29 Temmuz 2008 Salı

EMİN KARAR VERDİ...Kendi kendini sütten kesti...:(

Emin artık emmiyor.Gece uyku sersemi emer diye düşünüyordum.Ama o da olmadı.Ne yaptıysam emmiyor.Issırıp ,canımı acıtıp bırakıyor.Bu emmeme işinde geçen hafta yakalandığı krup ve hemen ardından yoğun gribin etkisi olduğunu düşünüyorum.Grip nedeniyle burnu hem tıkalı hem de doluydu.Her emme isteğinde ,geniz akıntısı yoluyla burnundakiler ağzına gelip mide bulantısı yaptı.Öğürerek emmeyi reddetti.Şimdi burnu daha açık ama hala midesinin bulanacağını düşünüyor galiba... Doğduğundan beri midesi konusunda hassas bir çocuktu.Doktorların "Her ağladığında emzirin" sözüne inat Emin emmeyi reddederdi.

Ben iki çocuğumu da iki yaşına kadar emzirmeyi düşünüyordum Ama Enes i birbuçuk yaşında -aşırı emmeye düştüğü için- Emin i de kendi isteğiyle onüç aylıkken kesmek zorunda kaldım.Ben kendimi psikolojik olarak daha böyle bir şeye hazırlamamıştım.Şu an emmemesinden kaynaklanan acılarım var.

Hasta olduğu geceler uyumadığından mı desem,yoksa emmek için kalkmadığından mı desem,bu gece 22.30 da yatan Emin sabah 5.00 de uyanabildi.Emmemesine üzülürken böyle deliksiz uyumak çok hoşuma gitti.Kalktı,suyunu içti ve hiç ağlamadan geri uyudu.Emin bu durumu çoktan kabullenmiş herhalde ama ben kendimi henüz alıştıramadım.

Tüm blog aleminin kandili mübarek olsun.

23 yorum:

RUMEYSA dedi ki...

öncelikle kandiliniz mübarek olsunn

blogunun yeni hali çok güzel olmuşş...

sühendan abla bu arada emmeyi bırakmasına üzüldüm ben bunun nasıl bi duygu olduğunu anlayamam ama yinede sen kendini üzme Rabbim her şeyin hayırlısını verir :)

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

kandilin mübarek olsun canım.
bak yinede iyi bir süre emmiş. talha 10 aylıkken bırakmıştı.
demekki böylesi hayırlıymış hakkınızda.umarım acıların diner biran önce. bu arada fotoğraf çok güzelllllll bayıldım. maşaallah barekallah...

sühendan dedi ki...

Teşekkürler arkadaşlar.Değişiklik iyi olur diye düşündüm.Beğenmenize sevindim.

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Kandiliniz mübarek olsun güzel kardeşim:)ne güzel çocukların var elhamdülillah bak sana zahmet vermeden kendileri bırakıyorlar emmeyi.Bunda da vardır bir güzellik demi:)resme bende bayıldım nazar değecek bak benden sölemesi bari alt kısmına maşallah falan yassaydın yada bloğun kenarına mavi boncuk taksaydın:P

Esra dedi ki...

Senin de kandilin mübarek olsun canım,üzülme çok şükür 1 yılını anne sütünü içerek geçirmiş,hiç emmeyenleri düşününce çok iyi 1 yıl alması,hayırlısı olsun..İnşaallah bundan sonra ikinizi de uykuları düzene girer..
Yeni renkleriniz ve resminiz de çok güzel,değişiklikte fayda var,ben de sayfama bir el atsam iyi olacak:)

sühendan dedi ki...

ÖNERİN DİKKATE ALINDI SEDA."MAŞALLAH" EKLEDİM.

BEĞENDİĞİNİZE SEVİNDİM ESRA...

Şekerci Butik dedi ki...

seninde kandilin mubarek olsun canım öncelikle..

blogun yeni hali süper olmuşşş renkli..

meme konusunda hayırlısı buymuş diyelim bende metehanı bu aralar kesmeyi düşünüyordum en azından gündüzleri fakat seninde dediğin gibi ben kendimi hazır hissetmediğimi fark ettim biraz daha devam etmeye karar verdim..en azından bıraktırma derdin olmayacak canım tesellin de bu olsun ne diyelim..

birde seni sobeledim eğer kabul edersen..

sevgiler....

sühendan dedi ki...

Şirin haziran ayında aynı konuda sobelenmiş ve yazmıştım.Şimdi yazacaklarım da ondan çok farklı olmayacağı için yazmasam olur mu?Yanlış anlama.Fazla değişen birşey yok ve sobe konusu aynı olduğu için dedim.Sevgiler.

beyzanın annesi dedi ki...

gerçekten bende üzüldüm bırakmasına.biz anneler olarak sanki aramızdaki bağ kopacakmış gibi geliyo.ama öyle olmadığını hiç emziremeyen arkadaşlardan duyuyorum.kısmet bu kadarmış diyip yararlarına bakmak lazım.en azından deliksiz uyumaya başlayabilirsiniz.:))))))

Anne ve Bebisi dedi ki...

Psikolojik olarak hazir olmadigin icin birakmasi zor olmus olmali:( Senin acindan yani:) Yoksa Emincik hayatindan memnun anlasilan:)) Kismeti bu kadarmis diyelim annesi:)) Ohh gelsin simdi kesintisiz uykular:P Benim yerime de uyu arkadasim:P

Şekerci Butik dedi ki...

Tabiki olur suhendancım :)

öpüyorum..

Hafsa dedi ki...

aman be cok hossun.. ne guzel 13 ay emmıs.. bosver tadını cıkar.. :))

gunlukcugum dedi ki...

gecmıs kandİlın mubarek olsun.sut ıcınse eger sutun varsa makınayla sagıp gunde bır bardak ıcerırsen ?BELKI ICER SUHENDAN ANNE SUTUNDEN NEKADAR FAYDALANIRSA OKADAR IYI.COK OPTUK SEVGILER...

Adsız dedi ki...

niye sadece tek oğlunuzun fotosu var?sorarım size bende 2 oğluş annesiyim.büyük oğlunuz kıskanabilir

sühendan dedi ki...

Sevgili İsimsiz.Konu Emin le alakalı olduğu için onun resmini koydum.İkisinin birarada olup ağlamadıkları resim yok.

Bende ne kadar emse o kdar iyi olur diye düşünüyordum Emine.Ama sağıp vermek hiç aklıma gelmedi açıkcası.Şu an da artık yok.

gül dedi ki...

zaten 12 ay emmeleri tavsiye edilmiyor mu? benimkiler 3 ay emdi de pek anlattıklarını hissedemedim
ama sana tavsiyem uykusuz gecelerinin acısını çıkar
emin ol o alacağını almıştır
ilk açtığımda siteni emin olamadım acaba doğru mu diye ama resmi görünce anladım ve beğendim hayırlı olsun

ahmetselimveannesi dedi ki...

yeni donem hayırlı olsun diyelim :D
hazır olmadan bırakması senın ıcın hem psıkolojık hem de fızyolojık olarak zor olmus olabılır ama 13 ay da masallah cok guzel bır sure. nasıbı o kadarmıs demek annesı, kendını hıc kotu hıssetme. benım ablamın kızı 4 aylıkken bırakmıstı, emincik ne guzel yasını gecmıs :D

selamlar

Hamarat Anne dedi ki...

haha suhendan anneler memeden kesip deliksiz uyku cekmek ister, sizde tersi olmus. yorumları okumadım ama sagıp biberonla versen diyen olmadıysa ben diyim hı?

Mısır Patlağı :) dedi ki...

ayy Selam selam :))) Sayfayı açınca nede güzel bir prens beni karşıladı öle resim süpper Allah nazarlardan saklasın :))

Ne güzel işte Çocuğun kendi kendine karar vermesi en güzeli :))

Sorunsuz Uğraşsız Tertemiz kendince bir sseçim yapmış işte : )) Hadi hayırlı olsun ..

Elif dedi ki...

çok önceden okumuştum postunu vakit bulamamıştım.yorum yazmak için geciktiysem de yazamadan edemedim.bu ne tatlılık maşallah Emine.gerçi ben Enesi de çok beğeniyorum.ikisi de birbirinden tatlı.
Allah nazarlardan saklasın yavrularımızı.

Aymen dedi ki...

Allah bağışlasın demeden geçemedim.

уαѕємiη dedi ki...

yeni sayfanız çok hoş olmuşş

geçmiş olsun kuzuma umarm şimdi daha iyidir emmeyi bırakmasına bende çok üzüldüm ama bunda da vardır bir hayır değil mi kendi kendine bırakma işlemide birazda hoş olmuş aslında ne diyeceğimi bilemedim biraz da emse fena da olmazdı hanii

öpüyoruz canım

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Gerçekten zor bir süreç. Tabii Emin Bey bunu çoktan aşmış. Annesi de umarım şimdi daha iyicedir. Hem bedenen, hem ruhen. Ne acı verici olduğunu en iyi çekenler anlar tabii.:)

Sevgiler...