3 Eylül 2008 Çarşamba

Kurtuldum...

Sonunda deneme yanılma yöntemiyle resimden kurtuldum.Klavyedeki bütün tuşlara bastım.En sonunda F5 tuşu işe yaradı ve bende hemen resim kodunu delete yaptım.Onun yerine de Enes oğlumun yeni imaj resmini koydum.Yorumlarıyla resimden kurtulmama yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ediyorum.
Geçen gün Emin le birlikte mandallarla oynarken "anne güzel olmuşmuyum?" dedi.Bir de baktım ki bu halde.Çok hoşuma gitti.Hemen resmini çektim.Benim hoşuma gitti diye Emin in saçlarına da takmaya kalkıştı.Ama Emin hem istemiyor hem de saçları ince telli olduğundan mandal tutmuyor.Epey bağırttı çocuğu takıcam diye...

16 yorum:

KeLeBeK dedi ki...

ne de ciddi po vermiş
çok tatlı çıkmış maşaAllah
geçmiş olsun bu arada kurtulduğuna sevindim, epey can sıkıcı olmuştur herhalde

Şekerci Butik dedi ki...

gözün aydın canım değişmiş resim...
haha kuzu yaaa çok yaratıcı bu sıpalar birde emine sataştı haha takıcam diye demek.. oyy maşallah yakışıklıma..

sevgiler,

Ayşe dedi ki...

problemin hallolduguna sevindim, cunku bu header cok cok seker ;))

Emin in ilk adimlarini, pardon kosularini da tebrik ederim, eee naapsin annesi farki kapatacak iste cocuk :))

Ben Enes i okula vermen taraftariyim. Artik buyudugunu soyleyerek, sonra ne bileyim o yokken onu ozlediginizi, ozellikle kardesinin abisi yokken sIkIldigini filan soyleyerek yoklugunun arandigini hissettirebilirsiniz, boylece aci cikartmaya ihtiyac duymaz, aksine ozlendigini hissetmek iyi gelir o na da insaallah, hem enersisini de yuvada harcayacagi icin guzel olur, sosyal bir cevre ve arkadaslik da ona iyi gelir...vel hasil kelaaam, bence artik okula baslasin yeni imajli buyuk abimiz...

annecik dedi ki...

yakışmış mandallar ama eminede çok eziyet ediliyor gördüğüm okuduğum kadar küçük diye ezilmemeli abisi senin gibi bi delikanlıya yakışmaz

RUMEYSA dedi ki...

kurtulduğuna sevindim valla resimde harikaa yeni imaj muhteşem kendimedemi denesem ne ?

:)

уαѕємiη dedi ki...

resim büyük uğraşlar sonunda değişmiş

yeni imajınızda süper olmuş

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Sorunun hallolmasına çok sevindim. Ben de blogda istemediğim bişey oldu mu düzeltene kadar rahat edmiyorum. Genel olarak hayatta da öyleyim ya:

Mandallı foto çok güzel, orjinal bişey olmuş.

Enes çok büyümüş, kocaman olmuş.
Bakışlarından biliçli bir çocuk olduğu belli.

Yavrum yaaa.

Yumuşacık yanaklardan öptüm onu.

Elif dedi ki...

maşallah çok güzel çıkmış enes.Bu sene bende zehrayı yuvaya vermeyi düşünüyorum.ENES GİTMEYİ İSTİYOR MU?Zehra çok istekli ,ama gittiğinde huysuzluk yaparmı bilmem tabii.
Bu konuda araştırma yaptın mı,nereye yollamayı düşünüyorsun?

sühendan dedi ki...

@Çok ciddidir kelebek ablası.Gülerken pek bir pozunu bulamazsın.Evet çok can sıkıcıydı.Ama gittiğine çok sevindir.

@Sağol Şirin.Evet üreticiliklerinin sınırı yok.

@Teşekkürler Ayşe.Tavsiyelerini de uygulayacağım inş.

@Bende öyle Yasemin.Bir türlü rahat edemedim.Değişene kadar.

@Teşekkürler annecik.Aslında eziyet etmek için yapmıyor.Sevgisini bu yolla gösteriyor.Ama biz tepki gösterdiğimiz için ilgimizi çekmek amacıyla da sürekli bu yola başvurduğunu sanıyorum.Emin yakında hakkından gelir onun hiç merak etme.Boynuz kulağı geçecek gibi...

@Bende çok sevindim Rümeysa.Bir an hiç bloğumdan gitmeyeceğini düşünmüştüm.Yeni imajımızı beğenmene de sevindim.Sen de dene ve bloğa koy da biz de görelim.

@Değişti Yasemin.Teşekkürler canım.
evet aslında çok bilinçli ve kurallara çok uyan bir çocuk.Ama kardeş kıskançlığı oğluma yapmadığı şeyleri yaptırtıyor.

@Teşekkürler Elif.Enes hiç yuvaya gitmeyi istemiyor.Ama sözle alıştırmaya çalışıyorum.Eskisi kadar da tepkili değil kendisi de büyüdüğünü düşündüğü için.
Ben e pimpirikli anneler grubundan olduğumdan herhalde sadece eski çalıştığım yere verebilirim.Hiç bilmediğim yerlere güvenebileceğimi sanmıyorum.

AYSUN dedi ki...

Sühendancım ilk önce doğum gününü kutluyorum:) Nice yıllara yavruların ve eşinle mutlulukla girmen dileğiyle...

Sonra da miniğimin yürümesini tebrik ediyorum:) Sen de rahatlamış oldun böylece... Ne tatlıdır şimdi minik minik yürüyordur...

Vee gelelim Enes'e:) Resim harika yaaa... Sayfa açılırken birden gözlerim faltaşı gibi açıldı görünce:P Hehe...

yastuf dedi ki...

yeni imajiniz cok guzel olmus:-))

gule ,gile kullanin ins...

Elif dedi ki...

resim çok hoş çok tatlı:)
bu çocuklar enerjilerini nasıl tüketeceklerini şaşırdılar nerden de aklına geldi mandalları saçına takmak:)

уαѕємiη dedi ki...

heyy nerelerdesiniz gene

muko dedi ki...

ne güzel olmuş yeni imajı böleee süper:)
çok yakışıklı çokkkkkkkk..

sevgiler...

zehra dedi ki...

canım benım ne seker cıkmıs oyle cok hos :))

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

canım merak ettim seni nerelerdesin...
bu arada enes'in pozuna bayıldım :D