4 Aralık 2007 Salı

Bilgisayarımızı virüs etkisi altına almış durumda.İnşaallah mikroplardan temizlenip karşınıza bomba resimlerle çıkacağız.Baktım olacak gibi değil geldim yine eltime:)))El koydum bilgisayarlarına...En kısa zamanda bilgisayarımıza format atılacak.Biz de sizlere kavuşacağız.

ENES ten İNCİLER

Enes birgün kendi elindeki beni göstererek
-Anne bu ne?
-Ben oğlum
-Başka bir gün benim elimdeki beni sordum.
-Enes bu ne?
-Sen anne

Kendi elindeki BEN benim elimdeki SEN :))))

Başka bir Ben hikayesi daha duymuştum bir yakınımdan...

Çocuk
-Anne bu ne
-Ben oğlum
-Başka biri çocuğun elindeki beni sorduğunda ise
-ANNEM:))) demiş...

Bu günlük bu kadar...
İnşaallah bilgisayarımız kısa zamanda virüslerden temizlenir de kendi bilgisayarımızdan sizlerle buluşuruz.
Flash bellek yanımda olmadığı için resim koyamıyorum.Şimdilik böyle idare edin olur mu:(

10 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba insallah kisa zamanda kavusuruz yeni maceralara:)

Esra dedi ki...

Istanbul'da biz de 2 bilgisayar bozduk. Tamir ettirmek yenisinden daha pahali oldugu icin yeni bir tane aldik. :-) Umarim kisa zamanda temizlenir bilgisayarin.

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

sühendancım, bu bilgisayardan çektiğiniz nedir böyle ya...
inşaallah en kısa zamanda düzelir virüsler bilgisayarınızı terk eder de bizde enes'in emin'in yeni fotolarına kavuşuruz...

Kuaybe dedi ki...

Hih hiiii.. Bu ben olayı tam fıkralık olmuş valla :)) Akıllı kuşum aaferin ..

KeLeBeK dedi ki...

sızınkı de hakıkaten fıkra gibi olmus :)

Minik Patikler dedi ki...

Canım ben geçmiş olsun demek için gelmiştim, sabahnurun blogunda okudum, Allah şifa versin, yardımcınız olsun. Umarım hemen geçer ya da en geç ergenlik döneminde kendiliğinden kaybolan türdendir ve sizi de üzmez.

sühendan dedi ki...

İsimsiz teşekkürler.Adınızı yazsaydınız tanışmış olurduk.

İnşaallah biran önce temizlenir archisugar.Eşim çok yoğun olduğu için daha el atamadı bilgisayara.Bakalım tamir mi ettireceğiz yoksa biz de yenisini mi almak zorunda kalacağız.

İnşaallah mta.Bende biran önce evimden yazılar yazıp yeni resimler eklemek istiyorum.

sühendan dedi ki...

Teşekkürler mma.Seninki büyüsün bak o da ne cevaplar verecek:)

Evet kelebekcim.Tam fıkralık:)))

Sağol minik patikler.Astım konusunda bilgi sahibi olmadığım için ergenlik döneminde kaybolan türünü bilmiyordum.Teşekkürler inşaallah öyledir içimde iyileşmesi yönünde bir ümit oluşturdun.Ömür boyu devam eden bir hastalık olduğunu düşünüyordum.

sühendan dedi ki...

Minik patikler!
Yorumları yönetirken iki yorumun vardı yayınla dedim ama bir tanesi sitede gözükmüyor.Ne olduğunu anlamadım.Kusura bakma.Yayınlamadığımı veya reddettiğimi sanma olur mu...

Minik Patikler dedi ki...

Canım önemli değil, alınmam :)