12 Mayıs 2009 Salı

MERAK EDENLERE...:)

Dostlar bizi merak etmiş....
İlk önce grip, ardından baharla gelen polenler çocukları fena etkiledi.Grip salgınmış herhalde.Apartmanda bile çocuklar hep grip.İlk önce Enes grip oldu.Ardından Emin e bulaştırdı ve bana yapışık,anne aşığı Emin de bana...20 günde anca iyileştiler.Enes in polenler yüzünden bitmeyen öksürüğü vardı.Şu an daha iyi.Hem daha çok dinlensin;hem de kendini biraz toparlasın diye, anaokuluna bu ay haftada üç gün göndereceğim.Evde olmaktan çok mutlu.Yarın nasıl göndereceğim bilmiyorum.İnşallah sorun çıkartmaz.

Baharla birlikte bende de bir rehavet var.Bilgisayar başına bile oturmak istemiyorum.Ya yatıp dinlenmek; ya da gezmek istiyorum.Bilmiyorum daha ne kadar sürer böyle...


Eski hallerinden bir görünüm...:(

Yeni hallerinden bir görünüm..:)

8 yorum:

zehra dedi ki...

ozledık tabıkı sızı :)
bahar herkesı carptı al bendende o kadar ama hayat devam edıyor tabıkı
yenı hallerıde masallah super afacanların

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

cümleten geçmiş olsun diyelim ozaman :D
yeni halleri pek güzelmiş :D

Esra dedi ki...

Son resimde ikisi de çok mutlu görünüyorlar maşaallah..
Allah muhabbetlerini artırsın,inş.büyüdükçe daha arkadaş gibi olacaklar eminim..

firdevs dedi ki...

cok gecmis olsun suhendan .

eski halleriniz bana cok tanidik geldi :p biz de sizin fransa subeniz sayiliriz :))

yeni halleri cok tatli :)

gül dedi ki...

sağlık herşeyin başı gerçekten nasıl da hevesi kaçıyor insanın sağlığı olmazsa Allah şifa versin
Emin ne kadar da tatlı şu son resimde maşallah

annecik dedi ki...

öncelikler çok geçmiş olsun sonrasında çocuk nerede mutluysa oraya yönlendir son olarakda annesi artık büyüyorlar ve daha iyi anlaşıyorlar mutlu huzurlu yaşıyorlar desemde işin iç yüzünü sen daha iyi bilirsin

AYSUN dedi ki...

Tocaman olmuşlar yaaa...

muko dedi ki...

ameliyat olmuşsunuz geçmiş olsun,grip olmuşsunuzz onada çok geçmiş olsun...

büyümüşsünüzzzzz:D

sevgiler...