19 Ocak 2008 Cumartesi

Hep sık sık yazacağım diyorum ama bir türlü olmuyor.

Şu an da tam yazmaya karar vermiştim ki...Odasından Emin in sesi geliyor:)

Anlaşılan yine kısa kesmek zorunda kalacağım.



Enes i sabah babası işe giderken iyi vakit geçirmesi isteğiyle teyzesine gönderdim.Ben de bir arkadaşa bebek görmeye gideceğim.Hem suçluluk duygusu hem de bir boşluk var bugün hayatımda.Enes bayağı bir vaktimi alıyormuş.Günümün dolu dolu geçmesine sebep oluyormuş ve hareketlilik katıyormuş onu anladım.Özledim keretayı:)))



Oğlum annen seni çççççooooooooookkkkkkkkk seviyor. Her ne kadar gün içerisinde şiddet eğiliminde olsamda:(



Emin de evin içinde abisini arıyor.''hanimiş abisi'' diyorum.Evin içine kapıya doğru bakıyor.



Emin ağlamanın dozunu arttırdı.Ben kaçıyorum arkadaşlar...

12 yorum:

Minik Patikler dedi ki...

MaşaAllah barekAllah canım, Allah bağışlasın bu -nisbeten- zor günler de yerini inşallah daha güzellerine bırakacak abi-kardeş elelele oynayacaklar.. Zor dediğim yorgunluk ve ikisine verilen ilgi konusunda kafanın meşgul olması yoksa sağlık olduktan sonra zaten bunları çok önemsemediğini biliyorum. Bu arada minik abiniz aslında küçücük olsa da ondan büyük gibi davranılması bekleniyor, ama kendi bebek henüz. Ablama demiş bir arkadaşı; ''en basitinden büyüğün ıslak mendil getirmesini bekliyorum kardeşinin altını değiştirirken'' :) bu cümle sıkça aklıma gelir kardeş durumlarını ve büyük çocuğun değişen konumunu düşününce.

Melek* dedi ki...

ikinciyi yapmasakmı ne :) hiç nefes alamam ben öyle olursa ama abi kardeş anlaşmaları çok güzel veya resimde öyle gösteriyor kerata:)

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

çok seviyor tabi annesi...
allah kolaylık versin sana arkadaşım. bir tane beni haşat ediyor sende iki tane var...

AYSUN dedi ki...

İşin çok zor yaa. Ben düşünemiyorum iki tane Berk evde... Allah yardımsın olsun:) Ama çok tatlılar...

Esra dedi ki...

Resimde bile Emin rahatsız duruyo,sanki abim her an bana bişey yapabilir der gibi:P
Yokluklarında anlıyoruz kıymetlerini yavrularımızın yaa,Ben de bırakıp onsuz biyere gidince çok özlüyorum,ama beraberken de, bazen bıraksam da kafamı dinlesem yalnız çıksam diyorum..Annelik işte:)

AsYa dedi ki...

şimdi bu resimde gördüğümüz emin mi 8 kilo....olmaz olamaz :)))))

Anne ve Bebisi dedi ki...

Suhendancim, ben bu satirlari yazarken sen Enescigine kavusmus, hatta yarin yine mi gondersem ne? diye dusuncelere gark olmus olabilirsin:P

Oncelikle cok gecmis olsun, ikisi de iyilesmisler masallah. Tekrar etmez insallah. Amiiiinn :))) Mevlut dualari gibi oldu:P

Ikisini bir salladigin fotolar, iki cocuk arasina koymak istedigim yas SINIRINI hizla ust sinirlara cikardi:P Borsalarda ani cikislara sebep oluyorsunuz Suhendan hanimcigim:))

Buyuk oglan hala ayakta mi sallanmak istiyor uyumak icin? Annem bana 2 yasindan sonra ayakta sallamak gerekmez demisti yaa uhuuuu :((

Bak blogtaki yazilarini bir yerlere kopyala, cocuklar buyuyunce bu fotolari gosterip, ulen ben sizin icin neler cektim, hakkimi odeyemezsiniiizzz! Cabuk beni Ingiltere'ye arkadasim Esra'nin yanina goturun cabuuuk:P diyebilirsin:P

Emin'in kilosunu dert etme, kizacagim bak:)

Kuslari buruncuklarindan operim:)

sühendan dedi ki...

Öncelikle beni bloğuna davet ettiğin için teşekkürler.Merak ediyordum adam bebeği ve senin hamileliğini...

Güzel dileklerin için "amin"diyorum.Tesbitlerin çok doğru."Yorgunluk" ve "ilgi"
Dediğin gibi...İnşaallah onları ileride abi-kardeş olarak görünce, çektiğim zolukları unatacağımı düşünüyorum.

Ablana söylenilen çok doğru.Ben belki daha da fazlasını bekliyorum.Ama canı isterse yapıyor.Yoksa bu yeni nesille baş etmek güç.İstediğim şeyi yapmak istemediğinde "Dediğini yapmak zorunda değilim" diyor.Ben de "Haklısın oğlum.ama yapsaydın ben çok mutlu olurdum"diyorum. diyorum.Kalkıp kendim yapıyorum.Bu şekilde yuvarlanıp gidiyoruz:)))

sühendan dedi ki...

Bence ikinci konusunda arayı pek açmamak gerekiyor Melek....Gerçekten kardeşini çok seviyor ama genellikle sevgisini gösterme şekli zarar verici oluyor:)))

Amin mta...Senin bir tane bence benim iki taneye bedel:)))

sühendan dedi ki...

Evde daha kolay başedebiliyorum da Aysun,gittiğimiz yerlerde Emin e artan ilgi dolayısıyla Enes beni ve kardeşini zor durumda bırakıyor.
Kızamıyorsun da...Ona da izin vermiyor büyükler ama tavırlarıyla da Enes i deli ediyorlar:(

Gerçekten öyle Esra...Bazen benim kucağımda olduğunu sanıyor.Beni karşısında görünce de inan kafasını çevirip kimin kucağında olduğuna bakıyor.Eğer bu abisiyse resimdeki pozisyonu alıyor:)))

sühendan dedi ki...

Resimde görülen Emin 8 kilodan da az.Çünkü bu resimler daha 5-6 aylıkken çekilmiş resimlerdi.Küçük olduğu için de o zaman daha 8 kilo değildi.Benim çocuklarım yanakları tombik olduğu için kilolu gözüküyor.Son ay doktor kontrolünde kıyafetleriyle birlikte 7.950 çıkmıştı.Birbuçuk ayda 400 gr. almıştı.Şimdi toparladığını düşünüyorum.Ek gıdalar sayesinde:)))

sühendan dedi ki...

Evet Esracım...
Dediğin gibi ben Enesime kavuştum ve yine dediğin gibi bir kez daha başka bir gün teyzesiyle onu gezmeye bile gönderdim:)Bu aralar bekar teyzemizin finalleri bitti de gözü bizi görmeye başladı:)))

Geçmiş olsun dileklerin için de teşekkürler.

İki çocuk arasındaki sınırı üste çekmek yerine benimkinden aşağı çeksen belki daha az sorun yaşarsın.Benimkilerin arası 3 yaş.Belki 1.5 yaş daha ideal olabilir.İstersen ben bir de 1.5 yaş ara olacak şekilde üçüncüyü yapayım.Tecrübelerime göre hareket edersiniz:)))Kendim bile yazdıklarıma inanamıyorum.İçimdeki iyi ruh herhalde bana bunları yazdırıyor:)))
Borsada ani çıkışlara sebep olmak istemem.Siz diğer iki çocuklu blogları da ziyaret edin.Belki onlarda durum bizimkinden farklıdır.

Annen doğru söylemiş.Ama öğle uykusuna sallanmadan yatmıyordu.Çünkü ben uyanık olduğum için.Şimdi ise öğle uykusunu hepten bıraktı:( Geceleri ise bazen yatağına gidip uyuyor bazen de kardeşini gördüğü için sallanmak istiyor.

Gerçekten iyi fikir.Belki de okumaya ya da mastır yapmaya gelirler İngiltereye de,ben de sana komşu olurum:)))

Kızma Esracım...Ben kilosunu dert etmiyorum.Sadece birbuçuk ayda 400.gr. almıştı.O zaman üzülmüştüm de.Şimdi ek gıdalarla toparladığını düşünüyorum.Ay sonunda tartıda görücez:)))