9 Mart 2010 Salı

GÜNLÜK HAYAT....
Ben bloğa sık yazmayı beceremiyorum.Aklımdan hergün binlerce düşünce geçiyor."Bunu da yazayım,bunu da yazayım." diyorum.Hiçbirini yazamıyorum.Bir de bakıyorum ki bir önceki yazının üstünden bir ay geçmiş (bazen daha da fazla) ben ancak yazıyorum.Sık sık bloğunu güncelleyenlere hayranım.Hergün neler yazmışlar diye ilgiyle bekliyorum...:)


*Sık sık yazmayalı unutmuş muyum; yoksa bu blogger in ayarları mı değişmiş?Resimleri istediğim sırayla yayınlayamıyorum.Yerlerini bile değiştiremedim.Bu acemiye bir yardım please...

Uyumaz uyumaz akşam saatlerinde çizgi film izlerken böyle uyuya kalır...(Yalnız ayağa dikkat...)


Tamamen Enes ve Emin ile yapılmış bir kurabiye...Her aşamasında emekleri var.Süslemeler de bana ait değil.





Erkek çocuklar hep mi böyle?Yoksa benimkiler mi eve sığmıyor anlamadım.Ev dar geliyor çocuklara...Enes i bu şekilde dolap içinde saklanmış buldum...




Yine eve sığamayan Enes oyuncak dolabına sığmış...:)



Dolabın içinden çıkınca da kızmayayım diye türlü şebeklikler yapıyor...



2 yorum:

Reyhan Cadısı dedi ki...

Canım benim ben seni böyle kabul ettim; her defasında aynı açıklamayı yapmana gerenk yok :) Senin kadar gezeni yoktur belkim ondan:)

FATMA dedi ki...

bende sızınle aynı dusunuyorum,bende blog takıbını guzel yapamıyorum,
eve sıgamayan cocuk konusunda aynı durumdayız,onerınız varsa paylasın sevınırım