30 Haziran 2008 Pazartesi

SOBE: Emin ve Enes bu aralar neler yapıyor?

ENES:

-Deliksiz sabaha kadar uyuyabiliyor.(Beni en çok mutlu eden maddeden başladım.Emin o kdar çok kalkıyor ki...Enes de kalksa halim duman olurdu.)

-Tuvaletini kendi tek başına yapabiliyor.(Canı isterse)




-Kardeşine karşı sanki daha iyi davranıyor.


-Dövme ve tükürme huyunda hala ısrar ediyorsun.Büyük küçük herkes nasibini alıyor.

- 7-8 rengi karıştırmadan biliyor.

-Kiraz,karpuz,şeftali ve çileği çok seviyor.

-Dondurmaya bayılıyor.

-Resimleri az taşırarak bazen de hiç taşırmadan boyayabiliyor.

-Sokakta oynarken mutlaka bir yerlerden eline sopa geçiriyor.Mahalldeki çocukları sopayla kovalıyor ya da taş,kum atıyor.

-Tırmanmaya bu aralar merak saldı.






-Bir de Emin le birlikte emekleyip onun yolunu kesiyor.Emin i sinir ediyor.


-Çayın ve asitli içeceğin tadını hala bilmiyor.


-Kek,poğaça,kurabiye yaparken ve tozları silerken bana yardım ediyorsun.




EMİN:


-Uykun konusunda hala bir düzen tutturabilmiş değilim ,değilsin.Bazı geceler 2 kere kalkarken,bazı geceler saate bir kalkıyorsun.Gündüz 3 saat deliksiz uyuduğun olduğu gibi 15 dakika sonra kalktığın da oluyor...:-(




-Hala yürümüyorsun.ama emekleyerek heryeri hallediyorsun.Mutfak dolabını boşaltıyorsun.Ordan alıyorum,ben orayı düzeltirken kitaplığı dökmüşsün,oradan seni uzaklaştırıyorum, ben orayı düzeltirken sen banyo da deterjan ve klozete çoktan dalmış oluyorsun.








-Yağ tenekesinin içine eini sokmaya bayılıyorsun.



-Artık ağlamayı bir araç olarak kullanıyorsun.İstemediğin birşey oldu mu basıyorsun çığlığı ve ağlamayı.

-Çekmece açıp kapama ve el,parmak sıkıştırma sıkça yaşadığın durumlar






-Neren acırsa acısın işaret parmağını getirip öptürüyorsun.

-Canın isterse mama,anne,baba,dede,adda ve ııı ciii diyorsun.





-Prizlere elini sokmaktan ve tuvalet kağını yırtmaktan çok hoşlanıyorsun.

-Banyo yapmayı çok seviyorsun ama denize girmekten bir o kadar korkuyosun.

-Çorabını çıkarabiliyorsun.Çorabın ayağa giyileceğini biliyorsun ama şortu veya pantolonu da başına geçirerek giyilecek sanıyorsun.





-Çok kıskaçsın.Abinin ve babanın yanıma bile yaklaşmasına izin vermiyorsun.



-Emerken mutlaka işaret parmağını ağzıma sokuyorsun.

-Yemeklerden çorbayı daha çok seviyorsun.Meyvelerden ise;kiraz,karpuz,muz,çilekkayısı ve şeftali favori meyvelerin.






-Legoları takıp çıkarmayı çok seviyorsun ve eğer dalmışsan ben yokken uzun süre onlarla oynayabiliyorsun.(Tabi ki abin gelip karışmazsa)




-Abinin kurduğu oyunları bozmayı beceriyorsun.Amacın bozmak değil abinle oynamak biliyorum ama sonunda dayak yemekten kurtulamıyorsun.




veeee şuan aklıma gelmeyen bissürü şey yaptığınız kesin.






Bu aralar ben de KPSS ye çalışıyorum.Sobe konusu ben değilim ama yine de yazayım dedim.2 ayım var ve 1230 sayfalık bir de kitabım. Bu da demek oluyor ki;en azından iki ay bilgisayar başına pek oturmamam gerekiyor.

13 yorum:

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

neeeee bilgisayar başına oturamayacakmısın
olmaz kabul etmiyorum. gel sen vazgeç bu kpss den :D
şaka bir yana rabbim yardımcın olsun. sendeki bu azmi görünce acaba ben de mi girseydim demeden edemedim.
bebişlerde tam olarak boynuz kulağı geçmiş durumu olmuş :D
baksana ufaklık abisini geçmiş hareketlilikte. allah yardımcın olsun...

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Tamam artık sizden sık sık haber alamıyorduk şimdi hiç alamayacağız desene:)ama olsun sen dersine çalış düşünme bizi:))Maşallah neler yapıyorlar böyle Allah kolaylıklar versinnnnnn.Eminin son resmine bayıldım çok ciddi bir iş yapıyormuş gibi dalmış:))yerim o tombiş ayakları:D

annecik dedi ki...

hayırlısıyla inş. kpss yi verdikden sonra çicoşlardan yeni haberleri bekliyoruz sana sabır ve bol bol kolaylık diliyorum 2 küçük çocukla büyük cesaret sevgiler

annecik dedi ki...

bu arada resimlerde yakıyor hani bence ufaklık abiden daha yakışıklı olacak

sühendan dedi ki...

Yorum yazan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.Herkese ayrı ayrı cevap yazamıyorum.Kusuruma bakmayın.

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Maşallah kız sana.
Gerçekten çok azimlisin.
Allah yardımcın olsun inşallah atlatırsın kpss yi istediğin şeklde.
Biz seni ve yavruların maceralarını heyecanla bekliyoruz.
sevgiler...

firdevs dedi ki...

kardes kiskancliginin azalmasina sevindim :)

Şekerci Butik dedi ki...

oyy maşallah kuzlarıma yaww..abimiz biraz asabi sanki kıyamam ben miniğime..

ikisienede kocaman bi maşallah.tüüü tüüü... diyelim..

canım kpss de sana şimdiden başarılar..bende seney girsem mi diyorum bakalım ne olucak... :S

öpüyoruz sizi...

Kuaybe dedi ki...

Allah kolaylık versin Sühendancım.. İnşaallah çok iyi hazırlanabilirsin sınava..

Emin bence de aşmış kendini.. Maşaallah abisinin yolunda hızla ilerliyor :P Sen hepten iğne ipliğe dönersin artık!!

Ayşe dedi ki...

masaallah kuzucuklarina:))

canim calismalarinda da kolayliklar ve zihin acikligi dilerim. zaten sIk yazamiyordun, artik daha da acilacak yazilarinin aralari demek..olsun sen sinava guzel bir sekilde hazirlanabilde, sonrasi guzel olur insaallah...

Anne ve Bebisi dedi ki...

Eminciğimin doomgünüsü kutlu olsun annesi :) Güzel bir ömrü olsun :)

KPSS'de başarılar. İki çocukla vakit bulmak zor oluyordur, inşallah kazan da, biz seni iki ay sabırla bekleriz, napalım :)))

Kuaybe dedi ki...

Hadi ama gelin artıııkkkkk :((

gül dedi ki...

madem 2 ay mecburi yoksun bize de hem senden hem de çocuklarından hayırlı haberlerle beklemek düşer