25 Haziran 2009 Perşembe

HUYSUZ,İNATÇI ve TATLI 2 YAŞINDA...
Canım oğlum Emin...
Bugün seni kucağıma alalı tam iki yıl oldu.Nasıl olacak,nasıl yapacağım,sakat kalmadan bir büyüsün derken tam iki yıl geçti.Allah a şükür sağ salim büyüdün aldığın darbelere rağmen.Ama inan şimdi acısını çok fena çıkartıyorsun.Abin senden dayak yiyor.Zaten küçüklüğünden beri var olan ağlamaların ,iki yaşla birlikte iyice arttı.Üzerine bir de aşırı inatlık ve huysuzluk eklenerek tam bir iki yaş çocuğu görünümüne girdin.Eskiden kimseye senin evde yaramaz olduğunu anlatamıyordum.Güleryüzünle herkesi kendine çekiyordun.Ama şimdi kimseyi yanına yaklaştırmıyorsun.Herşeye bağırıyor ve ağlıyorsun.Her gören "ne oldu bu çocuğa böyle " diye soruyor.Ben ise "evdeki yüzünü artık dışarıda da gösteriyor" diyorum....

Neyse bunları bir kenara bırakalım.Artık sen iki yaşında bir çocuksun.Kıyafetlerini kendin giyip çıkarmak isteyen,yemeğini kendi başına yemekten hoşlanan asla yardım kabul etmeyen,evdeki bütün oyuncaklara sahip çıkan abisine vermeyen,kendi kararlarını uygulatana kadar direnen bir çocuksun.Seni böyle çoktan kabul ettik.Evde hepimizi muma çevirdin.Aman karışmayalım; bağırır.Aman öpmeyelim; ağlar.Aman elinden oyuncağ
ı alınmasın; döver gibi...Bu huylarından biran önce vazgeçmeni istiyorum.Yoksa evde hayat çok çekilmez oluyor.


Doğum günün kutlu olsun bebeğim.Sen evin küçüğü olduğun için kaç yaşına girersen gir gözümüzde hep küçük olacaksın.Allah hayırlı,sağlıklı,mutlu ömürler nasip etsin...



10 yorum:

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

vay be ne zaman iki yaşında oldu yahu... zamana yetişemiyorum :(
rabbim hayırlı, bereketli, mutlu, sağlıklı, uzun bir ömür nasip etsin...

Esra dedi ki...

Emin'den baya dolmuşsun canım anlaşılan:)Allah yardımcın olsun...
dogum günü kutlu olsun bu tatlı afacan beyin.Rabbim sağlıkla sıhattle daha nice yıllar görmeyi nasip etsin...

gunlukcugum dedi ki...

yeni yasi hayirli olsun saglikli uzun omurler rabbim nasip etsin.en zor donemleri atlatmissin masallah ikiside birbirinden sevimli cok optum sizi sevgiler..

annecik dedi ki...

doğum günü kutlu olsun yakışıklının sağlıkla sıhatle uzun hayırlı omurler nasip etsin yaradan kuzucuğuna

siyap dedi ki...

nice güzel yaşlara!
sağlıklı,mutlu,uzun ömürler inşallah.
bu arada çok yakışıklı bu küçük adam ya,maşallah!

Minel dedi ki...

Doğum günün Kutlu olsun Minik Melek
Rabbim hayırlı ömürler nasip etsin sana..

Anne ve Bebisi dedi ki...

Yakisikli cocuk :)) Allah uzun, saglikli, mutlu, huzurlu, verimli, bereketli, sevdiklerinle dopdolu hayirli bir omur nasip etsin sana :))Iyi ki dogmussun guzel cocuk :)

Hamarat Anne dedi ki...

afacan ve tatlı oglan,nice yaslara:)

benDENIZbusra dedi ki...

son foto favorim:)hayırlı nice uzun yaşlara inşallah....bu arada anlattığın şeylere inanamıyorum yada inanmak istemiyorum.emin gibi melek bir çocuk yapmaz öle şeyler annesi:)sen nazar değmesin diye sölüyosun bunları:)

Yadigar Demirarslan dedi ki...

Emin'in Doğum günü kutlu olsun daha nice sağlıklı, mutlu uzun ömürlere...
Daha öncede bir yorum yazdım ama sanıyorum bir problem oldu.