orta yas krızıne gırecegımı dusunurum :)

Esra dedi ki...

Amin Sühendan hepimize inşaallah,
yeni yaşın kutlu olsun,29 göstermiyorsun ama çok daha küçük duruyosun bence..

eslem dedi ki...

Hayırlı bir ömür geçirmeni temenni ederim Allah sağlık sıhat versin 30 olmuş 40 olmuş önemli değil :)

Anne ve Bebisi dedi ki...

Happy Birthday:))
Hayirli, saglikli mutlu, huzurlu, esin, ocuklarin ve sevdiklerinle guzel bir omur dilerim:)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

35 falan olunca da 18 hissediyor insan.:)) Yeni yaşın hayırlı uğurlu olsun. Güzel yavrularınla beraber bir ömür mutlu ol inşallah...

annecik dedi ki...

yeni yaşın kutlu olsun 30 da daha güzel gelecek daha fazla uykuyla daha çok düzene girmiş anlaşmaya başlamış çocuk potresiyle hayırlı bir şekilde gelecek ki sen 29 un tadını çıkarmaya bak

enes biraz sanırım kıskançlık yapıyor oda normale döner inş.

emin zor bir dönüm noktasında sabote edilmezse yüreyecek dil ve hareket taklitleri dönemi uykuda düzen bundan olmayabilir ama kız annesi imanlı çocuk sabah nazına kalkıyor yavrucak kısmeti bol olsun inş.

sevgiler ve bol uykulu günler uykusuzluk çok zor bilirim ben 2 aydır rahatım çok şükür benimki saat başı kalkardı bende günü sersem gibi geçirirdim
yardan kolaylık versin

muko dedi ki...

doğum günün kutlu olsun,uzun sağlıklı hayırlı bir ömrün olur inş..

aşağıdaki postta tanıdık bir yerler gördüm sanki.. bu kadar yakınımıza geldiniz haa keşke tanışabilseydik ..

beğendiniz mi bari,yalnız gündüz hiç çekilmez olur sıcakta

sevgiler..

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

arkadaşım nüfusa yanlış kaydetmişler seni :D görünüm 20 lik :D
maşaallah maşaallah :D
rabbim sana hayırlı, huzurlu, mutlu, sağlıklı, güzel, uzun bir ömür nasip etsin.
eminin yürüme denemeleri köstekleniyo ne yapsın çocuk :D yakında yürür... hatta koşar :D

sühendan dedi ki...

Çok teşekkürler arkadaşalar.Beni mutlu ettiniz.

Bende tanışmak isterdim Muko.Ama size nasıl ulaşacağımı bilemedim.Haber vermek isterdim.evet sıcakta biraz zor oldu gezmek.

Minel dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun mutlu ol senelerce:)

Rabbim çocukların ve ailnele birlikte hayırlı bir ömür nasip etsin inşallah.


Sevgiler

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Doom günün kutlu mutlu ve yeni yaşın hayırlı olsun sühendancım :)

2 erkek çocuğu olan başka bir annede eminim senden farklı şeyler söylemeyecektir :)

İkiside enerjik ikiside büyümek istiyor ve keşfediyor :)

yeni yaşınnın ailenle mutlu huzurlu geçmesi dileğiyle sevgiler..

Elif dedi ki...

doğum günün kutlu olsun sühendancım, hayırlı sağlıklı mutlu uzun ömürler nasip etsin Allah sana. ve sevdiklerine tabi.
30 yaşına gelmekten ben de çok korkuyorum.30 un önü 40 çünkü.hep genç kalsaydık keşke:)bi böyle konuşuyorum bi de çocuklar bir an önce büyüsün istiyorum.onların büyümesi demek benim yaşlanmam demek.
sen yine benden iyisin enesi dışarı gönderebiliyorsun bi de beni düşün ölcem yakında sinirimden herhalde.hayat benim için öyle zor ki...

уαѕємin... dedi ki...

biraz geç kalmışım sanırımm

nice huzurlu sağlıklı yaşlara canım ailenle sevdiklerinle beraber hep mutlu ol emi :)) yaşlanmakta güzel yaw

iki erkek evlatla baş etmek eminimki çok zordur. Allah yardımcın olsun canım

öpüyoruz sizi, sevgiler

Kuaybe dedi ki...

Canım Allah hayırlı uzun ömürler versin yavruşlarla ve eşinle.. Hiç üzülme, insan kendini yaşlı hissetmedikçe yaşlanmaz :))

Demek Emin kendi istek ve rızasıyla "emmeye hayır" dedi haa!! Darısı Yusufcuğun başına..

Kuaybe dedi ki...

Canım Allah hayırlı uzun ömürler versin yavruşlarla ve eşinle.. Hiç üzülme, insan kendini yaşlı hissetmedikçe yaşlanmaz :))

Demek Emin kendi istek ve rızasıyla "emmeye hayır" dedi haa!! Darısı Yusufcuğun başına..

gunlukcugum dedi ki...

doğum günün kutlu olsun aslında en güzel olgunluk yaslarına doğru ilerliyoruz üzülme canım saglıklı olalımda yas muhım degil)))oğluslarını öptüm sevgiler..

ahmetselimveannesi dedi ki...

yeni yasın kutlu olsun Sühendan :D

Allah miniklerle beraber hayırlı uzun bir omur nasip etsin insallah. Yaslanmayla ilgili dusuncelerine hissedarım ,bizim de 30-2 ye girmemize az kaldı :D kendimi alıstırmak icin simdiden 30-2 diyorum :D

sevgiler

gül dedi ki...

ailenle mutlu, huzurlu ve sağlıklı bir ömür inşallah
haklısın 30 olunca da değişmeyecek duyguların ben de hala 22-24 gibi hissediyorum

gül dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Şekerci Butik dedi ki...

canım doğum günün kutlu olsun hiç te bile 29- 30 neki allah sana nice nice daha uzun ve sağlıklı ömürler versin evlatlarınla ailenle birlikte..

eminin uyku düzeni umarım düzelirde deliksiz uyursun..bende çok özledim deliksiz uyumayı...

enes kuzumda sokaktan eve girmiyor demek..metehan sayesşnde ana oğul sokktan toparlanamıyoruz..:)

sevgiler,

RUMEYSA dedi ki...

doğum günnü kutlu olsun sühendan ablaa...

yaa banada 29-30 yaş tuhaf geliyorr anneme hep diyorumki anne şimdi yaşımı büyük gösteriyim 15 ken 16 ,,17ken 18 sonra 28 yaşına gelince aradn kaç sene geçerse ben 28 dicem diyorum gülüyor bana sende öylesin işttte :)


uyku konusundada ALLAH kolaylık versin ne diyim benim öyle sorunlarım olmaz herhalde hiç uykuya düşkünlüğüm yokk :)

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Canım geç oldu ama malum yeni döndük tatilden.
Doğum günün kutlu olsun.
Rabbim ömrünü hayırlı kılsın.
Güzellikler olsun boool bol.
Mutluluklar olsun.
Yavrularınla eşinle yuvanda sağlıkla sıhhatle geçsin günlerin.