12 Ağustos 2009 Çarşamba

YAŞ 30 BENDE PİL BİTTİ....

Bugün benim doğumgünüm.Geçen sene doğumgünümdeki düşünce ve duygularımla şimdikileri kıyaslıyorum da..........Bir sene benden çooook şeyler alıp götürmüş.Aslında her yeni sene birşeyler alıp götürüyor fakat bu sene sağlığımı da alıp götürdü.Çok sinirli oldum.Herşey beni sinirlendiriyor.Mutsuz oluyorum.Canım bişey yemek istemiyor.En çok beni sinir eden şey de çocukların sürekli birbirlerini kızdırmaları ve ağlama krizleri...Bu beni çok yıprattı ve bitirdi.
Geçen sene otuz yaşın ne kadar da soğuk bir yaş olduğunu,kabullenemediğimi ve kendimi çok daha küçük hissettiğimi yazmıştım.Şimdi ise değil otuz ;kırk yaş gibi hissediyorum.

Yeniden ruh sağlığıma kavuşmayı dört gözle bekliyorum.Daha mutlu,hayata daha olumlu bakabilen günlerimi özledim...

18 yorum:

Kuaybe dedi ki...

Doğumgünün kutlu olsun Sühendan.. Senin için dua edeceğim inan..

Anne ve Bebisi dedi ki...

Suhendancim, insallah omrunun bundan sonraki kismi bol neseli, huzurlu, mutlu, saglikli ve birbiriyle barisik, uslu cocuklarinla ve sana hep destek olan esinle gecer :)) 30'lu yaslar insan omrunun en guzel yaslaridir bence. Hani derler ya, insan cennette 35 yas (civarinda) olacakmis, e o zaman demek ki insan omrunun en guzel yillari demektir 30'lar :))

gunlukcugum dedi ki...

yeni yasin hayirli olsun sana nese guzel gunler getirsin insaallah..

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Canım hayırlı yaşlar.Rabbim herşeyi gönlüne göre versin.Dün itibariyle bende 30 yaşıma girdim:)bu kadar yakın tarihlerimiz olduğunu bilseydim birlikte parti yapardık:)))))

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Canım hayırlı yaşlar.Rabbim herşeyi gönlüne göre versin.Dün itibariyle bende 30 yaşıma girdim:)bu kadar yakın tarihlerimiz olduğunu bilseydim birlikte parti yapardık:)))))

SenaBera dedi ki...

Nice sağlıklı, mutlu, sorunsuz, huzurlu, uzuun senelere....

benDENIZbusra dedi ki...

hayırlı yaşlar olsun.enes'te emin de büyüyünce bu yorgunlukları tatlı yorgunluklar olarak hatırlarsın inşallah.hoş anneme sorsan, "hadi orda büyüdükçe sorunlarınız da büyüyor" der:) ama olsun.doğum günün kutlu olsun...

Esra dedi ki...

dogumgünün kutlu olsun canım ve de cok gecmiş olsun.İnsaallah yeni yaşınla beraber eski huzurlu mutlu günlerine dönersin..

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Canım yaa,
Hani seni teslli edip yok öyle değil demek istiyorum ama kelin ilacı olsa misali ben de çoğu zaman aynı bunalımları yaşıyorum.

İki çocuk değil, tek çocuk değil... nedir bilmiyorum mesele ama hayat bana da bazen çok yorucu geliyor.

Beni biraz olsun dinlendiren şeylerden biri ailemle birlikte olmak.

Annemlerde geçirdiğim zamanla çok iyi geliyor.
Yakın oturan insnlara imreniyorum bu yüzden.

Hiç değilse bir kadeşe bile yakın olmak çok iyi olurdu.
Neyse hayırlısıysa bnu çok istiyorum Rabbimden.

Senin böyle bir imkanın varsa bunu değerlendir derim mutlaka seni de biraz olsun dinlendirir.

Yeni yaşın utlu olsun diyorum, bu olumsuz cümlelerden sonra:(

Güzellikler, huzur ve sağlık diliyorum.

SEVGİLER

muko dedi ki...

öncelikle geç oldu farkındayım ama doğum günün kutlu olsun.

ama küçük şeylerle mutlu olmayı başarmalıyız bence
bende sürekli o hallerde oluyorum ama polayannacılık çok sık oynarım,gerçi nereye kadar onuda kestirmek zor ama şimdilik iyi geliyor en azından

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

canım nerelerdesin... özlettin...

sühendan dedi ki...

Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için...Şimdi daha iyiyim inşallah okullar açılıp da çocuk sayısı tek e düşünce daha da iyi olacağım.İki erkek gerçekten çok zor.Ya da benimkiler böyle...

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Hayırlı Ramazanlar nerelerdesiniz bakalım özledikkk:)

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Canım nerelerdesin merak ettim.Ramazan geldi geçiyor hiç ses soluk yok sizden:(

gunlukcugum dedi ki...

OZLEDIK YAZ ARTIK GUZELIM)

gül dedi ki...

yeni (eski?)yaşın hayırlı olsun
haklısın çok zor ama dayanmak lazım
başka seçeneğimiz yok yine onlar için
ama bırakabileceğin kimse varsa haftada bir 1-2 saat bari çocuklardan ayrı vakit ayır kendine ama aklın onlarda olmasın...

Minik Patikler dedi ki...

Allah yardimcin olsun, dilerim simdiye gecmistir icindeki o hisler yerini pozitif hislere birakmistir.

Adsız dedi ki...

ALLAH yar ve yardimciniz olsun.