28 Ağustos 2008 Perşembe

SONUNDA...



Emin sonunda yürüdü.Aslında yürüyordu ama birkaç adım.Şimdi ise bir odadan diğer odaya gidebiliyor.Şimdi de yürümeye geç başladığı için aradaki farkı kapatmak istiyor.Deliler gibi koşturuyor.Her hareketinde abisini örnek alıyor ya.Herhalde Enes hep evin içinde koştuğu için o da yürümek yerine koşulması gerektiğini düşünüyor.Biraz da anne ve babasını örnek alsa iyi olacak.





Enes de artık Emin e karşı evde daha iyi.Ama birisi bize gelmesin ya da biz bir yere gitmeyelim.Hemen davranışları öyle bir değişiyor ki tanıyamıyorum ve zabdetmesi de çok zor oluyor.Gittiğim yerde burnumdan getiriyor.İnş. bu duruma da en kısa zamanda son verir.Enes i yuvaya vermeyi düşünüyorum.Belki bu hepimiz için de daha iyi olur.Belki de eve geldikten sonra acısını fena çıkarır kim bilir...



Tüm okuyucularımıza hayırlı ramazanlar...

11 yorum:

Hamarat Anne dedi ki...

masallah masallah,hep güzele dogru olsun adımları inş...

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Adımlar hayırlı olsun şekerim.
Önceki posta da yorum yazmıştım ama yayınlanmadı. Bilmiyorum bir sorun mu var?
Tekrardan doğum gününü kutluyorum.

уαѕємiη dedi ki...

Yürü EMİN kim tutar seni :)) Adımlarınız hayırlıolsun canım adı gibi ahayt boyu hep emin adınlarla ilerlesin inşallah.

Enesi dediğin gibi yuvaya verebilirsin hem onuniçin hemde senin için biraz daha iyi olur sanırım AFRA da p. tesi başlıcak kısmet olursa şimdiden gitmciem dio bakalım napıcaz

kolaylıklar diliyorum canım

RUMEYSA dedi ki...

maşaallah büyümüşte yürüyormuşş hatta koşuyormuşş :)

abilerin bazen davranışlarını örnek alması iyi oluyoo...

sühendan abla yine her şeyin en iyisini siz bilirsiniz ama yuva için çok küçük değil mii?

Şekerci Butik dedi ki...

oyy emin paşam tatlım yürümeye başlamış maşallah,

canım umarım Enesin yaramazlıkları azalır :) kreşe giderse sanırım durulur..enerjisinin bi çoğunu arkadaşlarıyla atacağı için evde öyle kuduracak hali olacağını sanmıyorum..hem orda topluluk içinde olduğu için ister istemz bi disipline düzene alışır bence iyi olur..hiç olmadı sen biraz daha rahat nefes alırsın bi süre dimi ama :)

sanada iyi ramazanlar canım

sevgiler,

Elif dedi ki...

maşallah Emine hayırlı olsun darısı başımıza.paytak paytak çok tatlıdır şimdi tontiş.
sen de mi kreşi düşünüyorsun.3 ünüz için de iyi olur bence.ilk başlarda zorlanır tabi haliyle.ama yaşı da geldi artık.

muko dedi ki...

hayırlı olsun bakalım adımnlarınız..

kreşde iyi olur bencede,başlarda biraz daha şımarır belki ama sonraları düzeliyor tecrübe ile sabittir :)

sevgiler..

Esra dedi ki...

hayırlı olsun canım,sizlere de iyi ramazanlar...

Kuaybe dedi ki...

Sana da iyi Ramazanlar canım..

Emin paşanın adımları hayırlı olsun, hep hayra doğru olsun inşaallah..

Enes için de yuva kararı çok yeriğnde bence.. Evde hem yeterince tatmin olmuyor hem de enerjisini atamıyor çocuklar.. Kalabalıkta hem paylaşmayı öğreneceğine hem de daha uyumlu davranacağına eminim..

İnşaallah hayırlısıyla rahatlarsın biraz..

sühendan dedi ki...

Teşekkürler.İnşallah Sabahnur...

Sağol Yasemin.Gelen tüm yorumları yayınlıyorum.Bana gelmemiş olmalı.

Çok sağol Yasemin.Teşekkürler.İnş. yuva işi hayırlı olur ikimiz için de...

Bazı davranışları alması iyi oluyo da bazılarını alması hiç de iyi olmuyor Rümeysa.Geçen gün sandalyeye çıkmış camdan bakmaya çalışıyordu abisi gibi.Allah korusun.
Yuva konusunda ilk üç yaşın anne yanında geçirilmesi taraftarıyım.Ama dört yaşından itibaren gidebileceğini düşünüyorum.Tek çocuk olsaydı belki göndermezdim.Ama şimdi kendisine yetemiyorum.

Teşekkürler Şirin.Enes konusundaki düşüncelerine katılıyorum.Umarım öyle olur.

Sağol elif.İnş. sende böyle "Enes yürümeye başladı diye yazarsın vakti gelice.Yuvada çalıştığım dönemlerden edindiğim tecrübem kararlı olduktan sonra çocukların yuvaya alışabilecekleri yönünde.

Teşekkürler Muko.Biran önce seninkiler gibi büyümelerini istiyorum.

Teşekkürler Esra.

Teşekkürler Kuaybe.İnş. dediğin gibi olur.Ben ve Emin de biraz kafa dinleriz.enes de güzel arkadaşlar edinir.

Mısır Patlağı :) dedi ki...

:) hiçte geç kalmış değil ki ancak tam sağlam adımlar atmaya başlıyor bu zamanlarda bebişler :)

Hayırlı uğurlu olsun Şimdi özgür kendine göre seçimleri olan bir çocuk olaak karşına çıkıcak : )

her evresi başka bir deneyim bizler için Ramazan hepimize hayırlı olsun ve gönüllerimize birsürü manevi haz getirsin inşallah :) sevvgiler...