19 Aralık 2008 Cuma

MK nın annesi ESRA ya...













Yazmaya üşendim Esra.Bir de yazmak istediğim çok yer var.Hepsini yazmaya kalkarsam başedemeyeceğimi düşündüm.

Örnekler belki sende,bende oluşturduğu etkiyi oluşturmayabilir.Çünkü sen bana göre daha rahatsın.Yazılarını okudukça ve koyduğun resimlerden edindiğim fikrim bu benim senin hakkında.Yani hava soğuk bile olsa dışarıya çıkarabiliyorsun mk. yı ve yemesi için üstü kirlense de yada dökse de salçalı makarna bile verebiliyorsun.Çok beğeniyorum bu davranışlarınıve MK nın şanslı bir çocuk olduğunu düşünüyorum.Yüzmeye gidebiliyor ya da birlikte kütüphanede kitap okuyabiliyorsunuz. Ben Enes de mükemmel yetiştirme çabasıyla çok hatalar yaptım.Emin de ise çok daha farklıyım ve bu kitabı okudukça Enes e ne kadar da haksızlık ettiğimi bir kez daha anladım.Bunun için kitap beni çok etkiledi.

8 yorum:

firdevs dedi ki...

ilk cocukta insan birazda cevrenin baskisiyla hep en mukemmel sekilde yetistirmeye calisiyoruz . tabi cok hatalar yapiyoruz , ama dedigin gibi 2. cocukta daha rahat her sey .

kitap mukemmel :)

gül dedi ki...

kitaptan yayınlaman daha etkileyici olmuş
ama galiba kaçırdım bu sayfalar hangi kitaba ait acaba ?

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Bu gün bana Burakla bizi uzaktan izleyen bir hanım "tek çocuğun mu var?" diye sordu.
Sanırım bu kendiliğinden olan bişey.
Tecrübe işte yaşanmadan kazanılmıyor.

muko dedi ki...

kitap çok güzele benziyor bende en kısa sürede alıcam mutlaka,bilgiler içinde teşekkürler..
İlk oğlum da bende çok hatalar yaptım çok katı bir anneydim,"hayır" dedim mi asla "evet" olmazdı ne olursa olsun ağzımdan bir laf çıktı mı geriye dönemem imkansızdı
ama şimdi bakıyorum da ömer'e çok esnek davranıyorum,acemiliğin etkisi çok büyük ...

Şekerci Butik dedi ki...

bu kitap benimde alınacaklarım listesinde hala alıp okuyamadım..

ama alıcam kararlıyım..

sennde beğenmişsin sühendancım kesin alıcam artık :D

öpüyoruz..

sühendan dedi ki...

yorumlarınız için teşekkürler.Herkese ayrı ayrı yazamıyorum.Emin hiç durmuyor.Kusura bakmayın.

Kitabın adı"gerçekten beni duyuyor musun?" Leyla navaronun kitabı ve remzi yayınevinden çıkmış.İnternetten almak daha karlı.Ben bütün kitaplardan bayağı zarar etmişim.

AYSUN dedi ki...

Rahat olmak lazım biraz değil mi:) Şu an 2 yaş sendromu yaşıyoruz biz de ama inşallah en az hasarla atlatırız...

Anne ve Bebisi dedi ki...

Suhendancim emin ol senin yapmayip benim yaptigim oyle hatalar vardir ki. El yormadiyla cocuk yetistirmeye calisiyoruz, hayatimizda ilk kez yaparken hata yapmamiz cok normal. Cocuklar nasil ilk kez yurumeye calistiklarinda dusebiliyorlar, biz de ilk seferde takilip dusebiliyoruz. Sen bir seye takilip dusuyorsan emin ol ben duz yolda dusuyorumdur bu acidan :D

Benim o konulardaki rahatligim zaten MK'dan once de rahat olmamdan ileri geliyor. Yapim oyle :) Insanin kendisini degistirmesi cok zor, zaten titiz bir insansan mesela cocuk oldugunda rahat olmaya calismak eminim cok ama cok zordur.

Benim ayni zamanda dezavantajim olana avantajim ailelerden, komsulardan, durmadan fikir beyan edecek olanlardan uzak olmam :) Insan o zaman daha relax oluyor.

Kitaptan fotograflar icin de cok tesekkur ederim:) Gercekten hic dusunmedigi yonler olabiliyor insanin. Turkiye'ye geldigimde edineyim bu kitaplardan insallah :))

Tekrar tekrar tesekkurler canim. Akilli bidiklari ve seni opuyorum.