12 Kasım 2007 Pazartesi

Nereden başlasak;
Ayrı kalınca insan nerden başlayacağını bilemiyor.

ENES cephesindeki gelişmeler

Oğlum kardeşini hala çok seviyor.Sevme şekli biraz değişti.Eskiden elini gözüne sokuyor,üstüne çıkıyor,yanağını sıkıyordu.şimdi ise;koltuktan aşağı yuvarlıyor,tam uykuya dalmak üzereyken gelip öyle bir tokat atıyor ki; garibim uykuda neye uğradığını şaşırıyor.
    Bugünlerde yuvaya iyice gönderme fikri oluştu bende ama inatla ''gitmiycem'' diyor.

        • Bebek gibi konuşmaya başladı.Birşey isteyeceği zaman zuzu veya dudu gibi tuhaf kelimeler söylüyor.Dediği olmadığında ağlamaya başlıyor.Ben ise kendisine güzel konuşabildiğini eğer güzel söylerse dediğini anlayıp yapabileceğimi anlatmaya çalışıyorum.

        • Birşey isteyeceği zaman kelimelerin sonuna cik ve cık eki ekliyor.Örneğin şekercik,simitcik,ekmekcik,kakacık gibi...

Böyle konuştuğu zaman dikkat çekeceğini ve kendisiyle daha çok ilgileneceğimi sanıyor herhalde...Kardeş kıskançlığı sen neler yaptırıyorsun oğluma:)



  • Hala çişini altına yapıyor veya kaçırıyor.Ben ''böyle yapınca bez bağlıycam'' diyorum onu da kabul etmiyor:( Neyse ki kakasını altına yapmıyor.Herzaman şükretmesini bilmek gerek.


  • Oyun oynamaktan ve kitap okumaktan çok hoşlanıyor.Ben de kardeşi uyuyunca bol bol kitap okuyorum ve oyun oynuyoruz
  • Kardeşi uyanıksa Enes i oyalamanın tek bir yolu var o da bilgisayarda oyun oynamasına izin vermek.

EMİN cephesindeki gelişmeler

  • Oğlum artık beni iyice tanıyor.Beni görünce resmen ağzı sulanıyor.Anne = süt

  • Artık bayağı hareketlendi.Yanlız bırakınca koltuktan düşecek gibi oluyor.

  • Biz Enes le yemek yerken o da yutkunma hareketi yapıyor.

  • Ce eeee ve karaböcük gelmiş gelmiş oyunlarına bayılıyor.Kahkahalarla gülüyor.
  • Yatağında oynamaktan sıkılıpta ben onu almaya gidince gözünde yaşlarla beni görünceki sevinci dünyalara bedel.Öyle mutlu oluyor ki...Ben de onun öyle mutlu olduğunu görünce içim içime sığmıyor.
  • Enes canını acıtıp da ben kucağıma aldığımda kucağımdan abisine öyle gülücükler gönderiyor ki sanki gel beni döv dercesine nispet yapıyor.Yani bir nevi kaşınıyor:)))

  • Dişleri herhalde çok kaşınıyor.Elimi yakalar yakalamaz ağzına götürüp kemirmeye başlıyor.Sonra da ağzına bişey gelmeyince ağlamaya başlıyor:(

  • Bugünlerde dil çıkarıyor.Geçen gün vapurda biryere gidiyoruz.Karşı koltukta oturanlar baktım ki Emin i seviyor bir de ne göreyim karı-koca çıkarmışlar dillerini öyle komik görünüyorlardı ki gülmemek için kendimi zor tuttum.


  • Dün gece uykusu kaçtı herhalde gece gece serenat yapıyordu

Gezmeye gitmeye bayılıyor.Hazırlanmaya başladık mı keyfine diyecek yoookkkk:)))

Bu arada moralim şu günlerde daha iyi.Her ne kadar beni yorsalarda sağlıklı evlatlar verdiği için Allah a şükrediyorum.

NOT:Hala bilgisayarımızdaki arıza giderilemedi.Bu post u size teyzemizin bilgisayarından yazıyoruz.Teyzemizdeki resimlerden faydalandık.Teşekkür ederiz.

16 yorum:

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

daha öncede söylediğim gibi allah kolaylık versin arkadaşım...
oy nasıl büyümüş ufaklık... özledim ben onu ama yaaaaaaaa.... yine geleyim yine ben bakayım ona... talha da enesle ilgilenir hehehehe...

Kuaybe dedi ki...

Yazının başını okuyunca içimden şu cümle geçti: Emin'in yerinde olmak istemezdim.. En azından şimdilik :))

Fototğraflar ne kadar güzel canım yaa.. Maşaallah ne kadar sevinçli ve sevimli çıkmış gezmeye gitme meraklısı bebiş :))

Hamarat Anne dedi ki...

ya bu emin bebek de kız guzelliği var masallah..

iki cocukla ugrasmak ne zormus seni okynca anladım ve mp için dua ettim:)

Allah yardımcın olsun .)

Hafsa dedi ki...

senın adına senındım.. moralın daha ayakta gıbı gorunuyor:) alısacaksın 2 cocuklu olmaya.. ınsan nelere alsımıyor kı:) bu ay yıne gorusuruz ınsallah....

Anne ve Bebisi dedi ki...

ooh bir eltiden, bir teyzeden geciniyorsunuz yani bugunlerde:))

Umarim bir an once duzeltilir sorun, yoksa buyuyecek biz gormeden bucurukler:)

Hele ufaklik zaten cooook buyumus masallah:)

Bereli, atkili fotosu cooook guzel:))

Dilini sevsinler onun, bulbul:)

Enes abiyi de opuyoruz tabi buralardan:) Kiskanclik konusunda ne diyeyim, Allah yardimcin olsun:)

Kres fikri guzel de, sonra bir de annem beni gonderdi, istemedi gibi dusunceler olusmasin kafasinda? Profesyonel fikir almali sanirim.

Kuslara opucukler annesi:)

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Maşallah Çok şekerrrlerrr ve güler yüzlüler:)bende sevmek istiyorum onları.İnşallah bizde bilimum bir araçta karşılaşırda severiz kendilerini:))

sühendan dedi ki...

Amin mta.Büyüdü büyüdü teyzesi.Bu ay buluşacağımız gün gel de sev:)Artık Talha mı Enes le ilgilenir,Enes mi Talha yla orasını Allah bilir:)))

Mma. senin içinden benim yazıyı okudukça bu cümle geçiyor benim ise her an.Gözümün önünde Emin i hırpalayıp duruyor.İkisi de evladım ama Emin savunmasız olduğu için ister istemez onu koruyorum ve acıyorum.

Oğlum diye söylemiyorum :))) çok güleryüzlüdür ablası.Gülmek için bahane arıyor.Allah neşesini arttırsın.

sühendan dedi ki...

Evet Sabahnurcum.Eneste de kız güzelliği vardı.Bunda kız güzelliği var arkası kız kız dediler.Diyenler gördüler:) -Lafım sana değil bana öyle diyen akrabalarıma-

Evet ben de bu kadar zor olacağını düşünmüyordum ama bayağı zorlandım.Ben de adam bebeğin ne yapacağını çok merak ediyorum.

Allah tüm annelere kolaylık versin.

Evet Hafsacım
Moralim daha iyi.İnsan dediğin gibi neye alışmıyor ki.Allah a şükretmem lazım.İkisi de sağlıklı sıhhatli.Ama bazen bunu unutup olumsuzluklara odaklanıyorum ve mutsuz oluyorum.

İnşallah görüşmek üzere...

sühendan dedi ki...

Naapalım Esracım
Dostlar sağolsun.Arıza giderilene kadar idare edicez:)
Güzel sözlerin için de teşekkür ederiz.

Kıskançlık konusunda tavsiye edeceğin bir kitap var mı?
Kreş konusunda istemediği,küçük olduğu ve çalışmadığım için şuan göndermiyorum.Ama isterse olabilir.
Biz de Mk. yı öpüyoruz.

Hoşgeldiniz bhs
Sevmek için bir araçta karşılaşmayı beklemeyin bizzat tanışıp sevebilirsiniz:)

AYSUN dedi ki...

Bayıldım miniğin resimlerine. Ne kadar güler yüzlü bir bebek:) Bereyle atkı harika sühendan...

Ahh ahh abimiz çok seviyor kardeşini yaptıklarından onu anlıyorum:P

Kıskançlık çok doğal. Bizim zeynep berki kıskanıyor ama çok da seviyor. Kardeşi doğunca neler olacak çok merak ediyorum. Senin bloğunun adresini ablama verdim oku bak yardımcı olur diye:)

AsYa dedi ki...

Emin'in fotolarına bayıldım..maşallah çok tatlı yaaaa bakarken 'kız gibi güzel ' dedim :P

Enes'inde kardeşini kabullenme sürecini kolayca atlatmasını dilerim....

sühendan dedi ki...

Teşekkürler Aysuncum
Evet pek neşeli:)
Ablan benim yazıları okuyunca doğum yapmaktan vazgeçmesin:)
Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.

Evet Asya
Kızım olmadığı için:( oğullarım kız gibi güzel:)
Teşekkürler.Şu ana kadar kabullenme konusunda pek bir ilerleme kaydettiğimiz söylenemez ama ilerleyen zamanlarda inşaallah...

Bebekhikayesi dedi ki...

Sühendan merhaba,
Maşallah oğulların çok tatlılar. Yuva konusunda ben ablayı almayı düsünmüyorum, cünkü bizim icin cok zor olur, evde de olsa kardeslerinin yanina cok yaklasamaz. Cok minikler, hasta olmamalari gerekiyor.
Yuvanin psikologu da bize farkli bir sey onerdi amaacikcasi sacma geldi. Biz esimle daha farkli düsündük. Evde anne bebeklerle kaliyor dusunmesin diye benim de babasi gibi sirkete gidecegimi bebeklere de evde ise baslayan kadinin bakacagini soyledik. Onu okula birakip ise gidecegimi saniyor. Bu cok hosuna gitti, ben de ise gidersem ona bir sürü sey alir misim oyle diyor, bakalim tutacak mi bu fikir... Kardesleri gelince gorecegiz herseyi...

Sevgiler

Melek* dedi ki...

Allah bağışlasın çok tatlı ikiside ama abisinin kıskanması üzücü ama inş. düzelir yakında bence yuvaya vermeniz onu artık kardeşi olduktan sonra sevmiyorlar gönderiyorlar gibi birşey uyanabilir aklında bu bir fikirdi acizane siteniz çok güzel evlatlarınızla hayırlı güzel ömürler dilerim Allah bağışlasın

AYSUN dedi ki...

Hala yoksunuz? Beklliyoruz gelişmeleri...

Minik Patikler dedi ki...

Çok şekerler maşaAllah :) anlattıkların beni çok güldürdü hem çok zor hem çok güzel, Allah yardımcın olsun, ilerde onlar da gülerek hatırlayacaklar bu hallerini inşaAllah..